MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.401
Hallo Fitness Seller,

Ik zie dat jullie de Allrounder en de Dumbler van Gungnir of Norway in jullie assortiment gaan hebben.
Enig idee wanneer deze in voorraad gaan zijn? En al een idee van de prijs? 679 € voor de Allrounder dacht ik en hoeveel voor de Dumbler?
De Allrounder komt hopelijk in juni hier binnen. De prijs van de Dumbler is nog niet bekend. Deze worden sowieso pas over een tijdje verwacht. Ik hoop dat Gungnir binnenkort duidelijkheid kan geven over hun productietijden en de totale kosten.

Beetje late reactie, maar wat kan ik ongeveer verwachten dan als ik een bankje bestel? Het moet namelijk wel binnen mijn zakgeldpotje passen ;)
Dat ligt aan het bankje. Er zijn bankjes die voor € 6,95 als pakketje worden verzonden, bankjes die op een halve pallet voor € 29,95 of € 34,95 worden verzonden, en banken die op een pallet voor € 44,95 worden verzonden.

De Allrounder komt hopelijk in juni hier binnen. De prijs van de Dumbler is nog niet bekend. Deze worden sowieso pas over een tijdje verwacht. Ik hoop dat Gungnir binnenkort duidelijkheid kan geven over hun productietijden en de totale kosten.

Dat ligt aan het bankje. Er zijn bankjes die voor € 6,95 als pakketje worden verzonden, bankjes die op een halve pallet voor € 29,95 of € 34,95 worden verzonden, en banken die op een pallet voor € 44,95 worden verzonden.
Ik zit te wachten op de MBX-520, in welke categorie valt die?

Halfpallet € 34,95 (te zwaar voor een pakketje helaas)
Helaas, maar dan weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten!

Bedankt voor je snelle reactie.

Edit: heb uitgerekend dat dat nog precies binnen m'n budget past. En dan weer even een jaartje sparen denk ik, voordat ik mijn pauper-squatrack vervang door één van jullie racks.

Laatst bewerkt:
Wanneer krijgen jullie onderstaand weer binnen? 120 lijkt mij iets te gortig om mee te beginnen.

• #13.406
Wanneer krijgen jullie onderstaand weer binnen? 120 lijkt mij iets te gortig om mee te beginnen.

https://www.fitness-seller.nl/atx-atlas-sandbags/
Die komen voorlopig helaas niet terug in voorraad. De meeste strongman producten (hamers, maces, sandbags etc) zullen uit het assortiment verdwijnen. Dit is vooralsnog tijdelijk vanwege de productieproblemen nu maar mogelijk permanent omdat er sowieso zeer weinig vraag is naar die producten.

Iemand ervaring met de ATX roller J hooks?

Een extra voordeel lijkt me dat deze minder rammelen dan de standaard J hooks doordat je deze helemaal kan vastschroeven. Klopt dit of maakt dit geen verschil whatsoever?

• #13.408
Iemand ervaring met de ATX roller J hooks?

Een extra voordeel lijkt me dat deze minder rammelen dan de standaard J hooks doordat je deze helemaal kan vastschroeven. Klopt dit of maakt dit geen verschil whatsoever?
Dat klopt, die zitten muurvast en er is geen metaal-op-metaal contact met de staander vanwege de kunststof binnenzijde.

Hey, krijgen jullie een dezer dagen de SQS-650 binnen? Ik zie dat de spotter arms ervoor verwacht worden in juni, maar ik zie geen indicatie bij de squat stands zelf.

• #13.410
Hey, krijgen jullie een dezer dagen de SQS-650 binnen? Ik zie dat de spotter arms ervoor verwacht worden in juni, maar ik zie geen indicatie bij de squat stands zelf.
Nee helaas, de SQS-650 is nog niet zo heel lang binnengekomen dus de volgende grote levering zal nog wel even duren. Als er bij een toestel geen levertijd staat vermeld dan is deze nog niet bekend en kun je ervan uitgaan dat dat toestel de komende 1-2 maanden helaas sowieso nog niet zal binnenkomen.

Nee helaas, de SQS-650 is nog niet zo heel lang binnengekomen dus de volgende grote levering zal nog wel even duren. Als er bij een toestel geen levertijd staat vermeld dan is deze nog niet bekend en kun je ervan uitgaan dat dat toestel de komende 1-2 maanden helaas sowieso nog niet zal binnenkomen.

Pfoe... Dat is lang. Bedankt voor het antwoord!

Terug
Naar boven