MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Eind april :p De exacte losdatum in ons magazijn weten we meestal pas een paar dagen van tevoren (maar dat zegt dan nog niets over wanneer het product daadwerkelijk weer online staat in de webshop, soms nog dezelfde dag en soms ook pas één of twee dagen later).
Was ik al bang voor :P Andere vraag dan, zijn het er 10 of 100? Dan weet ik hoe snel ik moet zijn :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.302
Was ik al bang voor :P Andere vraag dan, zijn het er 10 of 100? Dan weet ik hoe snel ik moet zijn :P
60 paar in deze levering. Kort daarna komen er nog eens 50 paar (edit: toch niet, dat duurt nog wat langer).

Er zijn op dit moment exact 100 aanmeldingen van klanten.

Zijn er nog plannen om in de nabije toekomst met iets van modulaire storage van ATX zelf te komen ?
Lijkt eens van de enige dingen die ATX zelf niet aanbiedt tov andere merken.

• #14.304
Zijn er nog plannen om in de nabije toekomst met iets van modulaire storage van ATX zelf te komen ?
Lijkt eens van de enige dingen die ATX zelf niet aanbiedt tov andere merken.
De modulaire storage racks die we nu aanbieden zijn in principe ook ATX. Dezelfde ingenieur heeft deze ontworpen en ze worden in dezelfde fabriek gemaakt. We hebben alleen geen ATX label erop geplakt.

Er staat wel een flinke update voor de storage racks op de planning, echter zal dat waarschijnlijk niet voor het einde van het jaar of begin volgend jaar zijn.

• #14.305
Die beltsquat ben ik ook zeer benieuwd naar :)
Ik ben ook al dagen aan het hopen op die belt Squat aankondiging die deze week zou komen🤓

Nog niet op voorraad maar nu wel al online te bekijken (en je kunt je aanmelden om bericht te krijgen zodra deze leverbaar is):

Extra foto's en de volledige productbeschrijving en specificaties volgen nog.

Bekijk al onze andere nieuwe producten hier!

Laatst bewerkt:
Ik vrees dat hij te lang gaat zijn om goed uit de voeten te kunnen in m'n homegym😢

Ik denk voor mij ook, moet ik eens meten als ik terug thuis ben. Ook wel iets duurder dan ik had verwacht als ik eerlijk mag zijn :).

Aan de prijs is hij wel inderdaad. Ik ben ook zeer benieuwd of je een goeie diepte kunt bereiken met deze setup. Bij een landmine belt squat is dit bv. niet te doen.

• #14.309
Aan de prijs is hij wel inderdaad. Ik ben ook zeer benieuwd of je een goeie diepte kunt bereiken met deze setup. Bij een landmine belt squat is dit bv. niet te doen.
Volledige diepte zoals op een dedicated belt squat toestel zul je met zo'n accessoire niet snel halen, tenzij je iets van een verhoging maakt om op te staan. We hebben er nog over nagedacht om een klein platform te maken maar dat is er nog niet van gekomen. Ik denk dat dat te groot/onhandig/duur zou worden, dan kun je beter zelf iets maken van hout of gewoon met twee stapels rubbertegels.

Wanneer is het atx 620 rack weer leverbaar?

Nog niet op voorraad maar nu wel al online te bekijken (en je kunt je aanmelden om bericht te krijgen zodra deze leverbaar is):

Ik vind hem wel erg over priced zeker voor iets wat je heel simpel zelf kan maken met wat metaal .

Als hij goedkoper was geweest dan had ik het ook overwogen

Vind 'm ook aan de dure kant.. Maar goed, was toch niet van plan om dit te kopen gezien ik genoeg equipment heb staan om m'n benen te trainen 😄

Wanneer is het atx 620 rack weer leverbaar?
Laat maar zitten. Heb de 520 zojuist besteld plus wat extra speelgoed. Heb maar 1.7m diepte tot mijn beschikking en het enige grote voordeel van de 620 zijn de diphandless(160kg ipv 140kg)...naja dan maar meer bw reps :P En ik ga toch geen squat doen van boven de 250kg.

