AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.922
Eind januari pas zie ik op de site... 😔
Shiiiiit...
Jup, het betreffende containerschip is helaas alweer vier weken vertraagd. We hebben er maar eind januari van gemaakt voor de zekerheid, misschien lukt midden januari ook nog. Maar ik ben er bang voor.

Beste Fitness Seller,

Is de

POWERBLOCK® COLUMN STAND​

ook geschikt voor de

PowerBlock Pro EXP serie t/m stage 3?​

en zijn er al nieuwe afbeeldingen van de nieuwe stand?

Gaat de ATX COMPACT MONOLIFT goed op een HRX-620? Of hangt de stang dan te ver naar voren dat het halfrack ook naar voren gaat kantelen als je ze op squat hoogte zet?

• #13.925
Beste Fitness Seller,

Is de
POWERBLOCK® COLUMN STAND
ook geschikt voor de
PowerBlock Pro EXP serie t/m stage 3?

en zijn er al nieuwe afbeeldingen van de nieuwe stand?
Ik ben persoonlijk niet zo heel bekend met de PowerBlocks en we verkopen die volgens mij ook niet meer echt (ik weet niet of we ze nog inkopen nu omdat er flinke leverproblemen waren net als met de IronMaster dumbbells). Stuur je vragen a.u.b. even per e-mail door naar onze klantenservice, waarschijnlijk kunnen zij je wel verder helpen.

Gaat de ATX COMPACT MONOLIFT goed op een HRX-620? Of hangt de stang dan te ver naar voren dat het halfrack ook naar voren gaat kantelen als je ze op squat hoogte zet?
Ja dat is gewoon compatibel met elkaar. Het half rack heeft vrij lange voeten en de monolifts steken minder ver uit dan de spotter arms bijvoorbeeld.

De Jammer Arms raden we wel af voor dit lichte half rack, tenzij je het rack nog verzwaard met een pulley.

Mail ontvangen dat de ATX Multi Bench MBX-660 weer beschikbaar was. Gelijk naar de webshop gegaan om eentje proberen te scoren, en direct weer uitverkocht.

Is er een indicatie wanneer de volgende kans komt om mis te grijpen? :(

Mail ontvangen dat de ATX Multi Bench MBX-660 weer beschikbaar was. Gelijk naar de webshop gegaan om eentje proberen te scoren, en direct weer uitverkocht.

Is er een indicatie wanneer de volgende kans komt om mis te grijpen? :(
Ik dus ook , echt lang op zitten wachten. Was er ook niet echt laat bij ofzo, +- 45 min na het ontvangen van de mail. 2e keer dat ik er naast zit, jammer dat er niet gereserveerd kan worden. Voor de gemiddelde persoon die niet 24/7 z'n mail in de gaten kan houden is het anders echt niet te doen.

Ik dus ook , echt lang op zitten wachten. Was er ook niet echt laat bij ofzo, +- 45 min na het ontvangen van de mail. 2e keer dat ik er naast zit, jammer dat er niet gereserveerd kan worden. Voor de gemiddelde persoon die niet 24/7 z'n mail in de gaten kan houden is het anders echt niet te doen.
En als ze nu dan een mail uitsturen dat je kan reserveren ben je ook nummer 218 die reageert en moet je drie zendingen wachten.

Volgens mij is die MBX-660 meestal binnen 5 a 10 minuten al uitverkocht afhankelijk hoeveel er binnen komen...
Al zou je denken dat op een bepaald moment iedereen met een homegym zo'n bankje heeft staan 😋

Volgens mij is die MBX-660 meestal binnen 5 a 10 minuten al uitverkocht afhankelijk hoeveel er binnen komen...
Al zou je denken dat op een bepaald moment iedereen met een homegym zo'n bankje heeft staan 😋
Het wordt onderhand een collectors item 😉

• #13.931
30 of 45 minuten nadat je de mail ontvangen hebt is inderdaad wat aan de late kant… De MBX-660 was dit keer niet binnen 5 minuten al uitverkocht maar na ruim 20 minuten. Er zit dus wel verbetering in maar helaas is het nog altijd een zeer gewild product.

MBX-660, en weer gemist. Wacht al van jan/feb op dat ding.
Niet eens een mail gehad... Jeetje.

Wat is nu de prognose voor levering?

• #13.933
MBX-660, en weer gemist. Wacht al van jan/feb op dat ding.
Niet eens een mail gehad... Jeetje.

