- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
400 kg vlak, 250 kg schuin
5 stuks van 115 mm en 18 stuks van 90 mm.ATX Cable Crossover CCO-600
Wat is de diameter van de katrollen?
Die 250kg schuin is dat incl of excl gebruikers gewicht?
Altijd totale belasting dus inclusief gebruiker.Die 250kg schuin is dat incl of excl gebruikers gewicht?
Geen verschil, buiten de ATX branding en de garantie en service die dan natuurlijk ook via ons loopt in Nederland. Nüobell verkoopt ze tegenwoordig inderdaad ook zelf rechtstreeks aan klanten.Wat is het verschil tussen de Nuobell 32kg bij ATX (769 EU) en Nuobell via hun eigen site (https://nuoathletics.com/product/nuobell-232/ a 749 EU incl. gratis verzenden)?
Als je er niks mee doet.. Stond namelijk op het punt om de ATX Option Storage Rack te bestellen. 🫣Iemand die nog een kortingcode / cadeaubon van 5 euro wil? Heb er nog eentje maar heb de komende tijd niets meer nodig en hij verloopt op 14-12-24.
Verwacht iig niet dat voor die datum die nieuwe seated leg curl leg extention er zal zijn 😅
Niet voor die datum iig. Ik stuur je de code ff via pb.Als je er niks mee doet.. Stond namelijk op het punt om de ATX Option Storage Rack te bestellen. 🫣
Duh, daarom accepteren we die ook niet...Jullie weten dat als iemand met een bankbiljet aankomt van €250 dat deze 100% zeker vals is?... 😂😂😂
Al begrijp ik wel dat jullie die niet accepteren natuurlijk 😅
Want we hebben alleen maar bankbiljetten van 5, 10, 20, 50, 100, 200 en 500 euro ja. 🤭

Vervang de kabelkatrollen voor de aluminium versie. Wereld van verschil!Vraagje over de FCR-780; Bij de CPS-600 merk ik dat de crossover handles wat minder soepel, of wat vertraging, lopen. Wellicht door de lange kabels.
Loopt de FCR-780 vergelijkbaar of soepeler?
Die zal wel wat soepeler lopen. De kabels zijn wat korter maar we gebruiken voor dit toestel ook nieuwe (dunnere) kabels en nieuwe katrollen. Maar je zult bij dit soort grote alles in één toestellen altijd wat meer weerstand ervaren in de kabels, dan bij toestellen met twee gewichtstapels (en dus kortere kabels die minder omwentelingen maken) zoals de MXL-700, MPHR-740, MCR-780.Vraagje over de FCR-780; Bij de CPS-600 merk ik dat de crossover handles wat minder soepel, of wat vertraging, lopen. Wellicht door de lange kabels.
Loopt de FCR-780 vergelijkbaar of soepeler?
Die zal wel wat soepeler lopen. De kabels zijn wat korter maar we gebruiken voor dit toestel ook nieuwe (dunnere) kabels en nieuwe katrollen. Maar je zult bij dit soort grote alles in één toestellen altijd wat meer weerstand ervaren in de kabels, dan bij toestellen met twee gewichtstapels (en dus kortere kabels die minder omwentelingen maken) zoals de MXL-700, MPHR-740, MCR-780.
Het voordeel van deze FCR-780 met enkele gewichtstapel is de dedicated pulley/low row met 1:1 ratio (al heeft de MPHR-740 dat ook door beide gewichtstapels aan de pulley te verbinden) maar vooral de veel gunstigere prijs omdat een extra gewichtstapel al snel 600-700 euro extra kost. Maar het nadeel is dat je wat meer weerstand zult ondervinden bij de voorste kabels.
Vervang de kabelkatrollen voor de aluminium versie. Wereld van verschil!
TopDuidelijk. Nu vond ik het niet zo'n probleem bij de cps-600; dus alles wat al een verbetering is, is mooi meegenomen. Thanks!