AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Overduidelijk om mij te kloten.

Dit is zeker correct, alleen wanneer iemand een false claim maakt laat ik dat niet zomaar voorbij gaan.
Op internet durven mensen vanalles te plaatsen, maar in je gezicht durven ze niets te zeggen.
Dat was ook wat Mark zei op kerstavond.

Zou je de ATX Fat Pad op de safety spotters kunnen zetten en op die manier seal rows etc doen? Of zou hij die belasting niet aankunnen? Lijkt me iets comfortabeler namelijk dan b.v. de Utility Seat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.143
Zou je de ATX Fat Pad op de safety spotters kunnen zetten en op die manier seal rows etc doen? Of zou hij die belasting niet aankunnen? Lijkt me iets comfortabeler namelijk dan b.v. de Utility Seat.
Daar zijn de kussens niet voor bedoeld. Onderin het kussen zit een houten plaat maar die is niet heel dik, de ondersteuning komt normaal gesproken van het metalen frame van de bench. Ik weet niet hoe prettig de houten plaat het zou vinden om op de spotters te rusten, wellicht zou deze dan in het midden kunnen breken. Uitproberen op eigen risico vanzelfsprekend :p

De Utility Seat is daar wel voor bedoeld, die is niet voor niets gemaakt van staal ;)

Daar zijn de kussens niet voor bedoeld. Onderin het kussen zit een houten plaat maar die is niet heel dik, de ondersteuning komt normaal gesproken van het metalen frame van de bench. Ik weet niet hoe prettig de houten plaat het zou vinden om op de spotters te rusten, wellicht zou deze dan in het midden kunnen breken. Uitproberen op eigen risico vanzelfsprekend :p

De Utility Seat is daar wel voor bedoeld, die is niet voor niets gemaakt van staal ;)

Ah dat vermoeden had ik al! Ik ga dan voor de Utility Seat en deze proberen te bekleden met een soort van padding voor de comfort.

• #14.145
Ah dat vermoeden had ik al! Ik ga dan voor de Utility Seat en deze proberen te bekleden met een soort van padding voor de comfort.
Ik vind het persoonlijk niet onprettig om de Utility Seat te gebruiken voor seal rows. Misschien heb jij ook geen extra padding nodig.

Het is mogelijk om op de utility seat seal rows te doen, maar het is niet super comfortable. Indien je al een flat bench hebt zoals bvb. FBX-610 of FBX-800 dan kan je de fat pad hierop zetten. De standaard pad kan je dan gebruiken voor op de utility seat te leggen. De standaard pad past perfect op de utility seat en ligt heel comfortable. Precies of het er voor gemaakt is.
seal row.jpg

Opgeschoond, nu weer on topic graag.

Het is mogelijk om op de utility seat seal rows te doen, maar het is niet super comfortable. Indien je al een flat bench hebt zoals bvb. FBX-610 of FBX-800 dan kan je de fat pad hierop zetten. De standaard pad kan je dan gebruiken voor op de utility seat te leggen. De standaard pad past perfect op de utility seat en ligt heel comfortable. Precies of het er voor gemaakt is.
seal row.jpg

Dank voor de tip! Prachtige set up trouwens! Waar heb je die wandplaten vandaan om je accessoires aan op te hangen?:)

seal row.jpg
Persoonlijk gebruik ik de Utility bench ook voornamelijk voor Seal Rows. Ik smijt gewoon een yogamat van de action dubbelgevouwen over de seat heen en dan is het ook gewoon prima te doen. En een heel stuk goedkoper!

Heel tevreden van mijn Drop Blocks! Nog niet gedacht aan het maken van een platform voor tussenin? Iets in de zin van een Plyobox of de Jerk Blocks die jullie verkopen maar dan stevig genoeg om op te deadliften.

