AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.001
  • #15.003
Ziet er goed uit! Vraagje, want dat is mij niet helemaal duidelijk. Ik zie aan beide zijdes op de foto een rode pin. Waar dient deze voor?
Die is voor het opbergen van het accessoire, om de hefarmen vast te klemmen.

1698849115803.png

• #15.005
Bedankt voor de tips, maar het is echt niet nodig om hier dit soort video's of links van andere producten te delen. We zijn heel goed op de hoogte van wat er allemaal verkrijgbaar is in de markt (en van de video's die Coop en dergelijke maken ;)).

Zie ook mijn vorige post hierover: als we nieuwe producten ontwerpen kijken we altijd naar wat er al verkrijgbaar is, en proberen we iets maken dat een goede balans heeft van functionaliteit en prijs. De exotische producten doen het goed op foto's en in video's maar zijn niet altijd praktisch en vaak heel duur, waardoor de meeste mensen zoiets nooit kopen.

Zodra we de Jammer Arms gaan updaten kunnen jullie erop vertrouwen dat dat een mooi product zal worden.

Die is voor het opbergen van het accessoire, om de hefarmen vast te klemmen.

1698849115803.png
Ziet er goed uit! Zodra die op voorraad komt ga ik m bestellen! Hopelijk is de hoofdsteun verlenging er dan ook! 🙂

Grappig dat deze foto niet er bij staat op de productpagina haha.

Vraagje, wat is de reden dat er schijven van max 35cm diameter op passen?
Op de laatste foto raken de 10kg schijven welke 36cm zijn elkaar lang niet dus dat kan het niet zijn?

• #15.008
Vraagje, wat is de reden dat er schijven van max 35cm diameter op passen?
Op de laatste foto raken de 10kg schijven welke 36cm zijn elkaar lang niet dus dat kan het niet zijn?
De productbeschrijving en specificaties zijn nog niet geüpdatet, dit is nog deels van de versie 1.0 overgenomen. Ook staan nog niet alle foto's online, zoals je al opmerkte./

Wacht a.u.b. even de juiste informatie af :)

• Like
Waarderingen: RiPo
Wat is jullie meest populaire adapter? 27cm zeker? Geen flauw idee welk formaat ik moet kopen namelijk.

• #15.011
Ik zag dat sommige nieuwe opties bestelbaar zijn als pre-order. Komt die hoofdsteun verlenging ook nog online als pre-order?

• #15.013
Ik zag dat sommige nieuwe opties bestelbaar zijn als pre-order. Komt die hoofdsteun verlenging ook nog online als pre-order?
Ja uiteindelijk wel maar die zal pas wat later beschikbaar zijn. Deze komt nog niet binnen met de andere accessoires. Misschien in februari maar dat kan ik nu nog niet voorspellen. Zodra hier meer informatie over is zullen we deze ook online zetten.

De nieuwe Pec-Fly is overigens geschikt voor alle halterschijven, dus gewoon tot 45 cm diameter.

Als je een bestelling plaatst waarbij pre-orders zitten, dan weet ik dat de bestelling in 1 keer wordt afgerond als deze compleet is.
Maar hie zit t qua betaling? Ik kan niet kiezen voor contante betaling bij afhalen, maar wel via bankoverschrijving. Hoe lang blijft de bestelling dan actief, maw binnen welk termijn dient de betaling gedaan te worden?

Ik vind dat het nogal een tijdje duurt totdat het begin januari is en om daar nu al voor te betalen. Maar wil ook niet te laat zijn dat t al uitverkocht is voordat het binnen is. Met name de nieuwe leg lift option.

• #15.015
Als je een bestelling plaatst waarbij pre-orders zitten, dan weet ik dat de bestelling in 1 keer wordt afgerond als deze compleet is.
Maar hie zit t qua betaling? Ik kan niet kiezen voor contante betaling bij afhalen, maar wel via bankoverschrijving. Hoe lang blijft de bestelling dan actief, maw binnen welk termijn dient de betaling gedaan te worden?

