AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.061
Hoe vaak is de MBX-520 V2 eens op voorraad? Uiteindelijk wil ik mijn bankje upgraden, maar volgens mij is die vaak uit voorraad waardoor ik het niet kan doen wanneer ik het zal willen en afhankelijk ben van nieuwe leveringen.
De MBX-520 2.0 is sinds de release (oktober of november uit m’n hoofd) tot begin deze week vrijwel onafgebroken op voorraad geweest hoor ;) We hebben in die periode drie leveringen binnengekregen.

Nu is deze inderdaad wel uitverkocht. De volgende levering zal ergens in de loop van januari binnenkomen (een kleine levering) en daarna in februari weer.

Afgelopen donderdag zou mn pakket bezorgd zijn, maar ik heb niets gezien. Uit het bericht van DPD kan ik niet opmaken dat het bij de buren is afgeleverd. Ik ga nog eens checken waar het kan zijn... (Kunnen jullie niets aan doen , ligt aan DPD).
Dan is het pakket waarschijnlijk inderdaad bij een van je buren afgegeven. Stuur anders even een mailtje naar onze klantenservice dan kijken zij het voor je na. We zijn nu wel gesloten met Kerst dus je zult dan woensdag antwoord krijgen.

Fijne Kerst iedereen!

De MBX-520 2.0 is sinds de release (oktober of november uit m’n hoofd) tot begin deze week vrijwel onafgebroken op voorraad geweest hoor ;) We hebben in die periode drie leveringen binnengekregen.

Nu is deze inderdaad wel uitverkocht. De volgende levering zal ergens in de loop van januari binnenkomen (een kleine levering) en daarna in februari weer.
Heb ik het misschien ergens anders mee vergist, maar top! Kan ik ergens in het nieuwe jaar de upgrade nemen. :)

Gaan deze uit het assortiment?

Aah, ik wou dat ik de ruimte al vrij had voor de nieuwe cable belt squat! Op voorraad al zie ik! Fuuuck! 🤣
Nou ja, binnenkort eerst m'n kabelsystemen upgraden met aluminium katrollen :)

• #15.066
Aah, ik wou dat ik de ruimte al vrij had voor de nieuwe cable belt squat! Op voorraad al zie ik! Fuuuck! 🤣
Nou ja, binnenkort eerst m'n kabelsystemen upgraden met aluminium katrollen :)
Haha, we zien de bestelling vast wel binnenkomen binnenkort als je toch op de een of andere manier ruimte hebt weten te maken :cool: :flex:

• Haha
Waarderingen: RiPo
Deze ziet er mooi uit! Ik ben mij aan het inlezen in dit soort sleds en zie deze ineens voorbij komen.
Wordt hier nog meer informatie over uitgebracht? Ben benieuwd hoe deze sled het doet t.o.v. andere sleds op wielen. Prijs is ook een stuk lager :)

• #15.068
Deze ziet er mooi uit! Ik ben mij aan het inlezen in dit soort sleds en zie deze ineens voorbij komen.
Wordt hier nog meer informatie over uitgebracht? Ben benieuwd hoe deze sled het doet t.o.v. andere sleds op wielen. Prijs is ook een stuk lager :)

https://www.fitness-seller.nl/atx-resistance-power-sled/
Zodra het product is binnengekomen zullen we uiteraard echte productfoto’s maken (en hopelijk ook snel een video). Beschrijving zal dan ook nog wat worden uitgebreid.

Edit: deze gaat uit het assortiment. Er zal uiteindelijk een nieuw opbergrek komen maar dat kan misschien nog maanden duren. Je kunt dus beter even verder zoeken :(
Noooo.. Ik en me grote mond.:(
Die andere zijn gelijk zoveel duurder.

En heb eens gehoord dat je voor 50mm schijven gewoon 30mm opbergrek moet halen. Zoveel makkelijker op en af halen van schijven als je bezig bent.
Of hebben jullie een reden om geen 50mm schuiven aan 30mm pennen te hangen?

• #15.072
Noooo.. Ik en me grote mond.:(
Die andere zijn gelijk zoveel duurder.

