XXL Nutrition

Fitness van de straat

U'mmmmmmmmm mensen moesten is leren minder vreten naar binnen te proppen zonder te sporten...:cool:

+1, als ik iemand zie..die dik is.Scheld ik altijd meteen

vetz*k, vind je het normaal om jezelf zo dik te vreten ? dankzij jou sterven er kinderen in afrika omdat jij hun eten opeet, schaam je !

Ze laten de snack vallen een rennen huilend heel hard weg, probeer het maar eens.

Beter dan op je kont zitten uiteraard, maar vrij beperkt in wat het kan bereiken. Tja, niks mis mee.

vetz*k, vind je het normaal om jezelf zo dik te vreten ? dankzij jou sterven er kinderen in afrika omdat jij hun eten opeet, schaam je !

Ze laten de snack vallen een rennen huilend heel hard weg, probeer het maar eens.

Ik vind jou stom.

omfg de er is ook een fitness van de straat hyve Fitnessvandestraat.hyves.nl
btw wat un k*t site klopt geen reet van

dikke zijn dom vooral als ze nog eens arrogant zijn en trots op hun vette pens.

en dan heb ik het over die dikke walrusse en niet iemand met een buikje of beetje bierpens.

en dan gaan ze maar onder het mes omdat ze gefaalt hebben zichzelf in de hand te houden, en te lui zijn om te sporten. uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

en dan heb ik het over die dikke walrusse en niet iemand met een buikje of beetje bierpens.

en dan gaan ze maar onder het mes omdat ze gefaalt hebben zichzelf in de hand te houden, en te lui zijn om te sporten. uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Eensch! De meesten zijn nog te vadsig voor hun scootmobiel. Komen ze weer aangescoot bij de snackbar of bij de visboer. Prop nog maar een frietje mayo of een lekkere lekkerbek weg...

arme scootmobielen!!

Ik ruik sarcasme :roflol:
maar ik zal het proberen :D

Tegen moi? of tegen onze domme nep-racist Arnoldfan?

Aaaah dank je wel:)

ontopic: dé manier om de slechtste verhouding te krijgen tussen boven- en onderlichaam

misschien heeft ie toch super gespierde benen en is squatten niet nodig.
misschien voetbalt hij , jeweethwehhllllll!!!

hmm hier doen we ook aan fitness op de straat maar dat ziet er toch anders uit.

:roflol: Bestaat toch al lang joh!

Je kunt bijna zeggen dat het zo oud is al de straat :D

Terug
Naar boven