XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

En dan?.. weer duur nieuwe kopen?? 🤣
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Foam medium grip - inside en foam medium grip outside met betrekking tot de spieren die je traint?
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Foam medium grip - inside en foam medium grip outside met betrekking tot de spieren die je traint?
Beide varianten hebben een normale neutrale grip (dus met de handen parallel aan elkaar) dus verwacht geen enorm verschil zoals bijvoorbeeld met pronate en supinate grips (dus met de handen naar binnen of naar buiten gedraaid). Het is vooral een kwestie van wat je comfortabeler vindt om vast te houden bij bepaalde oefeningen. Er zal wellicht wat meer of minder belasting op de onderarmen zijn, afhankelijk van de oefening, of de stand van je armen maakt het wat makkelijker voor je om bepaalde spieren aan te spannen.
 
Edit: nog even een toelichting voor diegenen die niet op de hoogte zijn van de huidige situatie. Er is al meer dan een maand weer een zeer strenge lockdown gaande in China en er staan tienduizenden (als het niet al honderdduizenden zijn) vrachtwagens en containers op straat en in de fabrieken te wachten voor verzending, omdat ze niet verscheept kunnen worden. Het duurt in totaal waarschijnlijk nog zeker 6 weken voordat het bijvoorbeeld in Shanghai weer redelijk loopt en er weer een normaal aantal containers verscheept worden. Er zullen in juni en juli weinig tot geen nieuwe goederen meer binnenkomen, dus er zal weer een flinke schaarste ontstaan zodra de huidige voorraden verkocht zijn, en prijzen zullen wederom stijgen door de vertragingen en handling kosten als gevolg van deze lockdown.
Geldt dat ook voor de vrachtwagen met JHooks? Of is eind april nog steeds haalbaar? (nog 2 dagen :P )
 
Geldt dat ook voor de vrachtwagen met JHooks? Of is eind april nog steeds haalbaar? (nog 2 dagen :P )
Zoals vermeld op de website is de verwachte levertijd bijgesteld naar midden mei. Je kunt altijd de website raadplegen voor de actuele levertijden.
 
Een hele andere vraag eens dan over voorraden 😅
Waarom is het bij jullie webshop nog steeds niet mogelijk om met een creditcard te betalen?
Tegenwoordig kan dat eigenlijk overal...
 
Een hele andere vraag eens dan over voorraden 😅
Waarom is het bij jullie webshop nog steeds niet mogelijk om met een creditcard te betalen?
Tegenwoordig kan dat eigenlijk overal...
Daar hebben we eerlijk gezegd niet meer echt bij stilgestaan, omdat er vrijwel nooit naar wordt gevraagd en de tarieven vrij fors zijn. Maar als de klant bereid is om 2-3% meer te betalen om met creditcard of PayPal te kunnen afrekenen, of als er voldoende interesse is voor deze betaalmethoden, dan kunnen we dat wel overwegen.

We bieden sinds enkele maanden overigens wel Kopersbescherming aan op onze website, ongeacht de gebruikte betaalmethode ;)
 
Pfhiew... Ben blij dat ik m'n gym nu compleet heb... Heeft al genoeg gekost 😅
Haha zo denk ik ook ben helemaal compleet. We hebben puur goud in ons huis staan 🤪
 
Haha zo denk ik ook ben helemaal compleet. We hebben puur goud in ons huis staan 🤪
Ik nog niet helemaal helaas... Ben nog steeds aan het wachten op de black line curl bar en de add-on weights... Zijn gelukkig geen grote dingen, maar mis ze beide regelmatig met kabel oefeningen...
 
Ik nog niet helemaal helaas... Ben nog steeds aan het wachten op de black line curl bar en de add-on weights... Zijn gelukkig geen grote dingen, maar mis ze beide regelmatig met kabel oefeningen...
Als ik nog 1 apparaat kon toevoegen was het een cable crossover machine met stacks weights maar daar is gewoon echt geen ruimte voor mocht ik nog normaal met ruimte willen kunnen trainen 😥 gelukkig heb ik wel de pec fly option die een hoop goed maakt !
 
Meer een luxe probleem hoor, maar is het een idee om een soort van uitneembare Lat Pulley Seat te maken voor op de LTO Pulley 750 met 125kg weight stack? Net zoals bij de de CPS-600 ? Fitness Seller
 
Enig idee wanner de "ATX FOLDING WALL RACK FBR-750" weer in voorraad is?
Of is het gewoon een kwestie van wachten en zien?
 
Staat het instructiedocument van de ATX-FBR-750 eigenlijk online?
Dan kan ik alvast inmeten.
 
Zijn er in de toekomst plannen voor een storage extension voor de ATX-HRX-620 half rack?

Want ik zou graag gewichten aan het half rack hangen. Helaas is bij dit rack om de een of andere redenen geen gaten gemaakt aan de zijkant. Tevens zou dit ook meteen heel gunstig werken voor het gewicht van het rack. Of zijn hier andere oplossingen voor?
 
Meer een luxe probleem hoor, maar is het een idee om een soort van uitneembare Lat Pulley Seat te maken voor op de LTO Pulley 750 met 125kg weight stack? Net zoals bij de de CPS-600 ? Fitness Seller
Nee dat zie ik niet gebeuren. De meeste mensen die een rack met pulley hebben zullen ook een bankje hebben dat ze daarvoor kunnen gebruiken.

Enig idee wanner de "ATX FOLDING WALL RACK FBR-750" weer in voorraad is?
Of is het gewoon een kwestie van wachten en zien?
Daar is nog niets van bekend, deze zal in ieder geval op korte termijn nog niet binnenkomen. Zodra de levertijd bekend is zullen wij deze vermelden op de productpagina.

Staat het instructiedocument van de ATX-FBR-750 eigenlijk online?
Dan kan ik alvast inmeten.
Wij plaatsen geen handleidingen meer online. Je kunt deze wel opvragen bij onze klantenservice.

Zijn er in de toekomst plannen voor een storage extension voor de ATX-HRX-620 half rack?

Want ik zou graag gewichten aan het half rack hangen. Helaas is bij dit rack om de een of andere redenen geen gaten gemaakt aan de zijkant. Tevens zou dit ook meteen heel gunstig werken voor het gewicht van het rack. Of zijn hier andere oplossingen voor?
Daar zijn helaas geen plannen voor, we bieden alleen een Rack Extension aan in de 700 en 800 series. Dat zullen we in de 500 en 600 series niet aanbieden.
 
Hebben jullie ook een foto van de atx lat pulley option LTO 650 plate loaded bevestigd op een half rack bijvoorbeeld de HRX 620? Voornamelijk die connector waar word dat precies vastgemaakt?

En hoeveel steekt de lat pulley dan uit aan de achterkant waar je hem bevestigd?
 
Hebben jullie ook een foto van de atx lat pulley option LTO 650 plate loaded bevestigd op een half rack bijvoorbeeld de HRX 620? Voornamelijk die connector waar word dat precies vastgemaakt?

En hoeveel steekt de lat pulley dan uit aan de achterkant waar je hem bevestigd?
Stuur even een e-mail naar onze klantenservice, we hebben geen foto’s maar kunnen wel een maattekening doorsturen.
 

Bijlagen

  • HRX-620-LMO-PL_maattekening.jpg
    HRX-620-LMO-PL_maattekening.jpg
    104 KB · Weergaven: 58
  • HRX-620-LMO-SW_maattekening.jpg
    HRX-620-LMO-SW_maattekening.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 61
Enig idee wanneer de compact leg press weer op voorraad is?
 
Back
Naar boven