XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Huidige setup is simpel, zittend dus op de mbx-660, en heb vervolgens een strap om m'n benen heen waar de kabels aan zitten.
Straps onder of evt boven de knieholte.
En voor de adduction de kabels aan de buitenkant benen bevestigd en voor de abduction aan de binnenkant bevestigd (kabels kruisen elkaar dus)

Huidige setup is simpel, zittend dus op de mbx-660, en heb vervolgens een strap om m'n benen heen waar de kabels aan zitten.
Straps onder of evt boven de knieholte.
En voor de adduction de kabels aan de buitenkant benen bevestigd en voor de abduction aan de binnenkant bevestigd (kabels kruisen elkaar dus)
Aha op die manier. Ik zie daar eerlijk gezegd geen veelbelovend accessoire in aangezien dat te kabelafhankelijk is.

Ja zou niet een manier zo kunnen bedenken om dat plate loaded te kunnen maken..
Kabels zullen altijd nodig zijn..
Kan evt eens een schetstekening maken van t idee

Ja zou niet een manier zo kunnen bedenken om dat plate loaded te kunnen maken..
Kabels zullen altijd nodig zijn..
Kan evt eens een schetstekening maken van t idee
Het ontwerp is het probleem niet, maar dit wordt waarschijnlijk veel te omslachtig voor een bench accessoire waar weinig vraag naar zal zijn. Zo zijn er nog tal van accessoires die we zouden kunnen maken, echter willen we geen jungle van opties terwijl 75% daarvan vrijwel niet wordt verkocht. Dat is ook de reden dat het dip accessoire bijvoorbeeld eruit is, omdat er simpelweg te weinig vraag naar was. Er zijn echter wel plannen voor een aantal nieuwe accessoires :)

Ik gebruik nu al een ik tijdje de atx app. En vind het wel handig om trainingen op te slaan. Maar na een update zijn alle oefeningen in het duits. De rest van de app is nog in het Nederlands.
Heb het al een paar keer gemeld via de app maar daar komt geen reactie op. Weten jullie daar een oplossing voor?

Ik gebruik nu al een ik tijdje de atx app. En vind het wel handig om trainingen op te slaan. Maar na een update zijn alle oefeningen in het duits. De rest van de app is nog in het Nederlands.
Heb het al een paar keer gemeld via de app maar daar komt geen reactie op. Weten jullie daar een oplossing voor?
Ik zal het eens doorgeven aan de app ontwikkelaars, dat is namelijk een apart bedrijf. We houden je op de hoogte.

• Like
Waarderingen: El Animali
Zou nu gefixt moeten zijn en alle oefeningen zijn weer Engels in plaats van Duits (Nederlandse oefeningen zijn er nooit geweest). Misschien moet je eerst updaten of opnieuw inloggen.

• Like
Waarderingen: El Animali
Ik ben blij met mn multigrip bar aan mn PRX kooi maar die knurling is me wel een partij scherp hoor. De 1e cm is nog vlak en de rest allemaal kleine puntjes. Is dat een procesfoutje geweest?

Ik ben blij met mn multigrip bar aan mn PRX kooi maar die knurling is me wel een partij scherp hoor. De 1e cm is nog vlak en de rest allemaal kleine puntjes. Is dat een procesfoutje geweest?
Daar kunnen wij zo niet over oordelen. Even foto’s van maken en mailen naar onze klantenservice. De knurling op de optrekstang is in ieder geval bewust wat scherper omdat de poedercoating deze „vult“ en afzwakt.

Op jullie facebook reel staat als het goed is de halfrack MPHR-740. Klopt het dat deze de voorpoten er niet op heeft? Is er een mogelijkheid om deze aan de achtermuur te bevestigen met voldoende afstand om nog gewichtschijven aan de achtersta staander te hangen? Dat zal enorm schelen qua ruimte in mijn klein hokje. (Ik heb nu de 755).
Ik wil niks boren in de vloer gezien dat tegels zijn.

Op jullie facebook reel staat als het goed is de halfrack MPHR-740. Klopt het dat deze de voorpoten er niet op heeft? Is er een mogelijkheid om deze aan de achtermuur te bevestigen met voldoende afstand om nog gewichtschijven aan de achtersta staander te hangen? Dat zal enorm schelen qua ruimte in mijn klein hokje. (Ik heb nu de 755).
Ik wil niks boren in de vloer gezien dat tegels zijn.
Het lijkt er inderdaad op dat die klant de voorste voeten eraf heeft gelaten. We kunnen dat niet aanraden, want we hebben die voeten natuurlijk niet voor niets toegevoegd, zodat het rack veilig vrijstaand kan staan zonder omkiepgevaar. Het rack weegt natuurlijk wel ruim 450 kg maar als je de voorste voeten wilt weglaten dan is dat op eigen risico. Of je zou het rack dan inderdaad in de vloer of aan een muur moeten bevestigen.

