AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.161
@Fitness Seller
Ik zit een beetje te kijken naar de verschillen tussen de PRX-500 en 600 racks en de bankjes die jullie aanbieden. Als ik bijv een seated shoulderpress of een incline benchpress in de cage zou willen doen heb ik het idee dat alleen de MBX-650 gaat passen (ivm met de liggende dwarsbalk van de cage en de voeten van de bankjes die doorgaans aan het uiteinde van de bankjes zitten).
Bij bijv. de MBX-520 heb ik het idee dat ik die oefeningen alleen aan de buitenkant van de cage zou kunnen doen, omdat het achterste punt van het zitvlak op zo'n 70cm van de zowel de voorste voet als achterste voet zit. Klopt dat?
Als je bankje niet goed in het rack past kun je het bankje ook omdraaien en de oefeningen aan de voorkant van het rack doen. Dus alsnog aan de binnenkant.

Als je bankje niet goed in het rack past kun je het bankje ook omdraaien en de oefeningen aan de voorkant van het rack doen. Dus alsnog aan de binnenkant.
Heb de MBX520 en kan gewoon inclinepresses doen met die wieltjes van de bank tegen de dwarsbalk. Moet bankje niet hoger zetten dan 40graden. Voor Schoulderpress bankje idd ff omdraaien

Is er al bekend wanneer de spotter arms 600 50cm weer op voorraad zijn, zijn al tijden uitverkocht?

Heb de MBX520 en kan gewoon inclinepresses doen met die wieltjes van de bank tegen de dwarsbalk. Moet bankje niet hoger zetten dan 40graden. Voor Schoulderpress bankje idd ff omdraaien

Ok, en welke rack heb je? want op basis van de maten van het bankje (met schouders ogenschijnlijk ca 70cm van beide uiteinde van bankje verwijderd) en de binnenmaten van de 500/600 en die dwarsbalk vroeg ik me inderdaad af of dat elkaar niet in de weg gaat zitten (ook al zou je hem omdraaien)

Ok, en welke rack heb je? want op basis van de maten van het bankje (met schouders ogenschijnlijk ca 70cm van beide uiteinde van bankje verwijderd) en de binnenmaten van de 500/600 en die dwarsbalk vroeg ik me inderdaad af of dat elkaar niet in de weg gaat zitten (ook al zou je hem omdraaien)
Heb de ATX 620 PowerRack met pulley

ik kreeg de melding om 13:20, om 13:23 open ik de mail, wil betalen om 13.25 en krijg de melding 'niet meer op voorraad'
Dan heb ik geluk gehad. Ik zat er ook al een paar maand op te wachten en ik zat toevallig aan mijn bureau toen ik de melding kreeg, en heb quasi onmiddelijk besteld. Ik wist dat het snel zou gaan, maar zo snel had ik nu ook weer niet verwacht...

Komen de flipdown safeties en de spotter srms van de 700 series ooit nog beschikbaar?

• #13.170
Hoe staat het ondertussen met jullie barbell-project?

@Fitness Seller, zag net dat de ATX Leg Extension / Leg Curl op voorraad was. Hij is nu weer uitverkocht. Ik was net op tijd (kreeg overigens geen voorraadmelding). Hoe snel is het uitverkocht? Volgens is het echt hard gegaan.

• #13.175
@Fitness Seller, zag net dat de ATX Leg Extension / Leg Curl op voorraad was. Hij is nu weer uitverkocht. Ik was net op tijd (kreeg overigens geen voorraadmelding). Hoe snel is het uitverkocht? Volgens is het echt hard gegaan.
Dit waren slechts een aantal exemplaren die over waren vanwege geannuleerde of onbetaalde bestellingen (volgens mij zelfs maar één of twee stuks dus dan heb je inderdaad geluk gehad :)). Maar dit was dus geen grote nieuwe levering.

Gaan jullie samenwerken met Gungnir of Norway of hebben jullie nog een eigen project en krijgen die Gungnir barbells een eigen plaatsje in het gamma?
We nemen nu eerst de Gungnir Allrounder barbell en hun dumbbells op in ons assortiment. Ik sluit niet uit dat we in de toekomst wellicht ook onze eigen ATX barbells zullen aanbieden met een custom keuze voor Gungnir sleeves met SlideLock. Daar zijn al gesprekken over geweest maar dat is nu nog verre toekomstmuziek en geen zekerheid.

Laatst bewerkt:
@Fitness Seller : enkele maanden terug heb ik eens voorzichtig geïnformeerd wanneer jullie ATX Reverse Hyper 2.0 en belt strap weer op voorraad zou komen. Dit was toen nog niet bekend....is er inmiddels een prognose?

• #13.178
@Fitness Seller : enkele maanden terug heb ik eens voorzichtig geïnformeerd wanneer jullie ATX Reverse Hyper 2.0 en belt strap weer op voorraad zou komen. Dit was toen nog niet bekend....is er inmiddels een prognose?
Er komen er vandaag twee beschikbaar (elk moment nu, dus wees er snel bij). De rest staat al vanaf augustus in bestelling maar daarvan hebben we helaas nog altijd geen levertermijn.

Laatst bewerkt:
Er komen er vandaag twee beschikbaar (elk moment nu, dus wees er snel bij). De rest staat al vanaf augustus in bestelling maar daarvan hebben we helaas nog altijd geen levertermijn.
YES YES YES bedankt voor je reactie.😁😁😁..zag het op tijd want heb zojuist een reverse hyper en belt strap besteld en betaald.

Omdat ik snel moest zijn heb ik geen account bij jullie aangemaakt. Is het mogelijk als ik nu een account op jullie website aanmaak, dat deze bestelling nog in m'n account geplaatst wordt?

En er is een verzend vertraging van enkele weken lees ik op jullie website. Is er iets van een indicatie wanneer het geleverd wordt ?dan zorg ik dat ik thuis ben...lijkt me handig ,🙂

• #13.180
YES YES YES bedankt voor je reactie.😁😁😁..zag het op tijd want heb zojuist een reverse hyper en belt strap besteld en betaald.

Omdat ik snel moest zijn heb ik geen account bij jullie aangemaakt. Is het mogelijk als ik nu een account op jullie website aanmaak, dat deze bestelling nog in m'n account geplaatst wordt?

En er is een verzend vertraging van enkele weken lees ik op jullie website. Is er iets van een indicatie wanneer het geleverd wordt ?dan zorg ik dat ik thuis ben...lijkt me handig ,🙂
Bedankt voor de bestelling! Na het plaatsen van de bestelling kun je op die bevestigingspagina nog een account maken. Als je die al hebt afgesloten denk ik niet dat je bestelling nog aan je account gekoppeld kan worden, maar je kunt het uitproberen door een account te maken met hetzelfde e-mailadres als waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

Ja de indicatie is 5 tot 10 dagen zoals vermeld op de website ;) Je krijgt vanzelf per e-mail bericht van ons zodra de bestelling is verzonden, de eerstvolgende werkdag zal er dan geleverd worden (mocht je niet thuis zijn dan kun je altijd nog een andere afspraak maken met de transporteur).

Terug
Naar boven