MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Die zouden binnen 1-2 weken weer moeten binnenkomen.

Tot eind december waren deze nog op voorraad (nog geen twee maanden geleden). We krijgen dit product regelmatig binnen maar door vertragingen in de fabriek en problemen met containertekorten is het dit keer even wachten op de volgende levering. Dit soort vertragingen zijn in de huidige tijd eerder regel dan uitzondering.

Dit heeft niets te maken met de diameter van de pinnen (die is bij alle ATX series hetzelfde). De 800 serie Jammer Arms zijn enkel geschikt voor de 80 x 80 mm staanders van de 800 serie racks. Deze passen niet op de 60 x 60 mm of 70 x 70 mm staanders van de 600 en 700 serie racks.
Dan heb ik ze gemist...en neem ik mijn woorden terug!

Ik kreeg een mail voor de dip bars 700 maar als ik erop klik is ie uitverkocht. Wat is dit nou. Mijn rek heb ik al 1,5 jaar nu zonder dip bars

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.184
Ik kreeg een mail voor de dip bars 700 maar als ik erop klik is ie uitverkocht. Wat is dit nou. Mijn rek heb ik al 1,5 jaar nu zonder dip bars
Die e-mail heb je volgens mij een paar uur geleden ontvangen toch? Helaas is het product nu alweer uitverkocht. De vraag naar dit soort accessoires is nog steeds erg groot.

In de afgelopen anderhalf jaar is dit product overigens best vaak binnengekomen, namelijk in augustus 2020, november 2020 (twee leveringen) januari 2021 (twee leveringen), augustus 2021 en nu in februari 2022. Als je al die keren niet in de gelegenheid was om snel genoeg op de voorraad e-mails te reageren dan zou je wellicht kunnen overwegen om vrienden of familie te vragen om zich aan te melden zodat zij het product voor jou kunnen bestellen.

Die e-mail heb je volgens mij een paar uur geleden ontvangen toch? Helaas is het product nu alweer uitverkocht. De vraag naar dit soort accessoires is nog steeds erg groot.

In de afgelopen anderhalf jaar is dit product overigens best vaak binnengekomen, namelijk in augustus 2020, november 2020 (twee leveringen) januari 2021 (twee leveringen), augustus 2021 en nu in februari 2022. Als je al die keren niet in de gelegenheid was om snel genoeg op de voorraad e-mails te reageren dan zou je wellicht kunnen overwegen om vrienden of familie te vragen om zich aan te melden zodat zij het product voor jou kunnen bestellen.
14.11 door jullie verzonden, maar ik kan niet tijdens een overleg iets kopen. Waarom kan ik het niet reserveren

• #14.186
14.11 door jullie verzonden, maar ik kan niet tijdens een overleg iets kopen. Waarom kan ik het niet reserveren
Dat begrijp ik, maar helaas kunnen wij het online zetten van de producten niet afstemmen op de agenda's van alle geïnteresseerden.

Ik vind het erg vervelend dat je het product nu al zo vaak hebt gemist. Overweeg zeker eens om vrienden of familie in te zetten om het product voor je te bestellen, als je zelf niet altijd in de gelegenheid bent om te bestellen.

Het is inderdaad nog altijd niet mogelijk om producten te reserveren, dat heeft onder andere te maken met de schaarste van de producten waardoor er extreem lange wachttijden ontstonden. In dit blog artikel kun je er meer over lezen:

Ik heb het zelf niet geprobeerd hoor. Maar kun je niet tijdelijk een paar ATX Weight Plate Pins kopen en die in de safety spotters of het rack plaatsen? Zou je toch ook mee kunnen dippen? @Fitness Seller

@Fitness Seller wat zouden jullie aanraden voor het reinigen van sportapparatuur? Ik zie dat jullie PU reiniger hebben, is dat ook geschikt voor het power rack en de bankjes etc.?

• #14.193
Ik heb het zelf niet geprobeerd hoor. Maar kun je niet tijdelijk een paar ATX Weight Plate Pins kopen en die in de safety spotters of het rack plaatsen? Zou je toch ook mee kunnen dippen? @Fitness Seller
Dat kan inderdaad, als je een rack hebt met noodsteunen/spotters met gaten erin waar de plate pins in passen (niet alleen de diameter van de gaten maar ook de dikte van de spotters, anders zou je al wat spacers moeten toevoegen aan de plate pins zodat je deze wel volledig kunt vastzetten).

Maar ook dan ligt het nog eraan of het rack geschikt is om op die manier te dippen, want op een squat stand of een licht half rack zal er dan al snel omkiepgevaar kunnen ontstaan (omdat je dan alle gewicht op één staander hebt, in plaats van verdeeld over twee staanders zoals met de dip bars). Zulke constructies zijn dus geheel op eigen risico als iemand dat zou willen doen.

Er zijn echter genoeg andere oplossingen om thuis te dippen, als alternatief terwijl je wacht op de dip bars. Bijvoorbeeld bench dips.

