- Waardering
- 2.701
Die wordt volgende week verwacht. Zoals het nu uitziet komt de zending hier dinsdag binnen dus ik verwacht dat deze dinsdagmiddag of woensdag op de website zullen staan. Wanneer er weer een volgende levering van de MBX-520 binnenkomt kan ik nu nog niet aangeven, maar ik denk nog wel twee of misschien drie leveringen dit jaarZit trouwens al 2 weken dagelijks meerdere keren te refreshen om te kijken of de MBX-520 al binnen is, ook al zou het mij financieel (en praktisch met een verhuizing over een maand) wat beter uit komen als hij pas in September op voorraad komt, maar ben bang dat als ik deze ronde mis vervolgens weer moet wachten tot het nieuwe jaar

Ik durf niet te voorspellen of deze bankjes volgende week snel zullen uitverkopen, we hebben sinds deze maand namelijk een flinke dip geconstateerd in de verkopen. Alles komt ook een beetje samen nu: sportscholen weer open, maatregelen afgeschaft, lekker warm weer etc. dus ik weet niet of de markt nu langzaam verzadigd is of dat het simpelweg een zomerdip is. Ik denk dat de populaire racks en bankjes de komende tijd nog wel veelgevraagd zullen zijn, maar qua barbells en gewichten bijvoorbeeld lijkt de grootste drukte weer voorbij (dat was vorig jaar overigens ook zo, tot na de zomer weer een nieuwe lockdown eraan bleek te komen).
Laatst bewerkt:

Tevens wordt het tijd voor een deadlift jack, de 15kg+ chromen platen zijn wat moeilijk met 1 hand erover te schuiven