MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fitness Seller ;

Ik weet dat je vaak aangeeft dat op de product pagina van jullie website wordt aangegeven wanneer een product weer op voorraad is. Echter sommige producten zijn al erg lang niet op voorraad (half jaar als ik het niet gemist heb) en er staan geen vermeldingen bij. Zoals:
- powerchains
- pro of aluminium 50mm collars.

Geen verwijt maar zijn er enige indicaties bekend over deze producten?
 
Fitness Seller welke rack/ cave raadt ge aan waar ik vrijwel alles mee kan trainen!? Ik kan niet kiezen! En weet niet welke het beste is natuurlijk. Graag je reactie
Het „beste“ rack is voor iedereen anders. Lees ons blog artikel door om alles te weten te komen over onze verschillende power racks. Raadpleeg ook de vergelijkingstabel op onze website:



Fitness Seller Enig idee wanneer
ATX SMITH CABLE RACK SCR-680 MET GEWICHTSTAPEL op voorraad is?
Nee helaas, er is nog geen levertijd bekend. Dus de komende 2-3 maanden waarschijnlijk nog niet.

Fitness Seller ;

Ik weet dat je vaak aangeeft dat op de product pagina van jullie website wordt aangegeven wanneer een product weer op voorraad is. Echter sommige producten zijn al erg lang niet op voorraad (half jaar als ik het niet gemist heb) en er staan geen vermeldingen bij. Zoals:
- powerchains
- pro of aluminium 50mm collars.

Geen verwijt maar zijn er enige indicaties bekend over deze producten?
Als er nog geen levertijd wordt vermeld dan is die helaas ook nog niet bekend. Collars komen wel regelmatig binnen dus waarschijnlijk dit jaar nog. Maar de chains zijn nog onbekend.
 
Laatst bewerkt:
Gast 1737 ik heb het atx650 rack en ben er super tevreden over! Kan er nieks negatiefs over zeggen eigenlijk.
Enkel zou ik nu voor de 655 gaan vanwege de westside spacing. Ik had toen die keuze nog niet :)
 
Het „beste“ rack is voor iedereen anders. Lees ons blog artikel door om alles te weten te komen over onze verschillende power racks. Raadpleeg ook de vergelijkingstabel op onze website:




Nee helaas, er is nog geen levertijd bekend. Dus de komende 2-3 maanden waarschijnlijk nog niet.


Als er nog geen levertijd wordt vermeld dan is die helaas ook nog niet bekend. Collars komen wel regelmatig binnen dus waarschijnlijk dit jaar nog. Maar de claims zijn nog onbekend.
Dank voor je reactie! Dan heb ik de collars gemist...zal het in de gaten houden.
Wat is de reden dat de iron collars eruit gaan terwijl de pro en aluminium wel nog in het assortiment blijven? Zijn de pro collars goed genoeg voor barbell Squat bench en deadlift?
 
Het „beste“ rack is voor iedereen anders. Lees ons blog artikel door om alles te weten te komen over onze verschillende power racks. Raadpleeg ook de vergelijkingstabel op onze website:




Nee helaas, er is nog geen levertijd bekend. Dus de komende 2-3 maanden waarschijnlijk nog niet.


Als er nog geen levertijd wordt vermeld dan is die helaas ook nog niet bekend. Collars komen wel regelmatig binnen dus waarschijnlijk dit jaar nog. Maar de claims zijn nog onbekend.
Oke Fitness Seller

Nu iets gezien de multi station ATX monster functional gym kan ik pre Orderen zag ik en verwacht midden december. Is hier zekerheid op? Want wil deze wel bestellen!
 
Dank voor je reactie! Dan heb ik de collars gemist...zal het in de gaten houden.
Wat is de reden dat de iron collars eruit gaan terwijl de pro en aluminium wel nog in het assortiment blijven? Zijn de pro collars goed genoeg voor barbell Squat bench en deadlift?
Jazeker. De Pro collars en de Aluminium collars zijn beide goed geschikt.

We proberen de Iron Lock Collars nog gemaakt te krijgen, of een alternatief te maken. Maar dat zal helaas niet op korte termijn zijn.

Oke Fitness Seller

Nu iets gezien de multi station ATX monster functional gym kan ik pre Orderen zag ik en verwacht midden december. Is hier zekerheid op? Want wil deze wel bestellen!
Een 100% zekerheid is het nooit. De verwachte levertijd was eerst midden november maar dat hebben we recent moeten aanpassen naar midden december omdat het containerschip vertraging had.

