Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

  • Bedankt voor het antwoord.
    RPE/RiR score is toch wel onontbeerlijk voor mij in de app.
    Zeker interessant voor de toekomst :)

    De ATX App heeft nog veel meer functionaliteiten en er is nu veel tijd in gestoken in het creëren van de community met challenges en atleten om te volgen. Het koste ook aardig wat werk om voor al onze toestellen en meer dan 600 oefeningen de instructievideos te maken :o

    Maar de workout tracker uitbreiden met deze functies is zeker iets om op de roadmap te zetten. Bedankt voor de feedback!
     
    De foto heb ik gezien, maar de beschrijving op de website zegt minimaal 4 bouten voor die grote, en de beschrijving voor de kleine zegt minimaal 6 bouten.
    Vandaar dat ik verward was ;)
    Aha ik zie het. In totaal inderdaad zes bouten maar voor betonnen wand in combinatie met keilbouten zal vier bouten ook prima volstaan :)
     
    Ik zat te neuzen op megafitness.shop en zag daar dat de cable pull corner station een beetje geüpdate is zoals op de foto.

    Zijn de 5 stuks die eind deze maand verwacht worden ook al de geüpdate versie?
     

    Bijlagen

    • Screenshot_20211117-201707_Chrome.jpg
      Screenshot_20211117-201707_Chrome.jpg
      143,4 KB · Weergaven: 65
    Zeker interessant voor de toekomst :)

    De ATX App heeft nog veel meer functionaliteiten en er is nu veel tijd in gestoken in het creëren van de community met challenges en atleten om te volgen. Het koste ook aardig wat werk om voor al onze toestellen en meer dan 600 oefeningen de instructievideos te maken :o

    Maar de workout tracker uitbreiden met deze functies is zeker iets om op de roadmap te zetten. Bedankt voor de feedback!
    Ik kan begrijpen dat veel mensen die community en challenges leuk vinden maar dat spreekt mij nu niet echt aan in zulke apps.
    Dat je kan ingeven welke toestellen je hebt en de oefeningen op die basis geselecteerd kunnen worden vind ik echt wel heel goed gezien. En dat jullie er dan instructie video's voor hebben gemaakt ... dat heeft serieus wat werk gekost. :eek:
    Ik denk dat het voor velen echt een heel leuke app is hoor. Ik ben gewoon op zoek naar iets heel specifiek. Alle extra's die ik niet gebruik zijn uiteraard geen probleem. Maar ik kan echt mijn training niet regelen zonder RPE te scoren en mijn e1RM te tracken voor squat bench en deadlift.
     
    Ik zat te neuzen op megafitness.shop en zag daar dat de cable pull corner station een beetje geüpdate is zoals op de foto.

    Zijn de 5 stuks die eind deze maand verwacht worden ook al de geüpdate versie?
    Yes, zowel de CPS-600 als de CCO-600 Cable Crossovers hebben een kleine update gehad.
     
    Chill ziet er nice uit! Is er al een datum bekend?
    Zie de productpagina's in onze webshop. Als er een levertijd bekend is dan vermelden wij die daar.

    Edit: de zending van de CPS-600 is helaas weer vertraagd, voorlopig lijkt het erop dat deze midden december binnenkomt. Mocht de zending nogmaals vertragen dan zal het waarschijnlijk pas na de feestdagen worden. De CCO-600 zou wel eind deze maand moeten binnenkomen.
     
    Laatst bewerkt:
    • Sad
    Waarderingen: RiPo
    Enkele vraagjes over de lat pulldown van atx:
    Is de row module handig als je gebruik maakt van een bankje om op te zitten?
    Kan je het toestel ook gebruik voor bv lying leg curls adhv enkel straps?
    Heeft iemand hier ervaring mee?
     
    Is het bekend wanneer deze weer op voorraad komen?

