AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb een aantal jaar terug bij jullie de Barbarian Warrior Multi Bench - zwart BB-9051-B gekocht. Nu kijk ik naar de mogelijkheid om deze iets uit te breiden. Op jullie site zie ik de ATX LEG LIFT OPTION (https://www.fitness-seller.nl/atx-leg-lift-option/) die volgens de tekst ook geschikt is voor Barbarian Line.

Is deze ook op mijn bankje te monteren? (Zo nee, is er een andere optie beschikbaar?)

Daarnaast heb ik nog een vraag over de ATX LAT PULLEY OPTION LTO-650 (https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-pulley-option-lto-650-115-kg-gewichtstapel/ ). Ik heb bij jullie destijds ook een Heavy Duty HD-2 Power Rack HD-PR-023 gekocht.
Ik begrijp dat deze inmiddels is vervangen door het nieuwe model ATX POWER RACK PRX-720.

Mijn vraag is: Is de ATX LAT PULLEY OPTION LTO-650 die als optie te monteren is op de ATX POWER RACK PRX-720, ook te monteren op het oude model Heavy Duty HD-2 Power Rack HD-PR-023? (Of is er een andere optie beschikbaar?).

Alvast dank!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.502
Ik heb een aantal jaar terug bij jullie de Barbarian Warrior Multi Bench - zwart BB-9051-B gekocht. Nu kijk ik naar de mogelijkheid om deze iets uit te breiden. Op jullie site zie ik de ATX LEG LIFT OPTION (https://www.fitness-seller.nl/atx-leg-lift-option/) die volgens de tekst ook geschikt is voor Barbarian Line.

Is deze ook op mijn bankje te monteren? (Zo nee, is er een andere optie beschikbaar?)

Daarnaast heb ik nog een vraag over de ATX LAT PULLEY OPTION LTO-650 (https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-pulley-option-lto-650-115-kg-gewichtstapel/ ). Ik heb bij jullie destijds ook een Heavy Duty HD-2 Power Rack HD-PR-023 gekocht.
Ik begrijp dat deze inmiddels is vervangen door het nieuwe model ATX POWER RACK PRX-720.

Mijn vraag is: Is de ATX LAT PULLEY OPTION LTO-650 die als optie te monteren is op de ATX POWER RACK PRX-720, ook te monteren op het oude model Heavy Duty HD-2 Power Rack HD-PR-023? (Of is er een andere optie beschikbaar?).

Alvast dank!
Nee op de Barbarian Warrior Multi Bench kun je geen accessoires bevestigen. Dan heb je een bankje nodig dat aan de voorkant een adapter/buis heeft waar je de accessoires in kunt plaatsen (zoals de ATX MBX-520 / MBX-650 / MBX-660).

Helaas passen de ATX lat pulleys niet op de oude Heavy Duty racks.

De MBX-520 is net op voorraad!

Zojuist kreeg ik een aantal voorraadmeldingen en heb ik de PRX-710 en LTO-510 los van elkaar besteld. Kunnen deze bestellingen met bestelnummers 100286609 en 100286648 misschien worden gecombineerd?

• #13.507
Zojuist kreeg ik een aantal voorraadmeldingen en heb ik de PRX-710 en LTO-510 los van elkaar besteld. Kunnen deze bestellingen met bestelnummers 100286609 en 100286648 misschien worden gecombineerd?
Dat weet ik niet zeker. Je kunt het proberen via onze klantenservice (even een mailtje sturen) maar wij kunnen dat niet garanderen. In de meeste gevallen (tenzij het zeer druk is) lukt het normaal gesproken wel :)

Laatst bewerkt:
  • #13.509
bah, heb meeting ben alweer te laat
Erg vervelend, we hebben al een aantal mailtjes en telefoontjes van klanten gehad die ook net te laat waren. Het is helaas nog steeds een gekkenhuis met deze bankjes :(

Hou onze website echter nog even in de gaten want ik zie meerdere bestellingen die nog niet betaald zijn. Vaak worden die betalingen niet meer afgerond dus dan bestaat de kans dat er nog wat bankjes terug op voorraad komen. Of en wanneer dat gebeurt weet ik helaas niet, dit hangt ervan af wanneer de klant de bestelling zelf annuleert of wanneer de iDEAL transactietijd verloopt.

