XXL Nutrition

fitnesshandschoentjes

ik zweet gigantisch snel dus train idd met handschoentjes.. boeit me weinig of het nou gay is of niet , ze zijn er niet voor niets :p

Komaan Mans, je gaat me toch niet zeggen dat de meesten hier echt handschoenen nodig hebben? Er zit bij velen een showelement bij of ze hebben schrik voor eelt... is dat dan wél stoer? :rolleyes:

Haha laat ik nou net een van de een van de weinige zijn die ze echt nodig heeft ;) Ik heb nikkelallergie.

Maar buiten dat kan me 't zo bijzonder weinig boeien hoe een ander zich kleed.

Ik zal wel met men blote handen trainen

Maakt toch geen **** uit wat de ander er van vind, JIJ traint dus als JIJ ze wilt dragen doe je best... Ikzelf draag ze niet, heb al een laagje eelt van het werken.

Vind die dinge best gay. Als je met kleffe handvatten en/of sclechte griplaag op dumbbells en apparaten zit opgescheept kan het een uitkomst zijn. :eek:

Maar dan zou ik eerder me abbonement opzegge en naar een andere gym verhuizen.:p

kheb een helm op in de gym want ben bang voor een skullcrusher

Misschien wel een kogelvrij vest voor t opdrukken.. je weet nooit wat er op de vloer ligt..

ontopic:
ik gebruik niks.. heb die handschoenen wel.. maar nooit echt nodig gehad..
voor mij overbodige uitgave...
magnesium ook niet nodig... en anders koop k t wel :P

ik mag die dingen opzich ook wel is gaan halen, mn hele handen gaan kapot, dat ziet er niet uit.

Laatst is mijn een eeltplek doorgescheurd tijdens een partijtje rackpulls, lekker bebloed handje, en dan is het wel aanvaard om met een zeemlapje hardcore verder te trainen.

Terug
Naar boven