XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Is er enige indicatie wanneer eer de atx cur Bar weer op voorraad komt?

En de atx bumper plates?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.562
Balen. Apart dat ATX ze ook uit de productie heeft gehaald. Die van Prime zijn ook niet in stock zie ik, komen die nog? Voor de rest ken ik alleen de prime shop zelf uit amerika..
Niet zo apart hoor, de reden lees je een pagina terug. Om diezelfde reden zullen wij Prime ook niet meer aanbieden :p

Is er enige indicatie wanneer eer de atx cur Bar weer op voorraad komt?
https://www.fitness-seller.nl/atx-curl-bar/

En de atx bumper plates?
https://www.fitness-seller.nl/atx-gym-bumper-plates/
Nee geen idee, stuur even een e-mail naar onze klantenservice misschien kunnen zij je een indicatie geven. Maar op korte termijn zullen beide producten in ieder geval nog niet binnenkomen.

Oke, was er al bang voor.. Dan maar bumper plates bij de concurrent bestellen..
En wachten op de atx curl bar. 😅

Is er een risico aan het gebruiken van 30mm weight plate pins voor 50mm plates? Behalve dat het waarschijnlijk iets meer ratelt en loshangt vanwege de kleinere maat moet alles toch gewoon goed blijven hangen? Dit aangezien de 50mm pins voorlopig nog niet op voorraad komen.

Daarnaast: wat raden jullie aan voor het 'invetten' van de 520 pulley? WD-40?

• #13.565
Is er een risico aan het gebruiken van 30mm weight plate pins voor 50mm plates? Behalve dat het waarschijnlijk iets meer ratelt en loshangt vanwege de kleinere maat moet alles toch gewoon goed blijven hangen? Dit aangezien de 50mm pins voorlopig nog niet op voorraad komen.

Daarnaast: wat raden jullie aan voor het 'invetten' van de 520 pulley? WD-40?
Dat kan gewoon. De halterschijven hebben dan inderdaad wat meer speling waardoor ze een beetje kunnen bewegen/schommelen als je ze ophangt of als het rack beweegt. Je kunt deze 30 mm opbergpinnen in de toekomst eventueel altijd nog uitbreiden met 50 mm adapters.

Elk fatsoenlijk smeermiddel volstaat. WD-40 staat bekend als "smeermiddel" maar het is vooral een vochtverdrijver en vervliegt erg snel. Ik zou eerder een echt smeermiddel gebruiken zoals smeerolie (zoals onze ATX Maintenance Oil) of een teflonspray of siliconenspray (die heeft WD-40 overigens ook in hun assortiment maar dat is een ander product dan de klassieke WD-40 Multispray die jij waarschijnlijk bedoelt).

Wanneer verwachten jullie de LTO - 750 met 125kg gewichtsstapel weer op voorraad te hebben? Bij de productomschrijving staat begin juli, maar is hier al een concrete datum van bekend? Alvast dank!

• #13.567
Wanneer verwachten jullie de LTO - 750 met 125kg gewichtsstapel weer op voorraad te hebben? Bij de productomschrijving staat begin juli, maar is hier al een concrete datum van bekend? Alvast dank!
Dit product wordt begin juli weer verwacht, dus dat zal niet lang meer duren nu. Je kunt je op de productpagina aanmelden om per e-mail bericht te krijgen zodra deze weer leverbaar is.

Het valt me op dat er best vaak mensen een forum account aanmaken enkel om een vraag te stellen over de levertijd van een product. Stuur voor dat soort vragen a.u.b. beter een e-mail naar onze klantenservice. Dit forum topic is vooral informatief bedoeld en andere onderwerpen raken ondergesneeuwd door de vele vragen over levertijden. Daarnaast zijn vragen over levertijden erg snel weer verouderd en nutteloos, dus aan die informatie hebben andere lezers dan niets meer. Bovendien heeft onze klantenservice vaak meer informatie over levertijden dan ik :)

Laatst bewerkt:
Gezien de scr-760 voorlopig niet op voorraad gaat komen heb ik gekozen voor een tussenoplossing zodat ik iig de komende maanden kan sporten met een barbell met bumper plates.
Ben gegaan voor de SQS-750 met nieuwe verbindingsbalk en ga zelf wel 2 extra gaten aan de zijkant boren voor de storage pinnen.
Daarbij heb ik de atx competition powerlifting bar gegaan omdat ik graag een agressieve diepe knurling wil voor met name deathlift's.
Samen met de atx pro collars en 190 kg aan bumper plates. (van fitness-koerier omdat ik niet nog een paar maanden wou wachten)
Hopenlijk komt alles deze week nog binnen, kan ik de dumbbells eens afwisselen voor barbell oefeningen 😁

