MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De levertijden voor de PRX-750 en de PRX-755 staan gewoon vermeld op de productpagina: eind maart / begin april. Verder zijn er geen racks die op korte termijn zullen binnenkomen.

Als ze niet op voorraad zijn in de webshop dan zijn ze er inderdaad nog steeds niet :(

Zo lang kan het inderdaad duren. Er zijn al meer dan een jaar wereldwijde voorraadtekorten vanwege de enorme vraag naar fitnessmateriaal. Sinds het begin van de coronacrisis wil namelijk iedereen thuis trainen, dus je bent helaas wat erbij :p Levertijden van 6 tot 8 maanden voor populaire producten zijn nu niet ongewoon. Voor ons zijn de levertijden op voorhand ook niet duidelijk, omdat wij inmiddels al zo'n 18 maanden vooruitbestellen en de productieschema's in de fabriek telkens verschuiven.

Wanneer er geen levertijd wordt vermeld op onze website kun je ervan uitgaan dat er van dat product nog geen levertijd bekend is. Dat betekent dat dat product de komende weken sowieso nog niet zal binnenkomen.
ok top, ik blijf m'n inbox bekijken :)

Weet je wat ik nog het meest vervelend vind... Dat heel veel producten bij fitness seller niet op voorraad zijn, maar soms wel bij dealers uit Duitsland zoals megafitness.shop en motionsports.de maar dat zij niet naar Nederland willen verzenden omdat fitness seller hier zit als dealer...

En klopt het dat we nog steeds maar max 10 items kunnen zien in de favorieten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.143
Weet je wat ik nog het meest vervelend vind... Dat heel veel producten bij fitness seller niet op voorraad zijn, maar soms wel bij dealers uit Duitsland zoals megafitness.shop en motionsports.de maar dat zij niet naar Nederland willen verzenden omdat fitness seller hier zit als dealer...

En klopt het dat we nog steeds maar max 10 items kunnen zien in de favorieten?
Ik begrijp dat dat vervelend is maar dat werkt andersom hetzelfde, wij krijgen dagelijks aanvragen uit Duitsland, Italië, Spanje etc. omdat wij producten op voorraad hebben die daar uitverkocht zijn. Er zijn nu eenmaal beperkte voorraden momenteel en die moeten eerlijk worden verdeeld.

Klopt, favorieten tonen nu slechts 10 items. Het probleem is bekend en is waarschijnlijk deze week of volgende week opgelost.

ok top, ik blijf m'n inbox bekijken
Ik krijg elke keer weer een hartverzakking als ik weer een voorraadmelding in mijn mailbox krijg met producten die ik helemaal niet op mijn lijst heb staan. Heel even hoop dan weer back to reality :treuren:

@Fitness Seller het is alsof jullie het erom doen maar dit is geen grap. Ik krijg net de echte voorraadmeldingen binnen voor het bankje en de squat stands, ik ben zo happy, direct besteld!!! :D :D :D :D

:( ik was net te laat, tegen dat ik wou betalen kreeg ik al 'niet meer op voorraad' :(
precies tomorrowland :(

super bummed

• #13.152
Inmiddels 3,5 week verder. Enig idee of dit binnenkort weer in voorraad komt?
Nee er is nog niets bekend van 30 mm materiaal, op korte termijn (1-2 maanden) wordt er nog niets verwacht.

@Fitness Seller het is alsof jullie het erom doen maar dit is geen grap. Ik krijg net de echte voorraadmeldingen binnen voor het bankje en de squat stands, ik ben zo happy, direct besteld!!! :D :D :D :D
Mooi dat het is gelukt :)

:( ik was net te laat, tegen dat ik wou betalen kreeg ik al 'niet meer op voorraad' :(
precies tomorrowland :(

super bummed
Dit was een kleine levering, er zou in mei of juni nog een grote levering moeten binnenkomen. Maar deze goedkope bankjes en squat stands zullen helaas sowieso binnen no-time weer uitverkocht zijn,

Squat Stands SQS-510 besteld! :rocker2:
Bedankt voor de bestelling!

@Fitness Seller , ik kreeg een voorraadmelding dat de ATX MULTI BENCH MBX-620 op voorraad was. Is die alweer uitverkocht?

Bij de ATX Squad stands SQS-650 staan de 600 reeks dip bars als geralateerde producten.
Zijn die stands op hun eigen stabiel genoeg om op te dippen of moet er gewicht vanachter aangehangen of opgelegd worden als tegengewicht?

Enig idee waneer deze stand verwacht wordt?

• #13.159
Komen er binnenkort nog meer? Aangezien je aangeeft deze keer maar 25 stuks?
Ik hoop in mei of juni (er is nog geen levering bevestigd).

Bij de ATX Squad stands SQS-650 staan de 600 reeks dip bars als geralateerde producten.
Zijn die stands op hun eigen stabiel genoeg om op te dippen of moet er gewicht vanachter aangehangen of opgelegd worden als tegengewicht?

Enig idee waneer deze stand verwacht wordt?
Met dip bars op squat stands zul je altijd voorzichtig moeten zijn wat betreft de stabiliteit. Wij raden aan om de dip bars enkel te gebruiken als je de squat stands met elkaar verbindt door middel van de verbindingsbeugel.

De SQS-650 waren nog niet zo lang geleden beschikbaar. Er is nog geen nieuwe levertijd bekend.

@Fitness Seller
Ik zit een beetje te kijken naar de verschillen tussen de PRX-500 en 600 racks en de bankjes die jullie aanbieden. Als ik bijv een seated shoulderpress of een incline benchpress in de cage zou willen doen heb ik het idee dat alleen de MBX-650 gaat passen (ivm met de liggende dwarsbalk van de cage en de voeten van de bankjes die doorgaans aan het uiteinde van de bankjes zitten).
Bij bijv. de MBX-520 heb ik het idee dat ik die oefeningen alleen aan de buitenkant van de cage zou kunnen doen, omdat het achterste punt van het zitvlak op zo'n 70cm van de zowel de voorste voet als achterste voet zit. Klopt dat?

Terug
Naar boven