Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik begrijp niet waar je op doelt, welke adviesprijs en wat voor misleiding? De enige officiële prijzen zijn die in onze webshop.

Verder stijgen prijzen momenteel bij elke levering, dus je zult helaas vrijwel elk product in prijs zien stijgen zodra een nieuwe levering binnenkomt. Behalve de gestegen materiaalkosten zijn de prijzen voor containertransport bijvoorbeeld 500-600% hoger dan normaal. In ons blog artikel kun je er meer over lezen:

De prijs van de Compact Monolift was €179,00. Nu wordt hij afgeprijsd aangeboden voor €169. Echter, de prijs van €199 staat doorgestreept. Hierdoor wekken jullie de suggestie dat het product voorheen €199,00 was, hetgeen niet het geval is want de Monolift heeft in iedergeval de laatste 4 maanden €179,00 gekost. Misleiding dus, beetje jammer!

De prijs van de Compact Monolift was €179,00. Nu wordt hij afgeprijsd aangeboden voor €169. Echter, de prijs van €199 staat doorgestreept. Hierdoor wekken jullie de suggestie dat het product voorheen €199,00 was, hetgeen niet het geval is want de Monolift heeft in iedergeval de laatste 4 maanden €179,00 gekost. Misleiding dus, beetje jammer!
Werkt niet iedere winkel zo?

Werkt niet iedere winkel zo?
Heb al eens foto's zien passeren van mediamarkt dat de nieuwe kortingsprijs hoger was dan de normale prijs :p sticker over de oude prijs. 100euro omhoog en 70euro korting erop ofzo 😂😂 hadden ze wel slimmet moeten zijn en de oude sticker wegnemen eronder

Vandaag net op tijd de dip bars 600 kunnen bestellen, die zijn snel gegaan! Waarschijnlijk toch nog genoeg vraag naar, ondanks dat de gyms weer open zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.765
Aha nu begrijp ik waar je op doelt. Er is natuurlijk geen sprake van misleiding maar ik begrijp de verwarring, al vind ik de beschuldiging een beetje jammer. In dit geval is het niet meer dan een toevallige samenloop van omstandigheden (een nieuwe levering met een prijsverhoging en nieuwe aanbiedingen deze week).

De Monolift is in de nieuwe levering wel degelijk duurder geworden en kost nu €199. Check gerust de prijs bij ATX dealers in het buitenland om dit te verifiëren. We hebben deze week echter ook diverse nieuwe aanbiedingen gemaakt, waaronder dus deze Monolift. Alle vermelde bedragen kloppen dus en als je snel gebruik maakt van de aanbieding ben je €10 voordeliger uit dan de oude prijs. Zodra de aanbieding is verlopen kost de Monolift weer €199.

Zie de sectie Aanbiedingen in onze webshop voor alle actuele aanbiedingen:

Hier ook nogmaals de link naar ons blog artikel waar je meer kunt lezen over de prijsverhogingen die hand in hand gaan met nieuwe leveringen van producten. Containerprijzen zijn deze maand alweer gestegen (inmiddels 600% hoger dan voor COVID) dus de productprijzen zullen voorlopig ook nog wel blijven stijgen:

Laatst bewerkt:
  • #13.766
Vandaag net op tijd de dip bars 600 kunnen bestellen, die zijn snel gegaan! Waarschijnlijk toch nog genoeg vraag naar, ondanks dat de gyms weer open zijn.
De vraag naar veel producten is al flink afgenomen (vandaag zijn bijvoorbeeld de PRX-510 en PRX-520 binnengekomen en hoewel die bij de vorige levering nog binnen 10 minuten waren uitverkocht zijn ze nu na enkele uren nog steeds op voorraad).

Maar sommige populaire producten en ook dit soort accessories zijn nog steeds erg in trek. Zo ook de Dip Bars 600. Veel mensen hebben het afgelopen jaar een rack aangeschaft maar hebben nog niet alle gewenste accessories weten te bemachtigen.

Helaas staan bij de aanbiedingen nog steeds meerdere producten die niet op voorraad zijn. Ook flinke kortingen die weg worden gegeven ondanks de hogere grondstof en transportkosten.