Laatst bewerkt:
Godver, net als ik op bestellen klik is de mbx-610 uitverkocht. Uit nieuwsgierigheid: hoeveel benches hadden jullie eigenlijk binnen gekregen dat die binnen de twee uur zijn uitverkocht?

Godver, net als ik op bestellen klik is de mbx-610 uitverkocht. Uit nieuwsgierigheid: hoeveel benches hadden jullie eigenlijk binnen gekregen dat die binnen de twee uur zijn uitverkocht?
en net zo belangrijk, wanneer komt de volgende lading :p

Als ze binnen de twee uur verkocht zijn, is er weinig kans dat ik de volgende keer wel op tijd ben (veel in meetings). Dan is je ruimte voor je home gym bijna af maar blijft het kopen van een bench of (geschikt) squat rek onmogelijk :tanden:

Valt me op dat ik bij sommige reviews niet als "Geverifieerde koper" sta, terwijl ik dat toch echt ben. Ook de oude bestellingen (2 jaar geleden) worden niet getoond.

• #13.516
Uit nieuwsgierigheid: hoeveel benches hadden jullie eigenlijk binnen gekregen dat die binnen de twee uur zijn uitverkocht?
Niet genoeg :p

en net zo belangrijk, wanneer komt de volgende lading :p
Er is helaas nog geen levertijd bekend voor de volgende levering.

Valt me op dat ik bij sommige reviews niet als "Geverifieerde koper" sta, terwijl ik dat toch echt ben. Ook de oude bestellingen (2 jaar geleden) worden niet getoond.
Het review systeem herkent een klant op basis van e-mailadres. Wanneer jij je review onder een ander e-mailadres schrijft dan het e-mailadres waarmee je dat product hebt besteld, dan wordt er geen "geverifieerde koper" status toegekend. Ik weet niet zeker hoe het zit met reviews die nu geschreven worden voor oudere bestellingen (van voordat wij de nieuwe webshop in gebruik hebben genomen). Misschien worden die klanten ook niet herkend als geverifieerde koper. Voor recente bestellingen werkt het in ieder geval prima :)

De bestelhistorie van klanten is bewaard gebleven bij de overstap naar onze nieuwe webshop, dus je oude bestellingen zouden in je account zichtbaar moeten zijn. Als er bepaalde bestellingen ontbreken in je account dan heb je die bestellingen ofwel als gast geplaatst (dus zonder in te loggen in je account) of je hebt die bestellingen onder een ander account (met een ander e-mailadres) geplaatst.

Fitness seller, heb jij enig idee wanneer de ATX Power Bands weer op voorraad komen (en of ze ook nog op voorraad komen)? Jullie klantenservice kon mij dit helaas niet vertellen.
Een indicatie zou fijn zijn.

• #13.518
Fitness seller, heb jij enig idee wanneer de ATX Power Bands weer op voorraad komen (en of ze ook nog op voorraad komen)? Jullie klantenservice kon mij dit helaas niet vertellen.
Een indicatie zou fijn zijn.
Als de klantenservice nog geen indicatie heeft dan heb ik dat helaas ook niet. Waarschijnlijk is er dan nog geen verzenddatum bevestigd door de fabriek, dus dan weten wij ook nog geen aankomstdatum. Op korte termijn hoef je ze helaas dus nog niet te verwachten.

Als de klantenservice nog geen indicatie heeft dan heb ik dat helaas ook niet. Waarschijnlijk is er dan nog geen verzenddatum bevestigd door de fabriek, dus dan weten wij ook nog geen aankomstdatum. Op korte termijn hoef je ze helaas dus nog niet te verwachten.

Moet toch ook wel frustrerend voor jullie zijn, zoveel vraag naar producten maar niet direct kunnen leveren :)

Hopelijk komt hier binnenkort wat meer balans in.

• #13.520
Moet toch ook wel frustrerend voor jullie zijn, zoveel vraag naar producten maar niet direct kunnen leveren :)

Hopelijk komt hier binnenkort wat meer balans in.
Gisteren is onze nieuwe fabriek geopend, dus de productie zal nu langzaam verhoogd worden. Hopelijk plukken we daar tegen het einde van dit jaar al de vruchten van :)

Terug
Naar boven