En heb eens gehoord dat je voor 50mm schijven gewoon 30mm opbergrek moet halen. Zoveel makkelijker op en af halen van schijven als je bezig bent.
Of hebben jullie een reden om geen 50mm schuiven aan 30mm pennen te hangen?
Bij opbergrekken waar verder niets aan beweegt ofzo, kun je 50 mm halterschijven in feite ook prima aan een 30 mm pin ophangen.

Laatst bewerkt:
Daar hebben we het de afgelopen twee jaar al vaker concreet over gehad maar daar is de ingenieur nog altijd niet aan toegekomen 😅 Er zal voor dit toestel dus zeker weten nog een update komen maar wanneer durf ik nog niet te zeggen. De kans dat dit in de loop van volgend jaar zal zijn acht ik wel groot, tenzij er weer andere grote projecten tussen komen. Misschien tegen de zomer.
Zoiets als dit zou eigenlijk het allerbeste zijn als ATX met zo'n soortgelijke machine komt!
Snap dat dat door een gewichtstapel flink duurder wordt maar daarmee heb je wel altijd volledige spanning tijdens de oefeningen.

b202312221215381.jpg

• #15.074
Zoiets als dit zou eigenlijk het allerbeste zijn als ATX met zo'n soortgelijke machine komt!
Snap dat dat door een gewichtstapel flink duurder wordt maar daarmee heb je wel altijd volledige spanning tijdens de oefeningen.
Er staan nog diverse toestellen op de planning voor de ATX 800 (studio) serie, waaronder een leg extension/curl hoog op het lijstje. Maar die gaat niet ontworpen of geprijsd zijn voor homegyms ben ik bang.

Er staat ook al erg lang een upgrade op de planning voor de huidige leg exension/curl maar helaas komen we daar nooit aan toe omdat er steeds andere projecten tussendoor komen… :(

Laatst bewerkt:
Er staan nog diverse toestellen op de planning voor de ATX 800 (studio) serie, waaronder een leg extension/curl hoog op het lijstje. Maar die gaat niet ontworpen of geprijsd zijn voor homegyms ben ik bang.

Er staat ook al erg lang een upgrade op de planning voor de huidige leg exension/curl maar helaas komen we daar nooit aan toe omdat er steeds andere projecten tussendoor komen… :(
Bedragen kun je voor sparen evt 😅
Ben wel benieuwd naar die studio toestellen wat dat dan gaan worden.

• #15.077
Tweetal vragen:

1. Is het al bekend wanneer deze weer op voorraad is: https://www.fitness-seller.nl/atx-magnetic-collars/

2. Welke olympic adapters heb je nodig voor deze pulley: https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-pulley-option-lto-650-plate-loaded/

Alvast bedankt :)
Voor levertijden a.u.b. even mailen naar onze klantenservice.

Welke adapters er nodig zijn voor een apparaat vermelden we altijd in de productbeschrijving ;)

• Geschikt voor 30 mm halterschijven, optioneel uitbreidbaar met 50 mm adapters (2 x 27 cm)

@Fitness Seller

Enig idee wanneer de MBX-520 2.0 weer op voorraad komt? Ik heb een vlakke bank met fat pad voor vlak drukken, dus denk eigenlijk dat een lichter uitgevoerd model voor m'n ruimte ideaal is. Ik zag dat het zwaardere model weer op voorraad is, dus wellicht dat ze bij dezelfde lading zaten?

• #15.079
Enig idee wanneer de MBX-520 2.0 weer op voorraad komt? Ik heb een vlakke bank met fat pad voor vlak drukken, dus denk eigenlijk dat een lichter uitgevoerd model voor m'n ruimte ideaal is. Ik zag dat het zwaardere model weer op voorraad is, dus wellicht dat ze bij dezelfde lading zaten?
Nee die zaten daar helaas niet bij en ook niet bij de volgende levering. Ik vermoed dat deze pas in februari weer zullen binnenkomen.

De volgende levering gaat helaas een kleine worden, dus ik denk dat de bankjes dan ook zeer snel weer uitverkocht zijn. Zorg dus dat je er snel bij bent. Je kunt je op de productpagina aanmelden om een e-mail te krijgen zodra deze weer op voorraad is (omdat er zo weinig zullen binnenkomen is reserveren momenteel helaas niet mogelijk). Daarna duurt het nog tot maart/april voor er weer een grote levering komt.

Wanneer is de atx hex bar xl weer leverbaar?

Terug
Naar boven