AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.301
Kan je de halter ook draaien in de ATX roller j-hooks? Dus niet alleen van links naar rechts maar de halter zelf draaien. Met de standaard j-hooks krijg ik vaak mijn grip niet helemaal lekker omdat de stang niet te draaien is.
De halterstang draait niet makkelijk omdat de knurling vastgrijpt in het rubber van de J-hooks. Bij de Roller J-hooks is het contactoppervlak van de kunststoffen rollers met de halterstang een stuk kleiner (en die rollers zijn wat harder dan het rubber van de normale J-hooks) dus theoretisch zou je de stang daar ook makkelijker in moeten kunnen draaien. Maar hoe goed/makkelijk dat voor jou gaat durf ik niet zeggen. Persoonlijk draai ik niet aan de halterstang tijdens de bench setup maar toevallig train ik met iemand die dat wel altijd doet. Hij draait de stang echter ook gewoon in onze normale J-hooks.

Enig idee wanneer deze weer op voorraad komt?

Sinds begin 2024?.. Volgens mij is het al sinds corona tijd haha 🤣

@Fitness Seller, waar zit het hem erin dat deze uitsluitend op de 600 en 700 past? Komt dat door de lengte van de pin?

En voor deze idem dito (aangezien deze wel op een 800 serie rack op de foto staat, als ik het goed heb..)

• #15.308
@Fitness Seller, waar zit het hem erin dat deze uitsluitend op de 600 en 700 past? Komt dat door de lengte van de pin?

https://www.fitness-seller.nl/atx-indexing-dip-attachment/

En voor deze idem dito (aangezien deze wel op een 800 serie rack op de foto staat, als ik het goed heb..)

https://www.fitness-seller.nl/atx-folding-dip-attachment/
Klopt, dat ligt aan de lengte van de pin en schroefdraad. De foto met het 800 rack is alleen voor de foto, je kunt zien dat de schroef aan de achterzijde niet echt is aangedraaid.

Heel andere vraag, komt er voor de 2.0 bankjes geen triceps accessoire?
Viel me opeens op dat er van alle 1.0 accessoires een nieuwe 2.0 versie is behalve de triceps accecoire.

• #15.312
Viel me opeens op dat er van alle 1.0 accessoires een nieuwe 2.0 versie is behalve de triceps accecoire.
Die is inderdaad uit het assortiment. Daar was weinig interesse naar en deze was erg omslachtig in gebruik. Een verbeterde versie zou flink duurder worden en aangezien er al zoveel andere opties zijn voor dips, hebben we besloten dit accessoire niet meer te maken.

• Like
Waarderingen: RiPo
Wellicht is het een optie voor je om de 1.0 versie 'om te bouwen' voor het 2.0 bankje. Volgens mij hoef je daarvoor alleen een gat aan de andere kant te maken.

Wellicht is het een optie voor je om de 1.0 versie 'om te bouwen' voor het 2.0 bankje. Volgens mij hoef je daarvoor alleen een gat aan de andere kant te maken.
Nah, is niet dat ik perse die accessoire wil, was meer een vraag omdat t mij opviel dat dar geen 2.0 van is.

Nee daar zijn we helaas nog totaal niet aan toegekomen, maar de ingenieur geeft aan dat hij daar binnenkort aan wil beginnen. Eerst zal de huidige leg curl/extension een update krijgen en dan komt er nog een seated variant. Maar of die met stackweight gaat zijn is nog niet 100% zeker.

Hoe/waar wil je dan een smith systeem bevestigen aan de FCR-780? Dat kan niet aan de voorzijde omdat je dan de verstelbare kabels niet meer kunt gebruiken en het kan ook niet binnenin het rack want dan kun je de safety spotters niet meer gebruiken.

Dus dan zou je alleen een half rack overhouden en dat bieden we al aan in de vorm van de SCR-760 en de Monster Gym.
Hebben jullie ook plannen voor, of overwogen om een leg extension & standing leg curl attachment te maken voor de racks? Zie online een aantal mooie voorbeelden langskomen.

Met een beetje creativiteit zou je die ook nog kunnen koppelen aan de low row (bij bijv de FCR-780)

• #15.316
Hebben jullie ook plannen voor, of overwogen om een leg extension & standing leg curl attachment te maken voor de racks? Zie online een aantal mooie voorbeelden langskomen.

Met een beetje creativiteit zou je die ook nog kunnen koppelen aan de low row (bij bijv de FCR-780)
Nee daar zijn nu geen plannen voor, daar zijn we in principe altijd tegen geweest. En zoals je zelf al zegt krijg je dat soort attachments inmiddels overal al ;) De ATX dealer in Groot-Brittannië heeft ook een eigen versie gemaakt die compatibel is met ATX racks. Mocht die goed lopen daar dan kunnen we altijd nog een officiële versie overwegen.

Nee daar zijn nu geen plannen voor, daar zijn we in principe altijd tegen geweest. En zoals je zelf al zegt krijg je dat soort attachments inmiddels overal al ;) De ATX dealer in Groot-Brittannië heeft ook een eigen versie gemaakt die compatibel is met ATX racks. Mocht die goed lopen daar dan kunnen we altijd nog een officiële versie overwegen.
Ah okee, waarom tegen? Lijkt me zelf een mooi ruimtebesparend attachment.

Thanks, zodra ik een nieuw rack heb maar eens kijken of ik er een kan vinden.

Wat ik me nog afvroeg mbt de FCR-780, passen daar op de voorste staanders gewoon jullie attachments of komt dat met de kabels in de weg? En staan er wel nog andere nieuwe attachments op de planning?

• #15.318
Ah okee, waarom tegen? Lijkt me zelf een mooi ruimtebesparend attachment.

Thanks, zodra ik een nieuw rack heb maar eens kijken of ik er een kan vinden.

Wat ik me nog afvroeg mbt de FCR-780, passen daar op de voorste staanders gewoon jullie attachments of komt dat met de kabels in de weg? En staan er wel nog andere nieuwe attachments op de planning?
Attachments passen gewoon, je kunt de kabels aan de kant schuiven.

@Fitness Seller : Op jullie site zie ik een combi van Fortex lifting straps (katoen) en wrist wraps ineen. In de product omschrijving wordt nog genoemd dat de wraps in verschillende kleuren verkrijgbaar zijn, maar ik zie even niet hoe ik de kleur kan wijzigen als ik deze combi bestel. Is dat mogelijk, of is het voordeelpakket er alleen in zwart?

• #15.320
@Fitness Seller : Op jullie site zie ik een combi van Fortex lifting straps (katoen) en wrist wraps ineen. In de product omschrijving wordt nog genoemd dat de wraps in verschillende kleuren verkrijgbaar zijn, maar ik zie even niet hoe ik de kleur kan wijzigen als ik deze combi bestel. Is dat mogelijk, of is het voordeelpakket er alleen in zwart?
De combi is inderdaad enkel voor zwart. De andere kleuren zijn al afgeprijsd dus die kun je gewoon los bestellen.

Terug
Naar boven