Fitness Seller

Fitness tijdens de Ramadan

Op 2 grote maaltijden per dag zou je eigenlijk makkelijk moeten kunnen teren. Ik heb dit eigenlijk jarenlang gedaan alleen was ik dan niet gebonden aan de zonsopgang/ondergang. Trainen zou ik gewoon wat rustiger aan doen en misschien de laatste weken van de ramadam zelfs even wat rust houden.

Succes.

voor je dag begint langzame eiwitten icm vet voor een tragere afgifte.
het mooiste zou zijn als je beschikt over een homegym, of lid bent van een 24 uurs gym.

sterkte:P

20.45 Flink eten. Na je training direct een shake, snelle suikers(druivensuiker) plus eventueel nog wat koolhydraten omdat je toch al zo weinig binnen krijgt. En om 24.00 nog kwark eten en gaan slapen. Om 6,45 bij het opstaan flink gaan ontbijten met brinta/havermout + nog wat goede eiwit bronnen.

Persoonlijk als je dan toch helemaal niets te doen hebt, zou ik dag en nacht gewoon om switchen. Dus lekker overdag slapen, en dan 's ochtends vroeg of 's avonds laat trainen.

Van te weinig eten treed ook afname op in de motoriek. Vaak zie je non-abstracte gedragingen die wel wat weg hebben van een biggetje.

**** alla, zo word je nooit groot.

Mag je wel kauwgom of pepermuntjes eten?

Strongman is grappig :D

Heb tijdje op schiphol gewerkt (met enorm veel van die figuren), en ik vind het ****ing hypocriet. Ze zuipen en roken en eten mac donald, gaan vreemd bij het leven en dan wel aan de ramadan doen. Rot toch op zeg. Als die gast echt bestaat kun je hem echt niet voor de gek houden hoor.

Misschien is allah onwetend ipv alwetend

Heb tijdje op schiphol gewerkt (met enorm veel van die figuren), en ik vind het ****ing hypocriet. Ze zuipen en roken en eten mac donald, gaan vreemd bij het leven en dan wel aan de ramadan doen. Rot toch op zeg. Als die gast echt bestaat kun je hem echt niet voor de gek houden hoor.

Zulke fl**kers zeggen meestal dat ze meedoen maar als je het dan toch vraagt tijdens de ramadan blijken ze allemaal ongesteld te zijn :D

En er lekker op los meuren, zonder daarbij rekening te houden met de omgeving.

Terug
Naar boven