MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Heel andere vraag, op dit moment zijn er 2 GHD's in hey assortiment. Een 600 serie en de hele dure 800 serie.
Voorheen hadden jullie ook een uut de 700 serie. Gaat die nog terug komen gezien de 800 serie er uit gaat? Of geld dat enkel voor de racks?

Zag een nette GHD 720 gebruikt, maar die kussens zijn wel wat versleten, zijn die evt los te krijgen bij jullie? Dat wellicht de kussens van de 650 of 820 er op passen?

De 800 serie racks zijn altijd de duurste racks geweest en hoewel daar nooit super veel vraag naar was, is die vraag de afgelopen jaren alleen maar kleiner geworden. Er is nu nog maar weinig vraag naar de 800 serie racks. En aangezien de 800 serie racks met 80 x 80 mm staanders redelijk overkill zijn en de 700 serie racks prima volstaan voor alle toepassingen, is de keuze gemaakt voor de 700 serie. De 700 serie zal volgend jaar wat upgrades krijgen en de nieuwe top-lijn worden :cool:

Jammer - ik heb zelf bewust voor het rack uit de 800 serie gekozen voor de kleinere footrprint (de 830 heeft aan de voorkant en achterkant geen uitstekende onderdelen) en het verschil in accessoires, zoals bijvoorbeeld de monolift. Ik ben verder voorzien, dus geen enkel probleem :)

Het zorgt er overigens wel voor dat ATX (en voorheen Barbarian) apparatuur minder de waarde houden in vergelijking met bijvoorbeeld een Rogue. Daar zijn de upgrades minimaal en (naar mijn weten) altijd compatabel met de voorgaande versies.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.963
Heel andere vraag, op dit moment zijn er 2 GHD's in hey assortiment. Een 600 serie en de hele dure 800 serie.
Voorheen hadden jullie ook een uut de 700 serie. Gaat die nog terug komen gezien de 800 serie er uit gaat? Of geld dat enkel voor de racks?

Zag een nette GHD 720 gebruikt, maar die kussens zijn wel wat versleten, zijn die evt los te krijgen bij jullie? Dat wellicht de kussens van de 650 of 820 er op passen?
Andere 800-serie toestellen blijven gewoon bestaan, enkel de racks gaan eruit. De oude GHD-720 waar jij naar verwijst was de Barbarian GHD. Nu biedne we de GHD-650 en GHD-800 aan, er zijn geen plannen voor nog een derde model GHD. Wij bieden geen kussens meer aan voor het oude model. Je zou de kussens opnieuw kunnen laten bekleden bij bijvoorbeeld fitnessstoffering.nl

Jammer - ik heb zelf bewust voor het rack uit de 800 serie gekozen voor de kleinere footrprint (de 830 heeft aan de voorkant en achterkant geen uitstekende onderdelen) en het verschil in accessoires, zoals bijvoorbeeld de monolift. Ik ben verder voorzien, dus geen enkel probleem :)

Het zorgt er overigens wel voor dat ATX (en voorheen Barbarian) apparatuur minder de waarde houden in vergelijking met bijvoorbeeld een Rogue. Daar zijn de upgrades minimaal en (naar mijn weten) altijd compatabel met de voorgaande versies.
Zoals eerder aangegeven zullen de 700 serie racks een upgrade krijgen, waarbij we zullen proberen om alle voordelen van de oude 800 serie racks te laten terugkomen in de nieuwe 700 serie racks. Verder zijn veel accessoires universeel waardoor ze op alle series racks passen, dus ook de 800 serie racks.

Zie laatste tijd op o.a. Facebook veel voorbij komen over de freak athlete nordic Hyperextention.

Gaat ATX misschien ook met zoiets komen?
Zoiets is natuurlijk perfect voor de beperkte ruimte in thuis gym's.

• #14.965
Zie laatste tijd op o.a. Facebook veel voorbij komen over de freak athlete nordic Hyperextention.

Gaat ATX misschien ook met zoiets komen?
Zoiets is natuurlijk perfect voor de beperkte ruimte in thuis gym's.
Die hebben we al eens besproken en dat idee is toen afgeketst. Net als een GHD/Reverse Hyper combo ons nooit heeft aangesproken. Misschien in de toekomst maar nu geen prioriteit. Focus ligt nu op andere nieuwe producten :)

EDIT: we kunnen wel eens kijken of we de ATX Torso Trainer kunnen upgraden met wat extra functionaliteiten. Dat andere apparaat heeft qua ontwerp en functionaliteiten namelijk wel wat weg van onze ATX Torso Trainer en het is sowieso tijd voor een upgrade :cool:

Laatst bewerkt:
Die hebben we al eens besproken en dat idee is toen afgeketst. Net als een GHD/Reverse Hyper combo ons nooit heeft aangesproken. Misschien in de toekomst maar nu geen prioriteit. Focus ligt nu op andere nieuwe producten :)

EDIT: we kunnen wel eens kijken of we de ATX Torso Trainer kunnen upgraden met wat extra functionaliteiten. Dat andere apparaat heeft qua ontwerp en functionaliteiten namelijk wel wat weg van onze ATX Torso Trainer en het is sowieso tijd voor een upgrade :cool:
Ben benieuwd 🙂 Al ben ik al in het bezit van de huidige Torso Trainer dus de nieuwe zal wel flinke verbeteringen moeten krijgen als ik deze zou gaan vervangen. 🤪
En nordic curls gaan ook prima op de Torso Trainer door de beenrollen naar beneden te zetten.