Laatst bewerkt:
  • #14.194
@Fitness Seller wat zouden jullie aanraden voor het reinigen van sportapparatuur? Ik zie dat jullie PU reiniger hebben, is dat ook geschikt voor het power rack en de bankjes etc.?
Onze vloerreiniger zou ik daar niet voor gebruiken, dat kan gewoon met een verdunde allesreiniger waarmee je je woning ook poetst.

Persoonlijk stof ik mijn apparaten eigenlijk alleen af en soms ga ik even met een doekje (sopje) over de kussens, maar ik leg sowieso meestal een handdoek erover. Onze kussens zijn gemaakt van kunstleer dus het is ook verstandig om dat af en toe te behandelen zodat het mooi en soepel blijft en niet uitdroogt (net zoals je met kunstleren meubels doet). Gebruik op de kussens geen agressieve poetsmiddelen.

Laatst bewerkt:
Onze vloerreiniger zou ik daar niet voor gebruiken, dat kan gewoon met een verdunde allesreiniger waarmee je je woning ook poetst.

Persoonlijk stof ik mijn apparaten eigenlijk alleen af en soms ga ik even met een doekje (sopje) over de kussens, maar ik leg sowieso meestal een handdoek erover. Onze kussens zijn gemaakt van kunstleer dus het is ook verstandig om dat af en toe te behandelen zodat het mooi en soepel blijft en niet uitdroogt (net zoals je met kunstleren meubels doet). Gebruik op de kussens geen agressieve poetsmiddelen.
Bedankt! Ik zal het doorgeven aan mijn vrouw. ;)

Dip bars 700 kunnen bestellen vanmiddag. Oh yeah!!!!😭🤩 Maargoed dat ik onder werk toch al heb toegeslagen. Nu weer weg pff. Mooie eerste uitbreiding op mijn rack. Zijn zeker wel monster stangen dan om van 1m breed naar dip breedte te gaan. Nouja het is allemaal grof werk. Staat echt als een huis!!! Bedankt weer<3

Bijlagen

• 20220119_201140.jpg
    20220119_201140.jpg
    109,9 KB · Weergaven: 137
@Fitness Seller

Is de ATX Triplex tower ook los te koop? Dus zonder de multibench?

Mja zover ik mij kan herinneren hebben jullie dit probleem. Ik moest ook bijna een jaar wachten op de extra spotter voor mijn ATX rack.
Ik begrijp niet waarom jullie niet kunnen overgaan op een reserveer systeem zodat jullie redelijk nauwkeurig kunnen bepalen hoeveel stuks jullie moeten fabriceren. Nu is het met de natte vinger iedere zoveel maanden of halfjaar een batch binnenkrijgen en als je niet snel genoeg bent, heb je pech.
Zou zowel voor jullie als de klanten een pak aangenamer zijn om toch het correcte aantal te bestellen.
En dat Corona excuus, is al heel oud geworden hoor.

Bovendien vind ik jullie systeem van verzendkosten ook nu niet bepaald logisch: naarmate het bedrag stijgt, stijgen de verzendkosten mee. Moest dit nu gebaseerd zijn op volume of gewicht, kan ik erin komen, maar puur op bedrag....
Je kunt wel zeggen dat naarmate het bedrag hoger wordt, het volume of gewicht ook groter wordt, maar dit is zeker niet altijd het geval.

Beschouw dit niet al kritiek op jou maar als opbouwend kritiek voor jullie bedrijf waar jullie hopelijk iets mee gaan doen.
Maar goed, ik begrijp dat jullie in een luxepositie zitten waar de vraag groter is dan het aanbod en dat dat de drang naar verandering belemmert.

Wanneer verwachten jullie ongeveer dat de ATX landmine weer beschikbaar is?

Mja zover ik mij kan herinneren hebben jullie dit probleem. Ik moest ook bijna een jaar wachten op de extra spotter voor mijn ATX rack.
Ik begrijp niet waarom jullie niet kunnen overgaan op een reserveer systeem zodat jullie redelijk nauwkeurig kunnen bepalen hoeveel stuks jullie moeten fabriceren. Nu is het met de natte vinger iedere zoveel maanden of halfjaar een batch binnenkrijgen en als je niet snel genoeg bent, heb je pech.
Zou zowel voor jullie als de klanten een pak aangenamer zijn om toch het correcte aantal te bestellen.
En dat Corona excuus, is al heel oud geworden hoor.

Bovendien vind ik jullie systeem van verzendkosten ook nu niet bepaald logisch: naarmate het bedrag stijgt, stijgen de verzendkosten mee. Moest dit nu gebaseerd zijn op volume of gewicht, kan ik erin komen, maar puur op bedrag....
Je kunt wel zeggen dat naarmate het bedrag hoger wordt, het volume of gewicht ook groter wordt, maar dit is zeker niet altijd het geval.

Beschouw dit niet al kritiek op jou maar als opbouwend kritiek voor jullie bedrijf waar jullie hopelijk iets mee gaan doen.
Maar goed, ik begrijp dat jullie in een luxepositie zitten waar de vraag groter is dan het aanbod en dat dat de drang naar verandering belemmert.

Cut them some slack. Ik vermoed dat ze al overuren draaien. Het is natuurlijk ook in hun voordeel om zo veel mogelijk te produceren/verkopen :)

Terug
Naar boven