IMG_20220211_090202.jpg

• #14.152
Heel tevreden van mijn Drop Blocks! Nog niet gedacht aan het maken van een platform voor tussenin? Iets in de zin van een Plyobox of de Jerk Blocks die jullie verkopen maar dan stevig genoeg om op te deadliften.
Bedankt voor de feedback, ik denk echter niet dat we ooit zoiets zullen aanbieden aangezien dat heel eenvoudig zelf te maken is. Maak bijvoorbeeld een 15 cm dik platform van multiplex of iets dergelijks. Voor ons zou dat qua opslag en verzending alleen maar omslachtig zijn.

Vandaag even een bezoekje gebracht in Sittard, en gelukkig paste alles in de auto 😁
In jet weekend alles maar in elkaar bouwen en dan is mijn gym voor 99% naar mijn wensen!
Post nog wel wat nieuwe foto's in het show je homegym topic 🙂

Bijlagen

• 20220211_143050.jpg
    20220211_143050.jpg
    151,1 KB · Weergaven: 113
  • 20220211_143104.jpg
    20220211_143104.jpg
    125,9 KB · Weergaven: 113
  • #14.154
Vandaag even een bezoekje gebracht in Sittard, en gelukkig paste alles in de auto 😁
In jet weekend alles maar in elkaar bouwen en dan is mijn gym voor 99% naar mijn wensen!
Post nog wel wat nieuwe foto's in het show je homegym topic 🙂
Zo te zien zat je aardig vol :p

• Haha
Waarderingen: RiPo
Eindelijk is de gereserveerde plek tot zijn recht gekomen! Gelijk net ff snel paar oefeningen gedaan om te testen en wat een top apparaat zeg! Neemt amper ruimte I beslag maar toch een bijna eindeloos aan kabel oefeningen tot je beschikking hebben! En dat zonder e.e.a. om te hoeven bouwen! Echt absoluut het geld waard!
En ook het wachten en dagenlang refreshen haha 🤣

20220213_152330.jpg

Enige puntje is dat er 1 plastic afdekkap mist van het staandertje tbv de uitneembare zitting.
Maar daar gaat de klantenservice van fs vast nog wel voor zorgen 👍🏻

Passen de ATX attachments voor de 600-serie racks ook op de voorganger van de 650, het Megatec Rack?

• #14.157
@Fitness Seller ik ontdekte tijdens het gebruik van mijn cable pull station ook op een foutje in de omschrijving op de website.
Daar staat dat de zitting 6-voudig verstelbaar is en de beenrollen 3-voudig.
Dit is net andersom, de zitting is juist 3-voudig verstelbaar en de beenrollen 6-voudig.

En wat jammer is is dat de verstelknop voor de beenrollen niet aan de achterzijde zit. Nu zit dat af en toe in de weg voor je 🥒... 😆

Laatst bewerkt:
  • #14.159
@Fitness Seller ik ontdekte tijdens het gebruik van mijn cable pull station ook op een foutje in de omschrijving op de website.
Daar staat dat de zitting 6-voudig verstelbaar is en de beenrollen 3-voudig.
Dit is net andersom, de zitting is juist 3-voudig verstelbaar en de beenrollen 6-voudig.

En wat jammer is is dat de verstelknop voor de beenrollen niet aan de achterzijde zit. Nu zit dat af en toe in de weg voor je 🥒... 😆
Bedankt voor de feedback! Tekst zullen we aanpassen en dat van de verstelknop zal ik doorgeven aan de ingenieur :thumbs:

Eindelijk is de gereserveerde plek tot zijn recht gekomen! Gelijk net ff snel paar oefeningen gedaan om te testen en wat een top apparaat zeg! Neemt amper ruimte I beslag maar toch een bijna eindeloos aan kabel oefeningen tot je beschikking hebben! En dat zonder e.e.a. om te hoeven bouwen! Echt absoluut het geld waard!
En ook het wachten en dagenlang refreshen haha 🤣

20220213_152330.jpg

Enige puntje is dat er 1 plastic afdekkap mist van het staandertje tbv de uitneembare zitting.
Maar daar gaat de klantenservice van fs vast nog wel voor zorgen 👍🏻
Mooi ! Welk toestel staat er rechts van jouw nieuwe ?

Terug
Naar boven