AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

ATX POST LANDMINE​

Enig idee of en wanneer die weer komt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.442
Kan het kloppen dat ik nog steeds die vage melding krijg als ik in mijn account wil gaan? Ik kan nu niet meer bij mij voorraadmeldingen, ik zie alleen maar mijn recente bestellingen.
Dat probleem is bekend en onze programmeurs zijn ermee bezig. Zal waarschijnlijk later deze week zijn opgelost.

ATX POST LANDMINE​

Enig idee of en wanneer die weer komt?
Er is helaas nog geen concrete levertijd bekend maar ik verwacht op redelijk korte termijn. Meld je op de productpagina aan om bericht te krijgen zodra het product weer leverbaar is.

Kan het kloppen dat ik nog steeds die vage melding krijg als ik in mijn account wil gaan? Ik kan nu niet meer bij mij voorraadmeldingen, ik zie alleen maar mijn recente bestellingen.

Ik heb dit ook. Voor mij geen probleem op dit moment omdat ik nergens op aan het jagen ben ;)
Je kunt het wel omzeilen door eerst naar favorieten (in je account) te gaan. Dan kun je dus wel je voorraadmeldingen bekijken.

Smorgens fitness seller.
Wat is het verschil tussen de "legg extension/legg curl" en de "mbx-660 met de legg lift option" ??
Ben nogsteeds zwaar in dubio welke van de 2 te halen.

Eventuele feedback van forum leden die 1 van de 2 apparaten hebben zou ook worden gewaardeerd.

Als het weinig verschil maakt beide apparaten kan ik beter de mbx-660 optie halen met leg lift option.
Kan ik alsnog sporadisch incline presse en chest supported rows doen.

Maar mocht de leg extension / legg curl 10x beter aanvoelen en fijner/stabieler aanvoelen ga ik toch liever voor die optie.

( ps weet dat beide apparaten uitverkocht zijn ik heb geen haast met aanschaffen)

• #13.445
Smorgens fitness seller.
Wat is het verschil tussen de "legg extension/legg curl" en de "mbx-660 met de legg lift option" ??

Eventuele feedback van forum leden die 1 van de 2 apparaten hebben zou ook worden gewaardeerd.

Als het weinig verschil maakt beide apparaten kan ik beter de mbx-660 optie halen met leg lift option.

Maar mocht de leg extension / legg curl 10x beter aanvoelen en fijner/stabieler aanvoelen ga ik toch liever voor die optie.

( ps weet dat beide apparaten uitverkocht zijn ik heb geen haast met aanschaffen)
Het volwaardige toestel is een stuk zwaarder en robuuster uitgevoerd (zwaarder belastbaar), heeft meer verstelmogelijkheden (zie foto's), extra handgrepen, de halterschijven zitten niet zo dicht op de voeten etc. Qua beweging/uitvoering van de oefening zul je niet extreem veel verschil merken, dus voor thuisgebruik is het accessoire een veel goedkopere oplossing en dan kun je de bench inderdaad nog voor andere doeleinden gebruiken. Maar voor sportscholen zou ik altijd het volwaardige toestel aanraden (of als je genoeg ruimte en budget hebt dan voor thuis eventueel ook ;)).

@Fitness Seller heb je toevallig een idee wanneer de ATX add-on weights voor lat pulldowns weer op voorraad komen?

Smorgens fitness seller.

Hiervoor ben ik de voor de MBX-660 gegaan. Moet alleen de leg lift option nog kopen.
Plus gelijk een goed trainingsbankje

Even een vraagje over de scr-760 met lat pulley optie. Ik zat er aan te denken om de scr-760 te gaan aanschaffen in de Plate loaded uitvoering en die samen met de lmo-760 met 125 kg gewicht stapel.
Maar nou viel mij op dat bij die lmo-760 die voorste dwarsbalk er niet bij zit om hem te bevestigen aan de scr-760.
Wordt die daar niet bij geleverd? Zo niet, indien lost verkrijgbaar om deze combinatie te maken?
Of staat hij gewoon niet op de foto's er bij?

