XXL Nutrition

Fitness tijdens de Ramadan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En er lekker op los meuren, zonder daarbij rekening te houden met de omgeving.

En geen klap uitvoeren, omdat ze moe zijn en honger hebben. Doe dat soort dingen lekker in je hutje in de woestijn tussen de geiten.
 
En er lekker op los meuren, zonder daarbij rekening te houden met de omgeving.

Ze zijn over het algemeen dan ook zeer sociaal aangelegd en omgevingsbewust.
 
Kan aan mij liggen, maar m'n korte termijn geheugen, en mathematisch inzicht gaat naar de k*t van een dag te weinig eten. Laat staan helemaal niet eten.

Geen carbs/eten is een aanslag op je hart, aderstelsel, kleine bloedvaatjes en je netvlies.

Stofwisseling loopt vast waardoor je vetopslag krijgt en insomnia.

Endocrien systeem kan beschadigd raken.

Opstopping in de maag van voedsel dat blijft hangen

Weerstand neemt af. Kriebelingen in de keel.

Schildklier krijgt problemen.
onzin

gewoon doorgaan met fitness en echt veel eten als je kan eten!! vasten is gezond voor je je moet niet 6 maaltijden per dag eten om groot te worden
 
Ramadan topic 100.
Ramadan reacties zoals altijd.
Schei toch uit met die Ramadan.
Hele jaar verkwist je voedsel, en nu ga je vasten om een achterlijke reden.
Geloof. Je hele leven dingen doen voor iets terwijl je niet weet of er iets is.
Best zonde.
 
onzin

gewoon doorgaan met fitness en echt veel eten als je kan eten!! vasten is gezond voor je je moet niet 6 maaltijden per dag eten om groot te worden

Aldus de man met de 20cm guns.
 
GWn alles wat je overdag eet snachts eten zo moeilijk toch niet...
 
Agh je denkt toch niet dat hij er echt in gelooft. Hij doet het alleen maar omdat het van zijn familie moet en om de groep te vallen.
 
Verkapt "ik ben een moslim" topic.
 
sterke argumenten, "MieDeVil"
Ik zou wel graag es Marky zn bronnen zien.

De ramadam is eigenlijk gewoon overdag vasten. 's Nachts kun je gewoon genoeg eten. Dus problemen zal je der wel niet door krijgen.

Het beste is gewoon een nachtmens worden maar is dat niet hypocriet?
 
Kun je niet aan allah vragen of je alleen mag eten als de zon er is en stopt met eten als de zon onder gaat ?

is wat handiger ;)
 
Kun je niet aan allah vragen of je alleen mag eten als de zon er is en stopt met eten als de zon onder gaat ?

is wat handiger ;)

Hopen op goed weer dan..
( en ik op slecht weer = geen zon )

:D
 
Advies op dbb vragen over de ramadan...
 
20.45 Flink eten. Na je training direct een shake, snelle suikers(druivensuiker) plus eventueel nog wat koolhydraten omdat je toch al zo weinig binnen krijgt. En om 24.00 nog kwark eten en gaan slapen. Om 6,45 bij het opstaan flink gaan ontbijten met brinta/havermout + nog wat goede eiwit bronnen.

This will do the trick denk ik,ik denk ook wel dat de schade tijdens de ramadan te verwaarlozen is. Vooruit zul je misschien niet zo goed gaan maar het is niet dat je kilo's gaat kwijtspelen aan spieren/massa.
 
ik zou nachtmens worden dan, overdag je 8 uur slapen en daarna eten eten eten
 
Ik zou wel graag es Marky zn bronnen zien.

De ramadam is eigenlijk gewoon overdag vasten. 's Nachts kun je gewoon genoeg eten. Dus problemen zal je der wel niet door krijgen.

Het beste is gewoon een nachtmens worden maar is dat niet hypocriet?

zullen ze niet veel problemen mee hebben , de meeste moeten toch niet
gaan werken.
 
Polyphasic sleep, zo kun je 's nachts vaker eten. Al is dit natuurlijk voor 99% van de mensen niet haalbaar (waaronder ikzelf).
Verder gelijk na zonsondergang een shake met dextrose en evt. wat AA-drink oid (je vochtbalans dient ook hersteld te worden). Dan tijdens het trainen ook een shake of chocomel.
Na de training gruwelijk bunkeren, totdat je scheel ziet van al het voer dat je naar binnen hebt geschoven.
Bij het ontbijt trage carbs (brinta, havermout oid) en veel kwark en/of tonijn (caseïne-eiwitten).
 
Back
Naar boven