XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.424
Ja, zonde dat die adapters niet op voorraad zijn inderdaad. @Fitness Seller enig idee wanneer die komen?
Nee dat weet ik helaas nog niet, meld je op de productpagina aan om bericht te krijgen zodra ze weer op voorraad zijn.

Hier ziet alles gewoon normaal uit, zowel op desktop als mobiel. Stuur anders even per e-mail een screenshot naar onze klantenservice, dan zullen onze programmeurs het nakijken.

het feest is weer voorbij...de leg lift option is gone again...

(maar ik heb er wel 1 kunnen pakken gelukkig! :) )

Nou bedankt voor het melden, ik heb er ook eentje👌 nu inderdaad het bankje nog😊

Nee dat weet ik helaas nog niet, meld je op de productpagina aan om bericht te krijgen zodra ze weer op voorraad zijn.

Hier ziet alles gewoon normaal uit, zowel op desktop als mobiel. Stuur anders even per e-mail een screenshot naar onze klantenservice, dan zullen onze programmeurs het nakijken.
Hier ook, als je naar je account pagina gaat krijg je alleen maar je recente bestellingen te zien.

• #13.428
Hier ook, als je naar je account pagina gaat krijg je alleen maar je recente bestellingen te zien.
Er blijken inderdaad een aantal accounts te zijn die hier last van hebben, maar niet alle, dus waarschijnlijk een database issue. Onze programmeurs zijn ermee bezig.

Die komen voorlopig helaas niet terug in voorraad. De meeste strongman producten (hamers, maces, sandbags etc) zullen uit het assortiment verdwijnen. Dit is vooralsnog tijdelijk vanwege de productieproblemen nu maar mogelijk permanent omdat er sowieso zeer weinig vraag is naar die producten.
@Fitness Seller: is dit ook van toepassing op jullie product power chains? Deze zijn ook al ruime tijd niet op voorraad en lijkt mij ook een product met beperkte vraag of zie ik dat onjuist?

• #13.430
@Fitness Seller: is dit ook van toepassing op jullie product power chains? Deze zijn ook al ruime tijd niet op voorraad en lijkt mij ook een product met beperkte vraag of zie ik dat onjuist?
Die houden we voorlopig gewoon erin, volgens mij hebben we die al sinds de start van onze shop in ons assortiment :)

Komt er op termijn een vervanging voor de shorty bands?

• #13.433
Levering van de power racks (620) uitgesteld? Meen me te herinneren dat er laatst werd verteld dat deze binnen 1 a 2 weken binnen kwamen.

• #13.435
Levering van de power racks (620) uitgesteld? Meen me te herinneren dat er laatst werd verteld dat deze binnen 1 a 2 weken binnen kwamen.
Als de verwachte levertijd van een product bekend is, dan vermelden wij dat op de productpagina. Voor de PRX-620 was dit eerst midden juni en dit is nu inderdaad verplaatst naar eind juni.

Nee helaas, daar kunnen wij nog niets over zeggen. Vragen over levertijden mogen overigens per e-mail naar onze klantenservice, zij hebben meer informatie over levertijden bij de hand :)
Hopelijk heb je dit op een sneltoets staan ofzo :p deze heb je toch al aardig wat keren mogen typen :D

Kan het kloppen dat ik nog steeds die vage melding krijg als ik in mijn account wil gaan? Ik kan nu niet meer bij mij voorraadmeldingen, ik zie alleen maar mijn recente bestellingen.

Terug
Naar boven