AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wat is de belastbaar van de megatec multi bench?

ATX Cable Crossover CCO-⁠600

Wat is de diameter van de katrollen?

De druk schuin met eigen gewicht is een stuk lager dan je eigen BW natuurlijk. oa als je opdrukt, is dat ~ 65% van je BW

Ik denk dat t enige verschil is dat er een atx logo op staat..

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.350
Iemand die nog een kortingcode / cadeaubon van 5 euro wil? Heb er nog eentje maar heb de komende tijd niets meer nodig en hij verloopt op 14-12-24.

Verwacht iig niet dat voor die datum die nieuwe seated leg curl leg extention er zal zijn 😅

Iemand die nog een kortingcode / cadeaubon van 5 euro wil? Heb er nog eentje maar heb de komende tijd niets meer nodig en hij verloopt op 14-12-24.

Verwacht iig niet dat voor die datum die nieuwe seated leg curl leg extention er zal zijn 😅
Als je er niks mee doet.. Stond namelijk op het punt om de ATX Option Storage Rack te bestellen. 🫣

Contant betalen bij afhalen
Wanneer je je bestelling zelf komt afhalen op onze locatie in Sittard heb je de mogelijkheid om het aankoopbedrag contant te betalen bij de afhaling. Mocht je daar interesse in hebben, neem dan contact op met onze klantenservice en informeer naar de mogelijkheden.

De voordelen en aandachtspunten van contant betalen bij afhalen:

Je bestelling wordt na het plaatsen meteen door ons verwerkt, je betaalt pas wanneer je de bestelling komt afhalen.
Houd er rekening mee dat je contant en gepast betaalt. Pinnen is niet mogelijk.
Wij accepteren geen muntjes van 1 cent en 2 cent en geen bankbiljetten van 250 euro en 500 euro.

Jullie weten dat als iemand met een bankbiljet aankomt van €250 dat deze 100% zeker vals is?... 😂😂😂
Al begrijp ik wel dat jullie die niet accepteren natuurlijk 😅
Want we hebben alleen maar bankbiljetten van 5, 10, 20, 50, 100, 200 en 500 euro ja. 🤭

• #15.355
Jullie weten dat als iemand met een bankbiljet aankomt van €250 dat deze 100% zeker vals is?... 😂😂😂
Al begrijp ik wel dat jullie die niet accepteren natuurlijk 😅
Want we hebben alleen maar bankbiljetten van 5, 10, 20, 50, 100, 200 en 500 euro ja. 🤭
Duh, daarom accepteren we die ook niet... :p

Aangepast 🤣

Vraagje over de FCR-780; Bij de CPS-600 merk ik dat de crossover handles wat minder soepel, of wat vertraging, lopen. Wellicht door de lange kabels.
Loopt de FCR-780 vergelijkbaar of soepeler?

Vraagje over de FCR-780; Bij de CPS-600 merk ik dat de crossover handles wat minder soepel, of wat vertraging, lopen. Wellicht door de lange kabels.
Vervang de kabelkatrollen voor de aluminium versie. Wereld van verschil!

• #15.358
Die zal wel wat soepeler lopen. De kabels zijn wat korter maar we gebruiken voor dit toestel ook nieuwe (dunnere) kabels en nieuwe katrollen. Maar je zult bij dit soort grote alles in één toestellen altijd wat meer weerstand ervaren in de kabels, dan bij toestellen met twee gewichtstapels (en dus kortere kabels die minder omwentelingen maken) zoals de MXL-700, MPHR-740, MCR-780.

Het voordeel van deze FCR-780 met enkele gewichtstapel is de dedicated pulley/low row met 1:1 ratio (al heeft de MPHR-740 dat ook door beide gewichtstapels aan de pulley te verbinden) maar vooral de veel gunstigere prijs omdat een extra gewichtstapel al snel 600-700 euro extra kost. Maar het nadeel is dat je wat meer weerstand zult ondervinden bij de voorste kabels.

Laatst bewerkt:
Die zal wel wat soepeler lopen. De kabels zijn wat korter maar we gebruiken voor dit toestel ook nieuwe (dunnere) kabels en nieuwe katrollen. Maar je zult bij dit soort grote alles in één toestellen altijd wat meer weerstand ervaren in de kabels, dan bij toestellen met twee gewichtstapels (en dus kortere kabels die minder omwentelingen maken) zoals de MXL-700, MPHR-740, MCR-780.

Het voordeel van deze FCR-780 met enkele gewichtstapel is de dedicated pulley/low row met 1:1 ratio (al heeft de MPHR-740 dat ook door beide gewichtstapels aan de pulley te verbinden) maar vooral de veel gunstigere prijs omdat een extra gewichtstapel al snel 600-700 euro extra kost. Maar het nadeel is dat je wat meer weerstand zult ondervinden bij de voorste kabels.

Duidelijk. Nu vond ik het niet zo'n probleem bij de cps-600; dus alles wat al een verbetering is, is mooi meegenomen. Thanks!

Vervang de kabelkatrollen voor de aluminium versie. Wereld van verschil!

Goede suggestie, die neem ik mee. Thx!

Terug
Naar boven