Hier ook een heel erg blije klant met ook o.a de dip bars 600, squat/calf block, en de smith cable rack 760 met 2x 125 weight stack! 💪🏻👍🏻

Vanavond nog ff alle bouten goed vastzetten daar nu alles handvast zit 😀 en dan knallen maar!

@Fitness Seller super bedankt nogmaals voor de goede service!

Bijlagen

• 20210909_220613.jpg
    20210909_220613.jpg
    162,3 KB · Weergaven: 194
  • 20210909_220746.jpg
    20210909_220746.jpg
    204,3 KB · Weergaven: 197
Hier ook een heel erg blije klant met ook o.a de dip bars 600, squat/calf block, en de smith cable rack 760 met 2x 125 weight stack! 💪🏻👍🏻

Vanavond nog ff alle bouten goed vastzetten daar nu alles handvast zit 😀 en dan knallen maar!

Jezus wat een beest!

Beetje kortzichtig om op basis van deze "feiten" zo'n zware conclusie te trekken, vind je niet?
Je zou ook je vermoeden kunnen navragen bij de klantenservice, in plaats van een zware beschuldig te maken op een openbaar forum...

• #13.771
Helaas staan bij de aanbiedingen nog steeds meerdere producten die niet op voorraad zijn. Ook flinke kortingen die weg worden gegeven ondanks de hogere grondstof en transportkosten.
Wanneer een product uitverkocht raakt wordt de aanbieding inderdaad niet altijd automatisch weggehaald, dan zal dat product normaal gesproken ook in de aanbieding blijven wanneer het weer terug op voorraad komt :)

Nice, goed om te zien dat het is gelukt om de 125 kg gewichtstapels in te bouwen :cool:

Beetje kortzichtig om op basis van deze "feiten" zo'n zware conclusie te trekken, vind je niet?
Je zou ook je vermoeden kunnen navragen bij de klantenservice, in plaats van een zware beschuldig te maken op een openbaar forum...
Ik begrijp de verwarring enerzijds wel, toevallig was het bij dit ene product nu een beetje gek gelopen (een prijsverhoging en aanbieding op hetzelfde moment). Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als sommige van onze concullega's doen, waar vrijwel hun hele assortiment zogenaamd "in de aanbieding" is, terwijl de vanaf-prijzen gewoon zijn verzonnen en hun "aanbiedingsprijzen" zelfs nog duurder zijn dan onze normale prijzen :o

Nice, goed om te zien dat het is gelukt om de 125 kg gewichtstapels in te bouwen :cool:
Ja, was gewoon plug en play 😀
Het enige was dat de kabels nu een klein beetje te lang lang waren ondanks dat de zwevende pulleys al op de max waren gemonteerd maar door de onderste kabels op een andere plek vast te monteren is dat opgelost 👍🏻

• #13.773
Ja, was gewoon plug en play 😀
Het enige was dat de kabels nu een klein beetje te lang lang waren ondanks dat de zwevende pulleys al op de max waren gemonteerd maar door de onderste kabels op een andere plek vast te monteren is dat opgelost 👍🏻
Nice, slim opgelost :)

Eindelijk een oplossing gevonden voor de wiebelige squat stands icm met mijn korte halterstang.

Hoewel de squat stands prima werken is de beschrijving enigzins misleidend: "extreem stabiel" is het absoluut niet, zeker niet wanneer je de hoogte in gaat. Een kleine duwtje boven aanen de pootjes gaan de lucht in, wat ook wel weer logisch is gezien de hefboomwerking.

Als oplossing heb ik bij de bouwmarkt voor een paar tientjes een aluminium hoekprofiel gekocht van 4cm x 4cm. Na wat moeite kwam de boormachine er wel doorheen op de juiste plek en zitten de stands nu stevig vastgeschroefd.

Een wereld van verschil, geen gewiebel meer!

squat.stands.5.jpg

Er komt nog een bescherming op het "scherpe" stukje profiel, kwestie van tijd voordat ik er een keer met blote voeten op sta anders ;)

squat.stands.6.jpg

Ik zie dat jullie ook staalkabels op maat verkopen, ik ga dan wanneer deze weer beschikbaar zijn 2 kabels bestellen die een 5-10 cm korter zijn zodat ik gewoon de kabels op de originele manier kan gaan bevestigen.