    ATX Multi Grip Bar
    Nylon Eenhandsgrip
     
    Aha ik zie het. In totaal inderdaad zes bouten maar voor betonnen wand in combinatie met keilbouten zal vier bouten ook prima volstaan :)

    Nou de PUX 610 hangt, en komt nooit meer van de muur :P vier doorsteekankers van M10x90 in beton.
     
    Enkele vraagjes over de lat pulldown van atx:
    Is de row module handig als je gebruik maakt van een bankje om op te zitten?
    Kan je het toestel ook gebruik voor bv lying leg curls adhv enkel straps?
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Dat kan maar dan trek je de kabel natuurlijk in een schuine lijn naar je lichaam toe. Je kunt alternatief ook ons roeizitje gebruiken, die is speciaal bedoeld voor cable rows:

    Je kunt inderdaad ook cable leg curls en cable leg extensions uitvoeren (staand, op een bankje, liggend op de grond etc.).

    Is het bekend wanneer deze weer op voorraad komen?

    ATX Multi Grip Bar
    Nylon Eenhandsgrip
    Voor vragen over levertijden a.u.b. mailen naar onze klantenservice. Maar als er nog niets op de productpagina wordt vermeld kun je ervan uitgaan dat er nog niets bekend is (niet op korte termijn in ieder geval).

    Nou de PUX 610 hangt, en komt nooit meer van de muur :P vier doorsteekankers van M10x90 in beton.
    Top! :cool: Veel plezier met je training.
     
    Laatst bewerkt:
    Enkele vraagjes over de lat pulldown van atx:
    Is de row module handig als je gebruik maakt van een bankje om op te zitten?
    Kan je het toestel ook gebruik voor bv lying leg curls adhv enkel straps?
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Heb ik nog wel gedaan ja. Leg curls, liggen op men bankje. Leg extentions, bankje op mijn blocks zetten en dan zitten erop. Beide met enkel straps.
     
    Heb ik nog wel gedaan ja. Leg curls, liggen op men bankje. Leg extentions, bankje op mijn blocks zetten en dan zitten erop. Beide met enkel straps.
    Heb je van de leg extention een afbeelding? Wat voor blocks? Ik doe ze momenteel op m'n bankje, maar dan liggend op m'n buik, enkelstraps ook en dan met m'n hoofd bij de pulley en dan trek ik de kabel als het ware boven mijn rug langs.
    Is alleen een gekloot elke keer om fatsoenlijk in de startpositie te komen.
    Wellicht is jou manier makkelijker 🙂
     
    Heb je van de leg extention een afbeelding? Wat voor blocks? Ik doe ze momenteel op m'n bankje, maar dan liggend op m'n buik, enkelstraps ook en dan met m'n hoofd bij de pulley en dan trek ik de kabel als het ware boven mijn rug langs.
    Is alleen een gekloot elke keer om fatsoenlijk in de startpositie te komen.
    Wellicht is jou manier makkelijker 🙂
    Zoals de afbeelding van fitnesseller. Maar dan van op mijn bankje die ik op een verhoogje zet (mijn blocks die ik gebruik voor blockpulls). Anders slepen men voeten over de grond. Als het nodig is stuur je maar een PB en dan kijk ik wel voor een fototje. Maar lijkt me wel duidelijk nu´?
     
    Heb je van de leg extention een afbeelding? Wat voor blocks? Ik doe ze momenteel op m'n bankje, maar dan liggend op m'n buik, enkelstraps ook en dan met m'n hoofd bij de pulley en dan trek ik de kabel als het ware boven mijn rug langs.
    Is alleen een gekloot elke keer om fatsoenlijk in de startpositie te komen.
    Wellicht is jou manier makkelijker 🙂
    Ik doe al deze oefeningen eigenlijk gewoon staand in mijn powerrack (HD-2 powerrack). Zowel de leg curls als de leg extension.
    Leg curl:
    -> slechte video, maar toont wel aan hoe ongeveer.
    Leg extension: https://exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/CBStandingLegExtension -> beetje op deze manier, al zit mijn pulley dan wel aan de onderkant.
     
    Back
    Naar boven