Baardaap
Cool Novice
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 25%
Ik heb hem ook, ik moet nu ook nog een bankje (en een 50mm adapter (27cm)
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hem ook, ik moet nu ook nog een bankje (en een 50mm adapter (27cm)
)Ja, zonde dat die adapters niet op voorraad zijn inderdaad. @Fitness Seller enig idee wanneer die komen?Ik heb hem ook, ik moet nu ook nog een bankje (en een 50mm adapter (27cm))
Nee dat weet ik helaas nog niet, meld je op de productpagina aan om bericht te krijgen zodra ze weer op voorraad zijn.Ja, zonde dat die adapters niet op voorraad zijn inderdaad. @Fitness Seller enig idee wanneer die komen?
Hier ziet alles gewoon normaal uit, zowel op desktop als mobiel. Stuur anders even per e-mail een screenshot naar onze klantenservice, dan zullen onze programmeurs het nakijken.Oh trouwens, @Fitness Seller , de pagina https://www.fitness-seller.nl/customer/account/ geeft bij mij een hele vreemde layout....
Hier ook, als je naar je account pagina gaat krijg je alleen maar je recente bestellingen te zien.Nee dat weet ik helaas nog niet, meld je op de productpagina aan om bericht te krijgen zodra ze weer op voorraad zijn.
Hier ziet alles gewoon normaal uit, zowel op desktop als mobiel. Stuur anders even per e-mail een screenshot naar onze klantenservice, dan zullen onze programmeurs het nakijken.
Er blijken inderdaad een aantal accounts te zijn die hier last van hebben, maar niet alle, dus waarschijnlijk een database issue. Onze programmeurs zijn ermee bezig.Hier ook, als je naar je account pagina gaat krijg je alleen maar je recente bestellingen te zien.
@Fitness Seller: is dit ook van toepassing op jullie product power chains? Deze zijn ook al ruime tijd niet op voorraad en lijkt mij ook een product met beperkte vraag of zie ik dat onjuist?Die komen voorlopig helaas niet terug in voorraad. De meeste strongman producten (hamers, maces, sandbags etc) zullen uit het assortiment verdwijnen. Dit is vooralsnog tijdelijk vanwege de productieproblemen nu maar mogelijk permanent omdat er sowieso zeer weinig vraag is naar die producten.
Die houden we voorlopig gewoon erin, volgens mij hebben we die al sinds de start van onze shop in ons assortiment@Fitness Seller: is dit ook van toepassing op jullie product power chains? Deze zijn ook al ruime tijd niet op voorraad en lijkt mij ook een product met beperkte vraag of zie ik dat onjuist?

Gelukkig. Houden zo, dan komt er tzt een bestelling jullie kant op 😉😁Die houden we voorlopig gewoon erin, volgens mij hebben we die al sinds de start van onze shop in ons assortiment![]()
Nee waarschijnlijk niet, althans niet op korte termijn![]()
Shorty Bands - Fitness Seller
Deze extra korte weerstandsbanden zijn 30 cm lang en zijn makkelijker op spanning te brengen. Veel toepassingen en verkrijgbaar in verschillende sterktes.www.fitness-seller.nl
Komt er op termijn een vervanging voor de shorty bands?
Als de verwachte levertijd van een product bekend is, dan vermelden wij dat op de productpagina. Voor de PRX-620 was dit eerst midden juni en dit is nu inderdaad verplaatst naar eind juni.Levering van de power racks (620) uitgesteld? Meen me te herinneren dat er laatst werd verteld dat deze binnen 1 a 2 weken binnen kwamen.
Nee helaas, daar kunnen wij nog niets over zeggen. Vragen over levertijden mogen overigens per e-mail naar onze klantenservice, zij hebben meer informatie over levertijden bij de hand@Fitness Seller Enig idee wanneer er nieuwe ATX dumbells voorradig zijn?

Hopelijk heb je dit op een sneltoets staan ofzoNee helaas, daar kunnen wij nog niets over zeggen. Vragen over levertijden mogen overigens per e-mail naar onze klantenservice, zij hebben meer informatie over levertijden bij de hand![]()
deze heb je toch al aardig wat keren mogen typen 
Misschien wel een idee jaHopelijk heb je dit op een sneltoets staan ofzodeze heb je toch al aardig wat keren mogen typen
![]()