AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Huh? Je wil de SCR-760 als Plate Loaded uitvoering bestellen en dan twee 125 kg pulleys uit de 800 serie erbij bestellen à € 859 per stuk? Dan ben je toch veel duurder uit dan wanneer je gewoon de SCR-760 als Gewichtstapel uitvoering kiest (welke drie weken geleden op voorraad was) ???
Das idd duurder, maar de scr met gewichtstapel heeft 2x 55 kg en de losse gewichtstapels van de 800 series maakt het dan 2x 125 kg. 110 kg totaal vind ik niet genoeg voor (cable) squats 😋

Hoppa een MBX-520 kunnen bestellen, heel onverwachts ineens omdat die gisteren uitverkocht was. 😃

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.584
Bedankt voor de bestellingen! :)

• #13.587
Hoe lang duurt het momenteel voor een bestelling verwerkt wordt? Volgende week donderdag is de overdracht van ons nieuwe huis en het liefst laat ik hem daar naar versturen (heb bij het bestellen m'n huidige adres ingevuld).
Enkele werkdagen, er wordt natuurlijk verzonden naar het adres dat je hebt ingevuld. Als je het afleveradres wil veranderen zul je dat op tijd moeten melden aan onze klantenservice, want na de verzending is een adreswijziging niet meer mogelijk (wel mogelijk maar dan brengt de transporteur een nieuwe boeking in rekening, dus dan betaal je dubbele verzendkosten).

Enkele werkdagen, er wordt natuurlijk verzonden naar het adres dat je hebt ingevuld. Als je het afleveradres wil veranderen zul je dat op tijd moeten melden aan onze klantenservice, want na de verzending is een adreswijziging niet meer mogelijk (wel mogelijk maar dan brengt de transporteur een nieuwe boeking in rekening, dus dan betaal je dubbele verzendkosten).
ik heb al een verzendbevestiging ontvangen :roflol:

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen en was aangenaam verrast met de SQS-750 squat stands gezien er op de product pagina staat dat je de opberg pinnen dient te verwijderen als je de nieuwe verbindingsbeugel wil monteren.
Echter zitten er al extra gaten in de stands aan de zijkant tbv de opberg pinnen 😁
Alles is dus gewoon in elkaar te monteren 👍🏻

Bijlagen

• 20210708_183408.jpg
    20210708_183408.jpg
    284,6 KB · Weergaven: 130
  • 20210708_192310.jpg
    20210708_192310.jpg
    220,6 KB · Weergaven: 125
1625819273789.png

Prijzig maar ziet er leuk uit deze! Voor de geïnteresseerde, deze is al gepasseerd op Garage Gym Reviews:

• #13.593
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen en was aangenaam verrast met de SQS-750 squat stands gezien er op de product pagina staat dat je de opberg pinnen dient te verwijderen als je de nieuwe verbindingsbeugel wil monteren.
Echter zitten er al extra gaten in de stands aan de zijkant tbv de opberg pinnen 😁
Alles is dus gewoon in elkaar te monteren 👍🏻
Klopt, we hebben inderdaad extra gaten toegevoegd zodat je de verbindingsbeugel en de opbergpinnen tegelijkertijd kunt gebruiken :)
De melding in de tekst was nog voor de oude versie van het toestel.

• Like
Waarderingen: RiPo
1625819273789.png

Prijzig maar ziet er leuk uit deze! Voor de geïnteresseerde, deze is al gepasseerd op Garage Gym Reviews:

:haha: coop zn reviews zijn niet te schatten. Veel meer misbruik van je gerief kan haast niet denk ik :hahaha:
Wel ongelooflijk hoe goed ze de gewichten houden. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht toen ik eerder deze week de barbell bekeek.

Vandaag ontvangen: half rack, bench en spotter arms.

Levering en communicatie met klantenservice ging voorspoedig. Zo wisten ze twee orders te bundelen, hetgeen mij verzendkosten scheelde!

Ook de complimenten naar de bezorger! Was niet te beroerd om samen het spul de garage in te sjouwen!
Zo'n gozer hoop ik vaker aan m'n deur te zien ipv van pakketbezorgers die een pakketje in je handen drukken en met gierende banden vertrekken.

Nu paraat staan voor de J-Hooks! Eind juli zouden ze weer op voorraad zijn.

Ook de complimenten naar de bezorger! Was niet te beroerd om samen het spul de garage in te sjouwen!
Zo'n gozer hoop ik vaker aan m'n deur te zien ipv van pakketbezorgers die een pakketje in je handen drukken en met gierende banden vertrekken.
Heb ik ook nog voor gehad, dat ze moeilijk deden over het gewicht dan. Had 2 bumpers besteld van 15kg en die verweet mij dat dit normaal niet kan, dat het pakket veel meer was dan 30kg. Heb het zelf uit de bestelwagen mogen tillen en heb eens goed gelachen.

Heb ik ook nog voor gehad, dat ze moeilijk deden over het gewicht dan. Had 2 bumpers besteld van 15kg en die verweet mij dat dit normaal niet kan, dat het pakket veel meer was dan 30kg. Heb het zelf uit de bestelwagen mogen tillen en heb eens goed gelachen.
Ik heb het idee dat het niet zo zeer aan de pakket bezorgers ligt, maar aan het bedrijf waar ze voor werken..
De bezorgers van trans-mission werken voor een heel ander soort bedrijf dan bvb post-nl, dhl of dpd. Toen ik donderdag m'n pallet met spullen ontving heeft hij mij ook geholpen alles er af te tillen en heeft zelfs de pallet weer netjes meegenomen

Ik heb het idee dat het niet zo zeer aan de pakket bezorgers ligt, maar aan het bedrijf waar ze voor werken..
De bezorgers van trans-mission werken voor een heel ander soort bedrijf dan bvb post-nl, dhl of dpd. Toen ik donderdag m'n pallet met spullen ontving heeft hij mij ook geholpen alles er af te tillen en heeft zelfs de pallet weer netjes meegenomen
Idd, trans mission zijn steeds echt fijne leveranciers, nooit schade, niet overdreven gehaast.

Terug
Naar boven