Ik vind dat het nogal een tijdje duurt totdat het begin januari is en om daar nu al voor te betalen. Maar wil ook niet te laat zijn dat t al uitverkocht is voordat het binnen is. Met name de nieuwe leg lift option.
Je dient inderdaad direct te betalen als je iets wil reserveren. Een betaling via bankoverschrijving blijft volgens mij 7 dagen actief. Contante betaling bij afhalen is nog niet mogelijk, dat zal pas mogelijk zijn als de showroom weer operationeel is.

Contante betaling staat wel bij de algemene voorwaarden op de website. Maar over de showroom gesproken, wanneer gaat die nou eens open? 😋

• #15.017
Contante betaling staat wel bij de algemene voorwaarden op de website. Maar over de showroom gesproken, wanneer gaat die nou eens open? 😋
Er staan inmiddels al wat toestellen maar het zal nog wel even duren voordat deze volledig gevuld is. We zijn helaas zelf ook afhankelijk van wanneer we iets binnenkrijgen, zolang iets niet op voorraad is kunnen we het zelf ook nog niet opbouwen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: RiPo
Beste Fitness Seller,

Ik ben voornemens om een 800 serie rack te bestellen bij jullie. Ik ben erg geïnteresseerd in de 830+Extention. Met name vanwege de footprint omdat hij vloer mounted is en de integratie met de pulleys vind ik erg mooi op deze manier. Nu las ik in dit topic dat de 800 racks gaan verdwijnen. Hoe zit dat met de LTO-800 - Plate Loaded? Blijft dit wel beschikbaar nadat de racks weg zijn? Ik zou dit later willen toevoegen. En misschien uiteindelijk nog een 2e. Verder las ik dat veel accessoires universeel zijn dus dat zou dan geen problemen moeten opleveren lijkt me. En blijven 800 specifieke accessoires ook bestaan? Of is het toch beter om af te wachten tot de nieuwe plannen van de 700 serie bekend zijn?

• #15.019
Beste Fitness Seller,

Ik ben voornemens om een 800 serie rack te bestellen bij jullie. Ik ben erg geïnteresseerd in de 830+Extention. Met name vanwege de footprint omdat hij vloer mounted is en de integratie met de pulleys vind ik erg mooi op deze manier. Nu las ik in dit topic dat de 800 racks gaan verdwijnen. Hoe zit dat met de LTO-800 - Plate Loaded? Blijft dit wel beschikbaar nadat de racks weg zijn? Ik zou dit later willen toevoegen. En misschien uiteindelijk nog een 2e. Verder las ik dat veel accessoires universeel zijn dus dat zou dan geen problemen moeten opleveren lijkt me. En blijven 800 specifieke accessoires ook bestaan? Of is het toch beter om af te wachten tot de nieuwe plannen van de 700 serie bekend zijn?
Uiteindelijk zal er voor de 800 serie niets nieuws meer worden gemaakt. Hoe lang alle accessoires beschikbaar blijven durf ik ook niet te zeggen. Het kan best zo zijn dat sommige accessoires erg lang (enkele maanden of een jaar zelfs) op voorraad blijven liggen, want de 800 serie is niet zo populair als de andere series. Maar het kan ook snel gaan en als een accessoire eenmaal uitverkocht is dan zal het ook echt permanent weg zijn. Als je nu dus voor een 800 serie rack kiest, zou ik je in ieder geval adviseren om de pulley direct of zo snel mogelijk mee te bestellen, dan weet je tenminste zeker dat je die hebt!

Of je wil wachten op de nieuwe 700 serie racks zul je zelf moeten beslissen. Het zal sowieso nog wel een tijdje duren voordat die beschikbaar zijn (misschien vier tot zes maanden?). Het is overigens ook nog niet zeker of we in de nieuwe serie ook floor-mounted modellen zoals de PRX-830 gaan maken, dat is nog een punt van discussie. Mogelijk introduceren we die pas later of helemaal niet.

Laatst bewerkt:
Doen jullie ook aan een black friday of einde jaars sale? Want dan wacht ik nog even ;p

Terug
Naar boven