XXL Nutrition

Fitness van de straat

Die held heeft nog een behoorlijk slecht fysiek ook.

inderdaad

Pat is een beetje van de inderdaad vandaag

inderdaad :D

Die mofo doet net of het zijn idee is, die indruk krijg ik in ieder geval en wat hij lult over supps is natuurlijk onzin van de bovenste plank. Hij heeft het gewoon overgenomen van die n**ga's in amerika en die hebben het weer van het turnen..

Die mofo doet net of het zijn idee is, die indruk krijg ik in ieder geval en wat hij lult over supps is natuurlijk onzin van de bovenste plank. Hij heeft het gewoon overgenomen van die n**ga's in amerika en die hebben het weer van het turnen..
Moet ik meteen aan cocaine denken , gek he ?

ergerde me er vooral aan dat hij in de stukje zo vaak moet herhalen dat hij 'C.E.O. fitness van de straat' is. Komt echt over als ideeen die 16 jarigen hebben, alleen maar omdat ze zich dan baas van een bedrijf kunnen noemen... ik denk echt dat die gast een mong**l is die geen idee heeft wat ie doet

niet als je massa wilt bouwen, wel als je funtioneel wilt zijn.

Pff, ik zweer het jullie als dit bij ons in de straatje gebeurt word je kapot geschoten zonder geintjes.

Ik vind zijn eigen commentaar op zijn YouTube filmpje wel hilarisch;

"Ik doe dit soort dingen al jaren in speeltuinen hier in Amsterdam als mijn kind daar speelt en ik me de t*fus verveel.
Blijf zo nog een beetje gezond en fit door breed en smal optrekken en opdrukken.
Als mensen me raar vinden of comentaar hebben, Kom maar dan gewoon, Ik ben niet de sterkset maar ik ga wel proberen om je kapot te maken en als ik verlies toch iets van je lichaam stuk te maken want ik heb al teveel shit gehad in mijn 37 jaar om shit zonder reden te pikken."

HAHA van zo'n labiele figuur wil toch iedereen les krijgen? Je weet selluf!

niet als je massa wilt bouwen, wel als je funtioneel wilt zijn.

vind dat altijd zo grappig, "functional strength". Alsof je dagelijks 100 keer opdrukt, op een been squat of optrekt in het dagelijkse leven.

De enige "liftbewegingen" die ik vrijwel dagelijks doe zijn farmers walk, deadlift en biceps curl, bij boodschappen, de vuilniszak buitenzetten of shit te verplaatsen. Zitten er allemaal niet in.

Ik vind zijn eigen commentaar op zijn YouTube filmpje wel hilarisch;

Na deze comments ben ik ff gaan kijken op die youtube account.
Dit is helemaal wtf. ga je als man dat ff doen in een winkelcentrum met je fitnesshandschoentjes, zelfs die kinderen die daar lopen hebben door dat dit gaar is.

t*ring het wordt nog erger. Dit staat ook op zn youtube
Het laatste wat ik wil melden. Hou mij in de gaten. Mijn DVD komt eraan, het duurt even, maar als die er is kun je voor max € 10,- gezond en verantwoord buiten trainen. DVD bevatr een trainingsschema van beginner tot gevorderde Na de gevorderde versie komt mijn workout. Er zit ook een voedingsschema bij, want immers voldoende beweging om je gewicht op peil te houden is (helaas) niet voldoende. Goede en verantwoorde voeding is net zo belangrijk.

Whoohoo er komt zelfs een DVD, hopelijk kan ik pre- ordere want ik wil dit niet mislopen..:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=RPqVM2FZ9_M&feature=related

de site werkt zelfs niet helemaal :p

ga echt stuk hier, zie mezelf al hangen in het winkelcentrum :roflol:

Wat een k*tmongool is het toch ook. Toen hij voor het eerst in Slingerland kwam kwam hij al populair praten tegen Steph@n en mij. Hij vroeg ook of ik creatine gebruikte (misschien om voor zichzelf de 40kg bw verschil te verklaren) :D.

ach die kerel leeft in zijn eigen labiele wereldje.

Terug
Naar boven