Wat is nu de prognose voor levering?
Alle 400+ e-mails zijn verzonden hoor. Dan is de mail misschien in je spam folder terechtgekomen, of je hebt misschien een verkeerd e-mailadres ingevuld. Je wil niet weten hoeveel foutmeldingen we in onze inbox krijgen elke keer als er voorraadnotificatie e-mails de deur uit gaan :( Oja en je moet natuurlijk wel weer een nieuwe notificatie aanmelden nadat je een e-mail hebt gekregen. Als je na de vorige keer geen nieuwe notificatie hebt aangemeld dan krijg je bij de volgende voorraad geen nieuw bericht.

Je kunt altijd even mailen naar onze klantenservice om te controleren. Vermeld dan je naam en e-mailadres en dan kunnen wij nakijken welke actieve notificaties jij hebt en welke e-mails er al naar jou zijn gestuurd.

Er is nog geen nieuwe levertijd bekend. Dat zal sowieso wel weer een aantal maanden duren.

hoi,

Twee vraagjes eigenlijk. Ik heb een ATX lat pulldown. Welke olie raden jullie aan om de pulley mee in te smeren ? Wilde dit met WD40 doen maar verschillende bronnen geven aan dat dit niet verstandig is. En wat zijn volgens jullie de beste plekken om de pulley in te smeren ? Gewoon de katrollen en die balk waar de gewichten op en neer gaan ?

Tweede vraag.. Sinds de MBX-660 eigenlijk niet te krijgen is, en ik toch echt z.s.m. benen wil trainen kijk ik nu naar de MBX-520 die in januari op voorraad komt . Merk je erg veel verschil met stabiliteit tov de mbx 660?

• #13.935
hoi,

Twee vraagjes eigenlijk. Ik heb een ATX lat pulldown. Welke olie raden jullie aan om de pulley mee in te smeren ? Wilde dit met WD40 doen maar verschillende bronnen geven aan dat dit niet verstandig is. En wat zijn volgens jullie de beste plekken om de pulley in te smeren ? Gewoon de katrollen en die balk waar de gewichten op en neer gaan ?

Tweede vraag.. Sinds de MBX-660 eigenlijk niet te krijgen is, en ik toch echt z.s.m. benen wil trainen kijk ik nu naar de MBX-520 die in januari op voorraad komt . Merk je erg veel verschil met stabiliteit tov de mbx 660?
Je hoeft enkel de geleidestangen te smeren, de lagers van de katrollen hoeven normaal gesproken niet gesmeerd te worden. Je kunt hiervoor elk gewenst smeermiddel gebruiken. Producten als teflonspray en siliconenspray zijn eenvoudig aan te brengen maar een klassieke smeerolie zoals onze Maintenance Oil werkt ook uitstekend:

Ja de MBX-660 is toch wel wat stabieler hoor. Niet alleen is de bank zelf 30% zwaarder maar de constructie is ook steviger (met name de ondersteuning van de rugleuning). Maar we hebben nog nooit klachten gehad over de MBX-520, die zal voor de meeste (thuis)gebruikers meer dan prima zijn. Ik vind het verstelsysteem van de MBX-660 persoonlijk ook veel prettiger/sneller.

Aangezien je een LAT pulldown hebt, met ankle straps in combinatie met low-row pulley kan je al liggend leg curls doen en al zittend leg extentions.

Hoeveel power racks krijgen jullie nu binnen per keer van 1 type? Zeg de 750 of 770 die eind december verwacht worden.

• #13.938
Hoeveel power racks krijgen jullie nu binnen per keer van 1 type? Zeg de 750 of 770 die eind december verwacht worden.
Dat verschilt per model. De meer populaire modellen misschien 50 of 60 stuks, de wat minder populaire modellen 20 stuks. Het hangt ook af van de beschikbaarheid in de fabriek. De laatste tijd zijn de aantallen weer wat lager omdat de fabriek simpelweg niet genoeg gemaakt krijgt.

en ik toch echt z.s.m. benen wil trainen

Wat is er mis met squats, stiffed legged deadlifts en lunges? Daarmee zul je meer benen trainen dan die leg curl ooit :P

Overigens gisteren de HRX-620 ontvangen en in elkaar geschroeft. Super stabiel ding, ben blij dat ik niet een zwaarder of groter model gekozen heb :P Deze volstaat prima voor mijn homegym. Binnenkort pics van mijn full ATX homegym :P

Hoe komt het eigenlijk dat juist FS zo goed als niets op voorraad heeft. Draaien ondertussen de fabrieken in China weer op volle toeren ?
Ik zou eigenlijk liever bij jullie kopen. Maar kijk soms eens bij . of . daar hebben ze heel veel op voorraad, als als niet op voorraad staat erbij vanaf welke datum terug op voorraad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven