AndroidHealthClinic

Fitness van de straat

Steph@n

Competitive Bodybuilder
Waardering
3
Matties (:o), luister....

Een gozer (best wel vriendelijk gast, daar niet van) bij mij op de fitness heeft het altijd over fitness van de straat en denkt het licht uitgevonden te hebben.

Komt er op neer, alle basis oefeningen in de sportschool aan de kant zetten en je zelf hoofdzakelijk gaan optrekken, opdrukken, op je handen lopen, etc etc... Schijnt de manier van trainen te zijn en voor blijvende massa !!!!oneone!! Maw, deadliften en squaten is voor mietjes en heeft geen nut.

Heeft zelfs shirts laten drukken en een website, http://www.fitnessvandestraat.nl/

Spreekt deze jongen de waarheid en train ik al die jaren al verkeerd ( ongeveer zo'n 40 kilo verschil maar dat vergeten we dan maar) of ?

Bekijk die website en huiver.

Edit: Spierpijn verzekerd, je weet zelluf!

Laatst bewerkt:
Ow je woont in Capelle;) waar train je dan?

• Topic Starter Topic Starter
Slingerland man, jij?

Owja, schijnt wel goede sportschool te zijn.
SportsArt Ommoord, net nieuw geopend

Dat doen mensen die zich geen lidmaatschap kunnen veroorloven...

Arnold Schwarzenegger heeft het er zelf over gehad in een boek van 30 jaar trg.

Eerste post al topic hijack :roflol:

Staat op die site ook ergens dat het uit amerika komt.

Trieste dude, die youtube filmpjes zijn echt lachwekkend :D

Klopt, daar had ik het laatst met een andere gast ook al eens over.... "Fitness van de straat" , je zou zeggen dat je dat dus op straat doet en dus niet op een opblaasbal rollend door de hele tent heen tussen de squatende mofo's door.

uitgevonden? gejat? dit kan iedereen verzinnen en doet iedereen weleens, niks nieuws of bijzonders.

Klopt, daar had ik het laatst met een andere gast ook al eens over.... "Fitness van de straat" , je zou zeggen dat je dat dus op straat doet en dus niet op een opblaasbal rollend door de hele tent heen tussen de squatende mofo's door.

Laat hem lekker op zijn bal door de bijlmer rollen ofzo.

Gewoon zoals ze in de gevangenis trainen dus, als de weight room bezet is door de n**ga's

Het hele onzin verhaaltje : http://www.youtube.com/watch?v=sEv2Yo4CLhA&feature=related

zie 'meer info'.

Fitness van de straat Pull ups

De beelden die je ziet zijn NIET bewerkt.
Wat je ziet is allemaal ECHT.....

Ik heb NOOIT op turnen gezeten, Ik ben ook geen martial arts figuur.
Ik train puur natuur. Dus GEEN anabolen, GEEN creatine, GEEN proteine of eiwitshakes en weet ik wat voor pilletjes, poedertjes of wondermiddelen die beloven je groot en sterk te maken. Gewoon goede verantwoorde voeding en voldoende rust. Na dit gemeld te hebben zal ik wat meer over mijzelf en mijn doel vertellen.

Ik heb mijn eigen systeem ontwikkeld: Fitness van de straat...
De oefeningen die ik doe zijn allemaal met mijn eigen gewicht. Ik ben 1,75 en ik weeg 70 Kg vetpercentage (laatst gemeten 17-11-2008) 11%. Vetpercentage tussen de 10 en 20 is normaal. Het enige wat ik doe zijn pull ups, push ups en dips. Ik vergelijk mezelf met een hotel. een goed hotel heeft 5 sterren, ik heb er nog maar 1. Ik heb een doel te bereiken. Ik ben nu hard aan het trainen om me op te drukken zonder daarbij mijn voeten te gebruiken. Dus push ups waarbij mijn voeten van de grond zijn. Als ik dat bereikt heb dan heb ik er naar eigen zeggen 1 ster bijverdient.

De jeugdraad van de gemeente Capelle was (en is nog steeds) enthousiast over mijn voorstel.

Mijn wens is dat dit soort toestellen ook wel beter bekend als optrekstangen of pull up bars meer geplaatst worden.
De pull up bars zullen wel een stuk hogere moeten zijn, want ik met mijn 1,75 kom met mijn voeten van de grond, iemand van 1,90 zal dit niet voor elkaar krijgen.

Overgewicht onder jongeren is de laatse jaren aanzienlijk toegenomen. De media is er vol van. Mijn doel is om dit tegen te gaan door op een effectieve, leuke en vooral goedkope manier (buiten trainen kost niks, alleen inzet en motivatie) te gaan doen. Door buiten te trainen krijg je ook voldoende vitaminen B12, B13 en D12 binnen, deze zijn d.m.v. voeding lastig binnen te krijgen je lichaam absorbeert deze vitaminen uit het zonlicht. half uurtje buiten lopen levert al je dagelijkse portie vitaminen B12, B13 en D12 op. Als je daarbij nog een workout doet vang je 2 vliegen in 1 klap.

Het laatste wat ik wil melden. Hou mij in de gaten. Mijn DVD komt eraan, het duurt even, maar als die er is kun je voor max € 10,- gezond en verantwoord buiten trainen. DVD bevatr een trainingsschema van beginner tot gevorderde Na de gevorderde versie komt mijn workout. Er zit ook een voedingsschema bij, want immers voldoende beweging om je gewicht op peil te houden is (helaas) niet voldoende. Goede en verantwoorde voeding is net zo belangrijk.

Veel kijkplezier

It's all good, it's all good in da hood.

Nekschot, had die mafkees al eerder op youtube gezien ook, waar die vol overtuiging verklaart dat hij absoluut GEEN anabolen of 'wonderpoedertjes' gebruikt zoals eiwitshakes.:roflol:

Wat een p*ssy...

Ik train puur natuur. Dus GEEN anabolen, GEEN creatine, GEEN proteine of eiwitshakes en weet ik wat voor pilletjes, poedertjes of wondermiddelen die beloven je groot en sterk te maken. Gewoon goede verantwoorde voeding en voldoende rust. Na dit gemeld te hebben zal ik wat meer over mijzelf en mijn doel vertellen.

Voordat ik dit had gelezen had ik al de indruk dat die gast erg vol van zichzelf was maar dit slaat echt alles.

Terug
Naar boven