Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Kan iemand mij het wezenlijke verschil uitleggen tussen de Lat Machine LMZ640 en de LPL720, buiten het prijs verschil dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.743
Kan iemand mij het wezenlijke verschil uitleggen tussen de Lat Machine LMZ640 en de LPL720, buiten het prijs verschil dan?
De LMZ-640 werkt door middel van een hefarm, terwijl de LPL-720 geleidestangen heeft (betere bewegingen en grotere range of motion). Verder is de LPL-720 wat hoger en een stuk zwaarder uitgevoerd (50% meer gewicht).

Tenzij je trainingsruimte een laag of schuin plafond heeft waar de LPL-720 niet past, of als je budget niet hoog genoeg is voor dr LPL-720, zou ik die altijd aanraden boven de LMZ-640.

Excuseer maar ik kom jullie ff allemaam jaloers maken. Net 2u op en 2u af gereden voor een 2de hands setje. Nieuwstaat. De 660 met leg curl en bicep optie :p
20210906_225501.jpg

Pinnetje heb je idd wel nodig voor de curl option. Leg option niet

Waarom staat bij de adviesprijs van de ATX Compact Monolift €199, terwijl deze voorheen altijd €179 was. Gevalletje misleiding?

• #13.753
Waarom staat bij de adviesprijs van de ATX Compact Monolift €199, terwijl deze voorheen altijd €179 was. Gevalletje misleiding?
Ik begrijp niet waar je op doelt, welke adviesprijs en wat voor misleiding? De enige officiële prijzen zijn die in onze webshop.

Verder stijgen prijzen momenteel bij elke levering, dus je zult helaas vrijwel elk product in prijs zien stijgen zodra een nieuwe levering binnenkomt. Behalve de gestegen materiaalkosten zijn de prijzen voor containertransport bijvoorbeeld 500-600% hoger dan normaal. In ons blog artikel kun je er meer over lezen:

Iemand die weet hoe dit open te krijgen? (Is een oude ATX training baar)

Bijlagen

• IMG_20210908_191250.jpg
    IMG_20210908_191250.jpg
    125,9 KB · Weergaven: 94
  • #13.759
Iemand die weet hoe dit open te krijgen? (Is een oude ATX training baar)
Zo te zien zitten er twee gaten in de eindkap, dan is deze eindkap erin geschroefd. Met een flenssleutel of tang die je in de twee openingen steekt kun je het kapje normaal gesproken los draaien.

Terug
Naar boven