Vertragingen komen momenteel regelmatig voor. Er zijn helaas nog steeds wereldwijde logistieke problemen in de nasleep van de coronacrisis.
 
Jazeker. De Pro collars en de Aluminium collars zijn beide goed geschikt.

We proberen de Iron Lock Collars nog gemaakt te krijgen, of een alternatief te maken. Maar dat zal helaas niet op korte termijn zijn.


Een 100% zekerheid is het nooit. De verwachte levertijd was eerst midden november maar dat hebben we recent moeten aanpassen naar midden december omdat het containerschip vertraging had.

Vertragingen komen momenteel regelmatig voor. Er zijn helaas nog steeds wereldwijde logistieke problemen in de nasleep van de coronacrisis.
Fitness Seller je moet wel al meteen betalen bij een 'pre order' en als de levering niet loopt zoals aangegeven word geld terug gestort of hoe moet ik dit zien?
 
Fitness Seller je moet wel al meteen betalen bij een 'pre order' en als de levering niet loopt zoals aangegeven word geld terug gestort of hoe moet ik dit zien?
Ja, om te pre-orderen zul je moeten vooruitbetalen. De bestelling wordt verzonden zodra het toestel is binnengekomen. Als je om welke reden dan ook je bestelling zou willen annuleren dan kun je dat gewoon aan ons melden.
 
Ja, om te pre-orderen zul je moeten vooruitbetalen. De bestelling wordt verzonden zodra het toestel is binnengekomen. Als je om welke reden dan ook je bestelling zou willen annuleren dan kun je dat gewoon aan ons melden.
Okee , hebben jullie ook een alternatief die jullie zeker kunnen leveren?
 
Okee , hebben jullie ook een alternatief die jullie zeker kunnen leveren?
Nee er is momenteel helaas niets vergelijkbaars op voorraad. Op onze website kun je zelf ook eenvoudig filteren op voorraad, zodat je enkel toestellen ziet die op voorraad zijn.

Edit: zie de link hieronder voor alle voorradige functional trainers. Helaas is er geen alternatief voor de Monster Gym op voorraad - behalve de SCR-760 (Plate Loaded) maar die heeft geen gewichtstapel dus die kun je niet helemaal met elkaar vergelijken.

 
Laatst bewerkt:
Ontdek de nieuwe ATX App! :cool:


De nieuwe ATX App is live. Ontdek deze handige functionaliteiten:
  • Workout tracker met logboek en statistieken
  • Oefeningen bibliotheek met meer dan 600 oefeningen en video's
  • Stel je workout samen op basis van de equipment in je home gym
  • Word lid van de ATX Barbell Club, de sterkste online community gericht op krachttraining
  • Maandelijkse Community Challenges waarbij ook prijzen gewonnen kunnen worden
  • Routines van professionele atleten, zoals bodybuilder Wesley Vissers en Strongman Dennis Kohlruss
  • Media bibliotheek met workouts, voedingsadvies, coachings, livestreams van atleten etc.
  • Informatie en tips over alle ATX producten, zodat je je home gym optimaal kunt benutten
Klik hier voor meer informatie en om de app te downloaden.

De app is gratis en kost je dus helemaal niets, behalve zweet :flex:
 
Laatst bewerkt:
  • WORKOUT PLAN​

    The ATX APP allows you to track your training and to create your own custom workouts with your equipment so you can see the full potential of your home gym! Explore new exercises you can do with your equipment and track your personal records to grow into an even stronger version of yourself.
Hier vind ik geen screenshots van.
Wat kan ik allemaal personaliseren? Kan ik zelf oefeningen toevoegen aan de library? Kan ik schema's maken op basis van RPE?/RiR Kan ik modifiers toevoegen (met riem, zonder riem, close grip, wide grip, wide stance,... ) aan oefeningen? Worden PR's berekend adhv reps+gewicht of enkel echte 1RM of zelfs reps+gewicht+RPE/RiR (e1RM)?
... Ik moet een reden hebben om van app te wisselen want de huidige die ik nu gebruik doet 95% van wat ik wil (en op veel vlakken 200% meer ... ) maar is webpage gebaseerd. Dus ik moet altijd een browser hebben open staan.
 
