XXL Nutrition

Fitness van de straat

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben al 3 x over hem heen gestruikeld haha, zie je het voor je midden tussen alle toestellen 2 van die gasten op de grond opdrukken en dan bij elke herhaling elkaars hand aan raken :o

Kan er soms wel om lachen maar als je net een verdoete set afgeleverd heb dan is dat vaak het eerste waar het op afgereageerd wordt.

Wat een ongelovelijke mong**l. Mjah het zal wel werken, gezien zijn fysiek :roflol:

Ik ben al 3 x over hem heen gestruikeld haha, zie je het voor je midden tussen alle toestellen 2 van die gasten op de grond opdrukken en dan bij elke herhaling elkaars hand aan raken :o.
Gewoon FF met een dumbbell van 25k/g gaan slingeren :cool:

lijkt me meer iets voor steuntrekkers die geen fitness kunnen betallen.

Ik train puur natuur. Dus GEEN anabolen, GEEN creatine, GEEN proteine of eiwitshakes en weet ik wat voor pilletjes, poedertjes of wondermiddelen die beloven je groot en sterk te maken. Gewoon goede verantwoorde voeding en voldoende rust. Na dit gemeld te hebben zal ik wat meer over mijzelf en mijn doel vertellen.
:roflol:

Ghehe, hij lijkt me gewoon een beetje simpel. Hij zal het best wel goed bedoelen. Hoe hij ook op elk blad van zijn website poseert op de achtergrond met die dromerige blik en dat kloosterkapsel :roflol:

echt groot is ie nou ook weer niet...

Hij heeft zeker nog nooit gehoord van "progressive overloads"

I lol'd

Feitelijke informatie:

* Door 2 of meerder spiergroepen tijdens 1 workout aan het werk te zetten gaat je lichaam eigen natuurlijke verbrandingsmotor werken.
* De vetverbranding duurt 36 uur.
* Dus als je 1 X per week 2 of meerdere spiergroepen aan het werk zet verbrand je anderhalve dag later bij inactiviteit nog steeds vet.
* Een Total body work-out levert dus een vetverbranding op die 72 uur duurt.
* Dus als je 1X in de week een Fitness van de Straat.. work-out uitvoert, dan duurt de vetverbranding nog 3 hele dagen!!!!

haha

Waarom Spierpijn verzekerd?? De eerste keren dat je meedoet met Fitness van de Straat… levert je minimaal 3 á 4 dagen spierpijn op.

Wat een baas.

Nee ik vind 'm eigenlijk niet overtuigend qua fysiek...

kansloos.

maak hem hier lid, dan kunnen we hem bashen nu sniperx weg is.

hoe traint ie zijn benen dan?

ik deed dit vroeger ook toen ik nog geen lid was van een gym, had alleen 2 dumbbells van de kijkshop van maximaal 14kg per stuk en een plat bankje en daar deed ik dan curls, flyes, front raises etc etc mee en buiten in het speeltuintje pullups/chinups, dippen etc

kon alleen geen benen trainen dus ik vraag me af hoe hij dat doet..

fitness van de straat tjah why not...

"It's all good in tha hood" ...... WTF!

om de verdikking in nederland tegen te gaan is het best leuk bedacht.. alleen zal niemand het zo lang vol houden om echt resultaten te gaan zien.

Terug
Naar boven