- Komt er ook nog eens een goede rugtrainer? Daar is het aanbod erg beperkt. Bijv. een chest-supported row zou mijn gym wel compleet maken, en die van bodysolid is het net niet.

- ik zag eerder in dit topic een fly/rear delt machine langskomen, maar in tegenstelling tot de coming soon belt squat kan ik die nergens terugvinden, klopt dat?

• #14.968
- Komt er ook nog eens een goede rugtrainer? Daar is het aanbod erg beperkt. Bijv. een chest-supported row zou mijn gym wel compleet maken, en die van bodysolid is het net niet.

- ik zag eerder in dit topic een fly/rear delt machine langskomen, maar in tegenstelling tot de coming soon belt squat kan ik die nergens terugvinden, klopt dat?
We hebben al vaker overwogen om een seal row bench te maken. Misschien dat we dat eindelijk eens doen in de toekomst.

De pec fly staat inderdaad nog niet online in onze shop. We zetten niet alles al online dat binnenkort verkrijgbaar zal zijn. De definitieve versie zal online komen als deze bijna beschikbaar is, hopelijk binnen 1-2 maanden.

Wat is voor mensen hier een reden om voor de MBX-660 te gaan ipv de MBX-520? Aardig prijsverschil maar zie weinig verschil in functionaliteit.

• #14.970
De basisfunctionaliteiten zijn inderdaad hetzelfde maar de MBX-520 is specifiek gemaakt als budget tegenhanger van de MBX-660. De MBX-660 is een stuk (33%) zwaarder uitgevoerd, heeft meer verstelopties, een eenvoudiger te hanteren verstelsysteem, een open frame aan de onderzijde (de MBX-520 kun je bijvoorbeeld niet ergens overheen zetten) etc.

Bij de nieuwe 2.0 versies van deze bankjes heeft de MBX-520 wel een open frame. Daar zijn er echter nog andere kleine verschillen in de afwerking, zoals dat de MBX-660 nog een tweede adapter aan de rugleuning heeft en nog andere kleine details.

Dus kortom: de MBX-520 is de budgetuitvoering en de MBX-660 de luxe uitvoering met een beetje meer functionaliteit (maar de basisfunctionaliteiten vind je in beide bankjes terug).

Waar wordt die tweede adapter in de rugleuning voor gebruikt? Is dat enkel voor de ab extension zoals hieronder afgebeeld?

1696926069081.png

• #14.972
Waar wordt die tweede adapter in de rugleuning voor gebruikt? Is dat enkel voor de ab extension zoals hieronder afgebeeld?
Voor nu is er inderdaad deze Ab Option en ook nog een verlenging voor de rugleuning (dus gewoon een extra stukje kussen, waardoor de rugleuning langer is).

In de toekomst volgen er wellicht nog meer accessoires voor deze achterste adapter. We hebben nog wel een paar ideeën maar we moeten even bekijken welke daarvan ook goed uitvoerbaar zijn.

Hie groot/lang is die verlenging van de rugleuning? En wanneer wordt die beschikbaar ongeveer?

• #14.974
Hie groot/lang is die verlenging van de rugleuning? En wanneer wordt die beschikbaar ongeveer?
Had je dat niet gisteren ook al via onze instagram gevraagd? :p Zodra er meer informatie is zullen we dat bekendmaken, dat zal binnen de komende paar weken zijn.

EDIT: hier een teaser zodat je weer even vooruit kunt ;)

1696941164964.png

Laatst bewerkt:
Had je dat niet gisteren ook al via onze instagram gevraagd? :p Zodra er meer informatie is zullen we dat bekendmaken, dat zal binnen de komende paar weken zijn.

EDIT: hier een teaser zodat je weer even vooruit kunt ;)
Dat ging voornamelijk over de nieuwe pec-fly accessoire.

Laatst bewerkt:
Het liggedeelte van de MBX-520-II is 1225mm. Ik kan alleen nergens vinden hoeveel mm de bovenste en onderste kussen zijn. Weten jullie dat toevallig?

1696956814551.png

• #14.977
Het liggedeelte van de MBX-520-II is 1225mm. Ik kan alleen nergens vinden hoeveel mm de bovenste en onderste kussen zijn. Weten jullie dat toevallig?
Zie a.u.b. de specificaties op onze website voor de afmetingen van de zitting en van de rugleuning, daarin wordt het allemaal vermeld:

Excuus! Overheen gelezen.

Aanvankelijk stond de MBX-520-II voor 11 oktober op de planning. Enig idee wanneer hij nu wel binnen komt?

-edit-

Whoppa besteld :-)

Laatst bewerkt:
  • #14.979
Laatst bewerkt:
Waarom heeft ATX eigenlijk geen racks met 2 pulleys aan de voorkant t.b.v. bijvoorbeeld chest flys?

Terug
Naar boven