• #14.316
Lijkt me idd niet echt een meer waarde want je kan wss belt squats uitvoeren met de 800 jammer arms
Dat zou met een kleine aanpassing inderdaad ook kunnen, al is dat niet ideaal want je mist bijvoorbeeld de inklapbare standaard. Maar de 800 serie Jammer Arms zijn natuurlijk niet beschikbaar voor een groot deel van onze klanten met 500, 600 en 700 serie racks. In dat geval biedt dit nieuwe accessoire een oplossing.

De prijs viel mij inderdaad ook ietwat tegen maar alle nieuwe producten die we nu ontwikkelen liggen helaas hoger in prijs vanwege alle gestegen kosten. Bij oudere producten hebben we vaak nog prijsafspraken waarmee we dat enigszins kunnen opvangen, echter is dat met nieuwe producten niet mogelijk dus die zijn in de regel wat duurder. Het is nog afwachten of en wanneer en in welke mate er eindelijk weer prijsdalingen zullen zijn maar vooralsnog lijkt dit niet aan de orde (niet alleen in de fitnessmarkt natuurlijk).

Edit: nog even een toelichting voor diegenen die niet op de hoogte zijn van de huidige situatie. Er is al meer dan een maand weer een zeer strenge lockdown gaande in China en er staan tienduizenden (als het niet al honderdduizenden zijn) vrachtwagens en containers op straat en in de fabrieken te wachten voor verzending, omdat ze niet verscheept kunnen worden. Het duurt in totaal waarschijnlijk nog zeker 6 weken voordat het bijvoorbeeld in Shanghai weer redelijk loopt en er weer een normaal aantal containers verscheept worden. Er zullen in juni en juli weinig tot geen nieuwe goederen meer binnenkomen, dus er zal weer een flinke schaarste ontstaan zodra de huidige voorraden verkocht zijn, en prijzen zullen wederom stijgen door de vertragingen en handling kosten als gevolg van deze lockdown.

Laatst bewerkt:
Edit: nog even een toelichting voor diegenen die niet op de hoogte zijn van de huidige situatie. Er is al meer dan een maand weer een zeer strenge lockdown gaande in China en er staan tienduizenden (als het niet al honderdduizenden zijn) vrachtwagens en containers op straat en in de fabrieken te wachten voor verzending, omdat ze niet verscheept kunnen worden. Het duurt in totaal waarschijnlijk nog zeker 6 weken voordat het bijvoorbeeld in Shanghai weer redelijk loopt en er weer een normaal aantal containers verscheept worden. Er zullen in juni en juli weinig tot geen nieuwe goederen meer binnenkomen, dus er zal weer een flinke schaarste ontstaan zodra de huidige voorraden verkocht zijn, en prijzen zullen wederom stijgen door de vertragingen en handling kosten als gevolg van deze lockdown.

Pfhiew... Ben blij dat ik m'n gym nu compleet heb... Heeft al genoeg gekost 😅

Pfhiew... Ben blij dat ik m'n gym nu compleet heb... Heeft al genoeg gekost 😅
Ja precies. Idem hier. Bepaalde produkten zijn de laatste tijd al behoorlijk gestegen en worden alleen maar duurder. Bv set ATX urethaan dumbells 2-30 kg was 2 jaar terug € 1395,- en nu € 2040,- 💪

Ja precies. Idem hier. Bepaalde produkten zijn de laatste tijd al behoorlijk gestegen en worden alleen maar duurder. Bv set ATX urethaan dumbells 2-30 kg was 2 jaar terug € 1395,- en nu € 2040,- 💪
Kunnen wij later lekker onze homegym 2dehands verkopen voor de prijs die we ooit nieuw betaald hebben 😉😄

Terug
Naar boven