Hier vind ik geen screenshots van.
Wat kan ik allemaal personaliseren? Kan ik zelf oefeningen toevoegen aan de library? Kan ik schema's maken op basis van RPE?/RiR Kan ik modifiers toevoegen (met riem, zonder riem, close grip, wide grip, wide stance,... ) aan oefeningen? Worden PR's berekend adhv reps+gewicht of enkel echte 1RM of zelfs reps+gewicht+RPE/RiR (e1RM)?
... Ik moet een reden hebben om van app te wisselen want de huidige die ik nu gebruik doet 95% van wat ik wil (en op veel vlakken 200% meer ... ) maar is webpage gebaseerd. Dus ik moet altijd een browser hebben open staan.
Ga ik navragen aan de devs maar zo uitgebreid is het nu waarschijnlijk nog niet :)

Welke web-based app gebruik je nu?
 
Hier vind ik geen screenshots van.
Wat kan ik allemaal personaliseren? Kan ik zelf oefeningen toevoegen aan de library? Kan ik schema's maken op basis van RPE?/RiR Kan ik modifiers toevoegen (met riem, zonder riem, close grip, wide grip, wide stance,... ) aan oefeningen? Worden PR's berekend adhv reps+gewicht of enkel echte 1RM of zelfs reps+gewicht+RPE/RiR (e1RM)?
... Ik moet een reden hebben om van app te wisselen want de huidige die ik nu gebruik doet 95% van wat ik wil (en op veel vlakken 200% meer ... ) maar is webpage gebaseerd. Dus ik moet altijd een browser hebben open staan.
Antwoord van onze devs:

1. Ja, je kunt zelf je eigen oefeningen toevoegen als je de juiste oefening niet kunt vinden in de app. Deze oefening wordt dan alleen weergegeven voor jou.

2. Nee, de RPE en/of RiR schalen zijn iets waar we nog aan moeten werken.

3. Aangepaste oefeningen: ja, zoals bij 1.

4. PR's worden momenteel niet berekend, de geschiedenis en resultaten van elke oefening zijn momenteel samengevat in de oefeningen zelf en van elke training in het trainingsdagboek. Het invoeren en berekenen van PR's is iets waar we nog aan werken.
 
Antwoord van onze devs:

1. Ja, je kunt zelf je eigen oefeningen toevoegen als je de juiste oefening niet kunt vinden in de app. Deze oefening wordt dan alleen weergegeven voor jou.

2. Nee, de RPE en/of RiR schalen zijn iets waar we nog aan moeten werken.

3. Aangepaste oefeningen: ja, zoals bij 1.

4. PR's worden momenteel niet berekend, de geschiedenis en resultaten van elke oefening zijn momenteel samengevat in de oefeningen zelf en van elke training in het trainingsdagboek. Het invoeren en berekenen van PR's is iets waar we nog aan werken.
Bedankt voor het antwoord.
RPE/RiR score is toch wel onontbeerlijk voor mij in de app.
 
Waarom moet ik voor de PUX-620 minimaal 6 bouten van M10 gebruiken en voor een zwaarder model zoals de PUX-730 minimaal 4?
atx-pux-610_1.jpg.mst.webp

6 bouten
vs
atx-pux-730_1.jpg.mst.webp

4 bouten.

Die PUX-620 moet toch ook wel blijven zitten met 4 M10 doorsteekankers in beton?
 
Waarom moet ik voor de PUX-620 minimaal 6 bouten van M10 gebruiken en voor een zwaarder model zoals de PUX-730 minimaal 4?

6 bouten
vs
4 bouten.

Die PUX-620 moet toch ook wel blijven zitten met 4 M10 doorsteekankers in beton?
Bekijk de foto nog eens goed. Het zwaardere heeft niet vier maar zelfs acht gaten voor de bevestigingsbouten :)

Met een stevige betonnen muur in combinatie met keilbouten zullen vier bouten waarschijnlijk inderdaad prima volstaan. Maar voor andere pluggen of andere muren heb je misschien wel zes of alle acht de gaten nodig.
 
De foto heb ik gezien, maar de beschrijving op de website zegt minimaal 4 bouten voor die grote, en de beschrijving voor de kleine zegt minimaal 6 bouten.
Vandaar dat ik verward was ;)
 
Back
Naar boven