MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.841
MBX-660.

Niet op voorraad, verwacht midden december.

Jeetje, ik ben al van juli/aug aan het wachten, en er heeft de afgelopen 3 maanden gestaan: verwacht begin november. Nu dit, wat jammer. Is de oorzaak bekend?
De container met daarin onder andere de MBX-600 zal inderdaad ruim een maand langer onderweg zijn en komt pas begin december in Rotterdam aan. Ik heb geen idee wat de exacte oorzaak is, dit soort vertragingen zijn tegenwoordig aan de orde van de dag dus wij kijken er al niet meer van op. Zo'n containership doet meerdere havens aan voordat deze hier in Rotterdam aankomt. Op één of meerdere haven zullen helaas dus vertragingen zijn opgetreden.

Laatst bewerkt:
Ik zag bij de Duitse collega's de ATX LSW 750 latpulldown.
Ziet er zeer netjes uit, ideale vervanger voor mijn oude Barbarian plate loaded.
Enkel wel zure prijs, als je weet dat jaartje of 2 terug de stackweight pulldown voor 899 ging :( (of zelfs minder)

Wanneer komt deze bij jullie?

Die zag ik ook idd, wat ik daar dan wel weer bijzonder van vind is dat de weight stack gedowngrade is van 125 kg naar 115 kg ten opzichte de de voorganger LSW-740.
Lijkt een beetje een mix van de huidige LSW-720 en LSW-630.

Laatst bewerkt:
  • #13.844
Deze vervangt inderdaad beide oude pulleys. Deze zal bij ons op hetzelfde moment verkrijgbaar zijn (richting einde van het jaar) maar we zetten deze pas online wanneer de oude uitvoeringen zijn uitverkocht ;)

Aan de prijzen kunnen we helaas niets doen. Alle toestellen zijn een heel stuk duurder geworden en het einde lijkt voorlopig ook nog niet in zicht.

De container met de PRX-650 is zeker dezelfde container :( En nu de QR code voor de gyms verplicht wordt zal de vraag wel weer toenemen

Is er een technische tekening beschikbaar voor ATX LAT PULLEY OPTION LTO-650 - 115 KG GEWICHTSTAPEL met afmetingen?

• #13.847
De container met de PRX-650 is zeker dezelfde container :( En nu de QR code voor de gyms verplicht wordt zal de vraag wel weer toenemen
Klopt, die zit inderdaad in dezelfde container. Werwacht begin/midden december.

We hebben overigens nog één PRX-655 op voorraad die niet op de website staat (omdat de bijbehorende Flip-Down Safeties ontbreken, maar die kunnen we naleveren als ze in december binnenkomen). Mocht je die willen bestellen stuur mij dan even een privébericht. Dit aanbod is in eerste instantie voor @supreme, mocht supreme het rack niet willen dan mag de eerstvolgende zich melden ;)

Is er een technische tekening beschikbaar voor ATX LAT PULLEY OPTION LTO-650 - 115 KG GEWICHTSTAPEL met afmetingen?
Nee, aangezien de pulley opties in elk rack anders erin vallen hebben we geen maattekening met afmetingen.

Laatst bewerkt:

Hoi fitnessseller,
Komt de atx cable pull station cps 600 volgende week nog binnen of loopt deze ook al vertraging op? Is er al een precieze datum?

• #13.849
Hoi fitnessseller,
Komt de atx cable pull station cps 600 volgende week nog binnen of loopt deze ook al vertraging op? Is er al een precieze datum?
Er zal deze maand een zeer beperkt aantal binnenkomen (slechts 5 stuks). Waarschijnlijk tegen het einde van de maand. Daarna komen er om de 4 weken nog een aantal grotere leveringen binnen.

Dat word weer de hele dagen de site refreshen eind november zo te zien.. 😆

Haha inderdaad. Zet de lijst wat aankomt maar hier op. Genoeg wat er voor iedereen hier nog op het verlanglijstje voor de feestdagen staat🤣

Er zal deze maand een zeer beperkt aantal binnenkomen (slechts 5 stuks). Waarschijnlijk tegen het einde van de maand. Daarna komen er om de 4 weken nog een aantal grotere leveringen binnen.
Is het mogelijk alvast 1tje te reserveren door het bedrag over te maken?:)

• #13.853
Is het mogelijk alvast 1tje te reserveren door het bedrag over te maken?:)
Nee helaas, met zo'n kleine levering die binnenkomt kunnen we daar niet aan beginnen. We nemen sowieso geen pre-orders aan nu (slechts heel uitzonderlijk).

Wanneer is het heel uitzonderlijk? 🤪

Hoi,

Hebben jullie toevallig plannen om een pendulum squat in jullie assortiment op te nemen ? Zoiets lijkt mij perfect: https://www.fettlefitness.com/product/total-leg-press-machine/
nu lijkt de ATX SQUAT-CALF MACHINE in de buurt te komen, maar is het toch net niet. ik koop normaal gesproken alles bij jullie en ben tot nu toe altijd tevreden geweest, vandaar dat ik me dit afvraag. Anders moet ik helaas ergens anders kijken.

Wanneer krijgen jullie de ATX 700 dips bars?

@Fitness Seller de B-kwaliteit hex bars hebben twee opties. Zwart en chroom.

De zwarte heeft het voordeel dat de knurling beter aanvoelt terwijl de chromen beter beschermd is tegen roest.

Kloppen deze aannames?

Dan ga ik denk ik voor de zwarte want gebruik het toch binnenshuis (minder kans op roest).

• #13.859
Hoi,

Hebben jullie toevallig plannen om een pendulum squat in jullie assortiment op te nemen ? Zoiets lijkt mij perfect: https://www.fettlefitness.com/product/total-leg-press-machine/
nu lijkt de ATX SQUAT-CALF MACHINE in de buurt te komen, maar is het toch net niet. ik koop normaal gesproken alles bij jullie en ben tot nu toe altijd tevreden geweest, vandaar dat ik me dit afvraag. Anders moet ik helaas ergens anders kijken.
Nee geen plannen voor. Dan kom je inderdaad uit bij de ATX Squat-Calf Machine.

Wanneer krijgen jullie de ATX 700 dips bars?
Als er geen levertijd wordt vermeld op de productpagina dan is er helaas nog niets bekend. Op korte termijn zullen deze helaas dus nog niet binnenkomen.

@Fitness Seller de B-kwaliteit hex bars hebben twee opties. Zwart en chroom.

De zwarte heeft het voordeel dat de knurling beter aanvoelt terwijl de chromen beter beschermd is tegen roest.

Kloppen deze aannames?

Dan ga ik denk ik voor de zwarte want gebruik het toch binnenshuis (minder kans op roest).
Ja dat kun je zo stellen :)

@Fitness Seller welke rack/ cave raadt ge aan waar ik vrijwel alles mee kan trainen!? Ik kan niet kiezen! En weet niet welke het beste is natuurlijk. Graag je reactie

Terug
Naar boven