Ik begrijp niet waar je op doelt, welke adviesprijs en wat voor misleiding? De enige officiële prijzen zijn die in onze webshop.
Verder stijgen prijzen momenteel bij elke levering, dus je zult helaas vrijwel elk product in prijs zien stijgen zodra een nieuwe levering binnenkomt. Behalve de gestegen materiaalkosten zijn de prijzen voor containertransport bijvoorbeeld 500-600% hoger dan normaal. In ons blog artikel kun je er meer over lezen:
![]()
De impact van het coronavirus op de fitnessindustrie
Wat betekent het coronavirus voor onze voorraden, levertijden en prijzen? Wij vatten het voor je samen.www.fitness-seller.nl
De prijs van de Compact Monolift was €179,00. Nu wordt hij afgeprijsd aangeboden voor €169. Echter, de prijs van €199 staat doorgestreept. Hierdoor wekken jullie de suggestie dat het product voorheen €199,00 was, hetgeen niet het geval is want de Monolift heeft in iedergeval de laatste 4 maanden €179,00 gekost. Misleiding dus, beetje jammer!

sticker over de oude prijs. 100euro omhoog en 70euro korting erop ofzo 😂😂 hadden ze wel slimmet moeten zijn en de oude sticker wegnemen eronder

kan me ook niet voorstellen dat ik eroverheen gekeken heb en ze heb weggegooid ofzo?