Wanneer je het rack aan de achterzijde aan een want zou bevestigen dan is er geen omkiepgevaar en kun je de voorste voeten prima weglaten. We hebben helaas echter geen muurbeugels voor dit rack, dus die zou je dan zelf moeten knutselen (of misschien via Henk van Powercage.nl?). De Wandbevestiging voor ATX-CCR-650-SE is waarschijnlijk net te kort als je nog halterschijven aan de achterste staanders wilt ophangen. Dan zou ik toch met circa 25 cm muurafstand rekenen.

Overigens is het MPHR-740 rack ook mét de voorste voeten slechts 149 cm diep, dus dat is circa 30 cm korter dan je huidige PRX-755 ;) En die ruimte aan de voorzijde heb je sowieso nodig, dus het is niet zo dat de voorste voeten veel extra ruimte innemen.

• Like
Waarderingen: Hesje
Hebben jullie heel toevallig plannen voor een press pad zoals ironmaster die heeft

Dit zou voor mij een instant buy zijn!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hebben jullie heel toevallig plannen voor een press pad zoals ironmaster die heeft

Dit zou voor mij een instant buy zijn!
Nee daar hebben we geen plannen voor. Ik weet eerlijk gezegd niet eens waarvoor dit accessoire dient :o Onze trainingsbanken hebben toch gewoon een rugleuning, of wat voor nut heeft dit ding?

Edit: ik heb het opgezocht, het dient als korte/lage rugsteun voor shoulder press en dergelijke waarbij je meer mobiliteit behoudt in de bovenrug. We zijn toevallig bezig met een prototype bankje dat aansluit bij dat idee. Maar misschien is het helemaal geen slecht idee om het als accessoire variant te doen. Ik zal het eens meenemen in onze volgende product meeting. To be continued…

Inderdaad veel fijner voor seated ohp en vooral behind the neck press! Oefeningen waarbij een hoge rugleuning eerder in de weg zit.

Als deze attachment in de hoofdsteun zou kunnen is het ook handig voor mensen met een ondiep rack of wanneer je aan de achterkant van je rack wil ohpen

• Like
Waarderingen: Fitness Seller
Klinkt goed! Ik hoop dat het uiteindelijk tot een attachment komt. Je hebt er iig al 1 verkocht😉

• Like
Het lijkt er inderdaad op dat die klant de voorste voeten eraf heeft gelaten. We kunnen dat niet aanraden, want we hebben die voeten natuurlijk niet voor niets toegevoegd, zodat het rack veilig vrijstaand kan staan zonder omkiepgevaar. Het rack weegt natuurlijk wel ruim 450 kg maar als je de voorste voeten wilt weglaten dan is dat op eigen risico. Of je zou het rack dan inderdaad in de vloer of aan een muur moeten bevestigen.

Wanneer je het rack aan de achterzijde aan een want zou bevestigen dan is er geen omkiepgevaar en kun je de voorste voeten prima weglaten. We hebben helaas echter geen muurbeugels voor dit rack, dus die zou je dan zelf moeten knutselen (of misschien via Henk van Powercage.nl?). De Wandbevestiging voor ATX-CCR-650-SE is waarschijnlijk net te kort als je nog halterschijven aan de achterste staanders wilt ophangen. Dan zou ik toch met circa 25 cm muurafstand rekenen.

Overigens is het MPHR-740 rack ook mét de voorste voeten slechts 149 cm diep, dus dat is circa 30 cm korter dan je huidige PRX-755 ;) En die ruimte aan de voorzijde heb je sowieso nodig, dus het is niet zo dat de voorste voeten veel extra ruimte innemen.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Dit rack is inderdaad korter maar net zo diep als de 755 als je er plates op wilt hangen. En doordat de voeten geen pilaar hebben toch wel wat gevaarlijk om dan langs te lopen (met de 755 zie je nog het obstakel.). We lopen er dagelijks langs naar het washok met iets in de handen. Ik ga eens kijken wat ik wil en iets kan bedenken :)

• Like
Bedacht mij net, je kan ook spotterarms 700 serie aan de zijkanten van de achterste pilaren plaatsen en daar de gewichten aan op hangen. Dan past het wel strak langs de achterkant met die wandbevestiging die je aangaf.

Terug
Naar boven