Laatst bewerkt:
  • #13.569
Gezien de scr-760 voorlopig niet op voorraad gat komen heb ik gekozen voor een tussenoplossing zodat ik iig de komende maanden kan sporten met een barbell met bumper plates.
Ben gegaan voor de SQS-750 met nieuwe verbindingsbalk en ga zelf wel 2 extra gaten aan de zijkant boren voor de storage pinnen.
Daarbij heb ik de atx competition powerlifting bar gegaan omdat ik graag een agressieve diepe knurling wil voor met name deathlift's.
Samen met de atx pro collars en 190 kg aan bumper plates. (van een andere aanbieder omdat ik niet nog een paar maanden wou wachten)
Hopenlijk komt alles deze week nog binnen, kan ik de dumbbells eens afwisselen voor barbell oefeningen 😁
Bedankt voor de bestelling, hopelijk bevalt de SQS-750 goed als tussenoplossing :)

• Like
Waarderingen: RiPo

ATX MULTI BENCH MBX-520 op voorraad. go go go.

Ik heb m binnen :)

ik zag hem heel even, maar toen ik hem in winkelwagen wilde stoppen was hij weer uitverkocht

• #13.574
Zo dan, heb ik mooi geluk. Bij toeval ververste ik de site en zag ik deze op voorraad staan. Pas daarna kreeg ik de op voorraad melding per mail binnen.
De voorraad mails worden in batches verzonden, daar kan soms inderdaad wat tijd tussen zitten. Zeker wanneer we zoals nu meerdere populaire producten tegelijkertijd online zetten en er honderden of duizenden mails verzonden moeten worden.

Zo dan, heb ik mooi geluk. Bij toeval ververste ik de site en zag ik deze op voorraad staan. Pas daarna kreeg ik de op voorraad melding per mail binnen.
Ik had laatst hetzelfde geluk met de MBX-660.. Bleken ook maar iets van 20 te zijn.. 😄

Nu ga ik wachten totdat we weer eens een pre-order kunnen plaatsen zodat ik m'n garage gym in 1 keer kan af maken gezien ik nog een aardig wensenlijstje heb. En scheelt heleboel verzendkosten 🤪

Ik had laatst hetzelfde geluk met de MBX-660.. Bleken ook maar iets van 20 te zijn.. 😄

Nu ga ik wachten totdat we weer eens een pre-order kunnen plaatsen zodat ik m'n garage gym in 1 keer kan af maken gezien ik nog een aardig wensenlijstje heb. En scheelt heleboel verzendkosten 🤪
Exact.
En dan wordt het eens tijd om mijn squat stand om te ruilen voor een volwaardig rack :)

Exact.
En dan wordt het eens tijd om mijn squat stand om te ruilen voor een volwaardig rack :)
Same here haha, heb vanmorgen ook voor eerst maar de losse haltersteunen besteld zodat ik iig kan bankdrukken en squatten met de barbell.
Op zich niks mis met dumbbell press, maar met dumbbells squatten is het toch net niet 😅 ondanks dat ik hex dumbbells t/m 60 kg heb..

Wil tegen die tijd de Smith Cable Rack aanschaffen samen met de Cable Pull Station en een zootje accessoires. En de biceps blaster en hyperextention.
En dan is m'n garage gym vol hehe 😆

• #13.578
Een Smith Cable Rack én het Cable Pull Station? Als je al het Cable Pull Station haalt kun je toch ook een normaal squat rack of smith machine aanschaffen?

Ik wil de SCR ipv een normaal Rack om o.a. dat ik (of eigenlijk m'n vrouw) een Smith machine wil, en wij ook de mogelijkheid willen om cable squat te kunnen doen, vandaar dat ik de pl neem met 2x een losse 125 kg gewichtstapel uit de 800 serie die ik er dan op monteer ipv de pl sledes.

• #13.580
Ik wil de SCR ipv een normaal Rack om o.a. dat ik (of eigenlijk m'n vrouw) een Smith machine wil, en wij ook de mogelijkheid willen om cable squat te kunnen doen, vandaar dat ik de pl neem met 2x een losse 125 kg gewichtstapel uit de 800 serie die ik er dan op monteer ipv de pl sledes.
Huh? Je wil de SCR-760 als Plate Loaded uitvoering bestellen en dan twee 125 kg pulleys uit de 800 serie erbij bestellen à € 859 per stuk? Dan ben je toch veel duurder uit dan wanneer je gewoon de SCR-760 als Gewichtstapel uitvoering kiest (welke drie weken geleden op voorraad was) ???

Terug
Naar boven