• #13.450
Even een vraagje over de scr-760 met lat pulley optie. Ik zat er aan te denken om de scr-760 te gaan aanschaffen in de Plate loaded uitvoering en die samen met de lmo-760 met 125 kg gewicht stapel.
Maar nou viel mij op dat bij die lmo-760 die voorste dwarsbalk er niet bij zit om hem te bevestigen aan de scr-760.
Wordt die daar niet bij geleverd? Zo niet, indien lost verkrijgbaar om deze combinatie te maken?
EDIT: ik zal even met de ingenieur moeten overleggen hoe dit precies zit. Volgens mij zijn het plate loaded en het stackweight rack anders samengesteld. Ik weet niet zeker of je de stackweight pulley aan het plate loaded rack kunt bevestigen. Ik kom er z.s.m. op terug!

Laatst bewerkt:
  • #13.451
  • #13.453
Beide pulleys (plate load en stackweight) kunnen aan beide varianten van het rack (plate load en stackweight) worden bevestigd :) De dwarsbalk ontbreekt inderdaad op één van de foto's.

• Like
Waarderingen: RiPo
Deze juweel van een halter gisteren binnen gekregen :thumbs:

Ik heb al diverse trainingsmaterialen bij fitnesseller besteld en ben zeer tevreden over de goede en snelle service (kreeg een mailtje met de mededeling dat men de halter tussen 12-14 uur zou leveren en klokslag 12 uur werd deze daadwerkelijk geleverd. Dan is de prijs/kwaliteit van ATX onverslaanbaar. ATX voldoet aan alle specificaties die ook bij de IPF gehanteerd worden. ATX is niet IPF approved, maar dat zou enkel een negatieve uitwerking hebben op de prijs...want om IPF approved te zijn moet je namelijk fees betalen aan de IPF...en die zijn best vrij duur...daar moet je menig haltertje en polsbandje voor verkopen ;)

Op mijn verlanglijstje staat ook de nieuwe OBX 700 bench press...helaas momenteel niet voorradig...kan me alreeds een voorbestelling plaatsen en enig idee wanneer deze weer leverbaar is?

Ik heb al diverse trainingsmaterialen bij fitnesseller besteld en ben zeer tevreden over de goede en snelle service (kreeg een mailtje met de mededeling dat men de halter tussen 12-14 uur zou leveren en klokslag 12 uur werd deze daadwerkelijk geleverd. Dan is de prijs/kwaliteit van ATX onverslaanbaar. ATX voldoet aan alle specificaties die ook bij de IPF gehanteerd worden. ATX is niet IPF approved, maar dat zou enkel een negatieve uitwerking hebben op de prijs...want om IPF approved te zijn moet je namelijk fees betalen aan de IPF...en die zijn best vrij duur...daar moet je menig haltertje en polsbandje voor verkopen ;)

Op mijn verlanglijstje staat ook de nieuwe OBX 700 bench press...helaas momenteel niet voorradig...kan me alreeds een voorbestelling plaatsen en enig idee wanneer deze weer leverbaar is?

ATX is zekker een top merk. Enigste nadeel wat ik had was toen ik voor het eerst weer bij de basic shit trainde, wat zijn die halters daar bagger zeg. Ook het technogym halfrack is kloten met afstellen veelste grote stappen allemaal. Vind mijn eigen atx 755 rack 10x beter.

Hebben jullie ook een product zoals dit? Of eventueel een tip van waar hij het liefst in Nederland te krijgen is. Hoeft uiteraard niet dezelfde te zijn maar zo'n soort stang waar je makkelijk de wijdte van de pull kan bepalen. Vind 40 pond excl shipping aardig prijzig voor een metalen plaat met wat gaatjes erin tbh. Het is dat ik zelf twee linkerhanden heb maar dit lijkt iets wat elke beunhaas in elkaar kan flantsen. https://assistyourlift.com/collections/varigrip-hd/products/varigrip-hd-600mm

• #13.458

Mooi dat de halterstang zo goed bevalt!

Er is helaas nog geen levertijd bekend van de OBX-700, ik hoop wel deze zomer nog. Reserveren is helaas niet mogelijk.

Laatst bewerkt:
Mooi! Kan je hier een headsup geven? Dan stuur ik ze door naar m'n gym.

• #13.460
Mooi! Kan je hier een headsup geven? Dan stuur ik ze door naar m'n gym.
Vandaag online, check de nieuwe producten pagina. Ik weet niet precies wanneer of hoe laat ze ook bestelbaar (op voorraad) zullen zijn maar dat zal ook vandaag of morgen zijn.

Terug
Naar boven