- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
En dan wacht ik ff af wat jij vind en dan heb ik ook weer een nieuwe he 🤣No worries. Je krijgt me sowieso een barbell verkocht hoor.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan wacht ik ff af wat jij vind en dan heb ik ook weer een nieuwe he 🤣No worries. Je krijgt me sowieso een barbell verkocht hoor.![]()
Dan mag je 'm zelf komen testen bij me thuis.En dan wacht ik ff af wat jij vind en dan heb ik ook weer een nieuwe he 🤣

Als je naar beneden scrollt op de productpagina dan zie je foto's van klanten, waaronder enkele foto's waar het toestel in een hoek is geplaatst.Dag FS,
Is dit toestel https://www.fitness-seller.nl/atx-functional-trainer-ftx-9001/ mooi in een hoek van 90 graden te plaatsen (is het toestel zelf ook 90°)
Als je lat pulls doet met beide katrollen aan elkaar tot hoeveel gewicht max kan je dan gaan ? en met 1 katrol tot hoeveel ? thanks
Dus als ik een lat stang die erbij is aan beide vastmaak en ik kies voor 2:1 trek ik 2 x 43 kg = 86 kg, staat dit toestel in showroomAls je naar beneden scrollt op de productpagina dan zie je foto's van klanten, waaronder enkele foto's waar het toestel in een hoek is geplaatst.
Neem de productbeschrijving even door, daarin staat precies welke gewichten je kunt hanteren. Je kunt namelijk zelf een 2:1 of 4:1 ratio kiezen. Dus de 86 kg gewichtstapel voelt dan aan als 43 kg of als 21,5 kg (per kant, want er zijn twee gewichtstapels).
Klopt helemaalDus als ik een lat stang die erbij is aan beide vastmaak en ik kies voor 2:1 trek ik 2 x 43 kg = 86 kg, staat dit toestel in showroom

Daarvan is helaas nog geen levertijd bekend.
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag en er wordt elke dag verzonden. Als je zaterdag hebt besteld zal de verwerkingstijd ongeveer 3-5 werkdagen zijn (die verwerkingstijd hanteerden we al sinds de drukte van Black Friday en de feestdagen, maar sinds de lockdown zaterdag is dit zelfs 1-2 weken geworden). Dit staat allemaal vermeld in de banner bovenaan elke pagina van onze shopHallo @Fitness Seller op welke dagen versturen jullie de pakketten?
Heb op zaterdag wat besteld en bestigd gekregen, alleen nog geen verzendbevestiging ontvangen.

Het systeem is volledig modulair dus je kunt de staanders naar wens inkorten indien deze te hoog zijn voor jouw ruimte, waarna alle onderdelen alsnog zullen passen. Het inkorten kun je zelf doen met een flex of ijzerzaag bijvoorbeeld, of je kunt het laten doen bij een lokale metaalbewerker.Op jullie website staat bij de ATX Power PRX-805 SLIM het volgende: De hoogte van het rack kan naar wens in stappen van 5 cm worden ingekort (zelf te realiseren). Wat moet ik mij hierbij voorstellen? Wat wordt er bedoeld met zelf te realiseren? En zien jullie dat vaak gebeuren (voor zover jullie daar zicht op hebben).
Dat is inderdaad hetzelfde toestel. De prijsstijging zal nog niet doorberekend zijn bij het SLIM rack omdat dat een virtueel product ist (het daadwerkelijke toestel is namelijk het Half Rack met de Extension) en deze nog uitverkocht is. Ik zal het zo even aanpassen.Nu we toch bezig zijn: ATX Half Rack HRX-810 + Extension en de ATX Power PRX-805 SLIM lijken identiek aan elkaar. Toch zit er €200 verschil tussen beide racks. Zit er dan tóch een verschil in of is dit een foutje (prijsstijging wellicht nog niet doorberekend)?
Verschillende andere internationale merken bieden racks met 3x3”-afmetingen aan. Omgerekend zijn deze dus kleiner dan jullie 800-serie. Zijn jullie attachments op die racks te gebruiken en vice versa? (dat laatste is wellicht lastig te beantwoorden).
KloptIk zat zelf ook al naar die 810 half rack te kijken. Lichter dan een full rack en het meest hoog om aan op te trekken. (Ben zelf 2 meter) Jammer dat er geen verwachte datum bij staat. Ik kan er wel naar vragen maar als jullie het wisten stond de verwachting er vast al wel bij.
Toch mar die 700 power rack serie in de gaten blijven houden dan..
Zodra er een zending onderweg is en de verwachte aankomstdatum is bekend, zullen wij dit vermelden op de productpagina. Vooralsnog is de productie in de fabriek nog niet afgerond dus de komende 2-3 maanden verwachten wij deze helaas nog niet binnen te krijgen.Je kunt beide kabels ook afzonderlijk gebruiken, dat het toestel slechts één gewichtstapel heeft maakt niets uit.Beste Fitness Seller,
Ik ben opzoek naar een cable crossover / multi station.
De ATX Cable Pull Station CPS-600 ziet er interessant uit! Maar deze heeft maar 1 weight stack, is deze bijvoorbeeld ook geschikt voor 1 zijdig gebruik? (curls/extionsions/pulls)
Een alternatief zou de ATX Functional Trainer FTX-9001 kunnen zijn. Deze heeft wel 2 weight stacks. Helaas geen lat pulley/low pulley maar deze heb ik al op m'n rack zitten.
Echter vraag ik mij af of hier bijvoorbeeld fatsoenlijk cable flyes op uitgevoerd kunnen worden aangezien er geen maatvoeringen/footprint bij staat.
Is er ergens een tekening met maatvoering beschikbaar?
Grts,
Thanks voor de reactie. Ik had de specs gezien.. alleen staat er geen afstand tussen de pulleys vermeld?Je kunt beide kabels ook afzonderlijk gebruiken, dat het toestel slechts één gewichtstapel heeft maakt niets uit.
Zie de specificaties van de FTX-9001 als je naar beneden scrollt op de productpagina, daarin staan alle maten vermeld. Vanzelfsprekend zijn flyes met dit soort functional trainers iets anders dan wanneer je ze in een full-size cable crossover uitvoert, maar het gaat prima hoor.
Dat zal ongeveer gelijk zijn aan de breedte van het toestel, misschien 20-30 cm minder ofzo.Thanks voor de reactie. Ik had de specs gezien.. alleen staat er geen afstand tussen de pulleys vermeld?