- Waardering
- 2.701
De MBX-520 2.0 is sinds de release (oktober of november uit m’n hoofd) tot begin deze week vrijwel onafgebroken op voorraad geweest hoorHoe vaak is de MBX-520 V2 eens op voorraad? Uiteindelijk wil ik mijn bankje upgraden, maar volgens mij is die vaak uit voorraad waardoor ik het niet kan doen wanneer ik het zal willen en afhankelijk ben van nieuwe leveringen.
We hebben in die periode drie leveringen binnengekregen.Nu is deze inderdaad wel uitverkocht. De volgende levering zal ergens in de loop van januari binnenkomen (een kleine levering) en daarna in februari weer.
Dan is het pakket waarschijnlijk inderdaad bij een van je buren afgegeven. Stuur anders even een mailtje naar onze klantenservice dan kijken zij het voor je na. We zijn nu wel gesloten met Kerst dus je zult dan woensdag antwoord krijgen.Afgelopen donderdag zou mn pakket bezorgd zijn, maar ik heb niets gezien. Uit het bericht van DPD kan ik niet opmaken dat het bij de buren is afgeleverd. Ik ga nog eens checken waar het kan zijn... (Kunnen jullie niets aan doen , ligt aan DPD).
Fijne Kerst iedereen!