Enig idee wanneer deze weer beschikbaar zijn?

De atx gym begint al aardig compleet te worden 😀

Bijlagen

• 20210910_161518.jpg
    20210910_161518.jpg
    181,3 KB · Weergaven: 147
  • 20210910_210044.jpg
    20210910_210044.jpg
    167,5 KB · Weergaven: 149
Heb vorige week mijn calibrated steel plates binnen gekregen, dik tevreden maar nu ineens schiet mij te binnen dat ik ook foampads erbij besteld had, maar ik die helemaal niet erbij gekregen heb :dunno: kan me ook niet voorstellen dat ik eroverheen gekeken heb en ze heb weggegooid ofzo?:o

• #13.777
Eindelijk een oplossing gevonden voor de wiebelige squat stands icm met mijn korte halterstang.

Hoewel de squat stands prima werken is de beschrijving enigzins misleidend: "extreem stabiel" is het absoluut niet, zeker niet wanneer je de hoogte in gaat. Een kleine duwtje boven aanen de pootjes gaan de lucht in, wat ook wel weer logisch is gezien de hefboomwerking.

Als oplossing heb ik bij de bouwmarkt voor een paar tientjes een aluminium hoekprofiel gekocht van 4cm x 4cm. Na wat moeite kwam de boormachine er wel doorheen op de juiste plek en zitten de stands nu stevig vastgeschroefd.

Een wereld van verschil, geen gewiebel meer!
Er komt nog een bescherming op het "scherpe" stukje profiel, kwestie van tijd voordat ik er een keer met blote voeten op sta anders ;)
Ik moet zeggen dat we weinig klachten krijgen over de stabiliteit van dit model, terwijl deze volgens mij al 10+ jaar onderdeel uitmaakt van ons assoriment zit. Maar vanzelfsprekend worden deze losse haltersteunen minder stabiel hoe hoger je ze instelt, en je kunt het natuurlijk niet vergelijken met een squat rack of power rack. Maar wat losse haltersteunen betreft zijn deze wel erg stabiel, alleen al vanwege het gewicht in verhouding tot veel andere modellen.

Slim opgelost om de haltersteunen aan elkaar te verbinden want daar worden ze inderdaad stabieler van. We verkopen daar overigens ook een verbindingsbeugel voor, voor de mensen die niet zelf willen boren en knutselen:

Ik zie dat jullie ook staalkabels op maat verkopen, ik ga dan wanneer deze weer beschikbaar zijn 2 kabels bestellen die een 5-10 cm korter zijn zodat ik gewoon de kabels op de originele manier kan gaan bevestigen.

Enig idee wanneer deze weer beschikbaar zijn?

De atx gym begint al aardig compleet te worden 😀
De onderdelen om de kabels te maken worden over enkele weken weer verwacht.

Vette setup trouwens :yes:

Heb vorige week mijn calibrated steel plates binnen gekregen, dik tevreden maar nu ineens schiet mij te binnen dat ik ook foampads erbij besteld had, maar ik die helemaal niet erbij gekregen heb:dunno:kan me ook niet voorstellen dat ik eroverheen gekeken heb en ze heb weggegooid ofzo?:o
Haha, grote kans dat je ze toch hebt weggegooid. Ik vermoed dat ze in één van de dozen van de plates erbij zaten en je de plate eruit hebt gehaald en de foam pads zijn achtergebleven. Die dingen wegen maar een paar gram dus dat merk je niet :p

Stuur even een mailtje naar onze klantenservice dan kunnen we het voor je nakijken, we hebben camerabeelden van alle bestellingen dus dan zien we precies waar de foam pads zijn ingepakt (of dat we ze toch zijn vergeten, waarna we ze natuurlijk alsnog zullen opsturen).

Als je de dozen nog hebt kun je ook eerst even de dozen checken, misschien kom je ze nog tegen.

Enig idee wanneer deze weer leverbaar zijn?

Heb gisteren voor het eerst de ATX bicep curl option geprobeerd. Leuk ding, enige wat ik mss zou opmerken eraan is dat het aangenamer zou zijn moesten de handvaten lichtjes schuin staan. Beetje als een EZ bar meer.

Terug
Naar boven