Fitness Seller

fitnesshandschoentjes

absoluut met je eens..das noodzaak

Ik zelf gebruik geen handschoentjes! Verder moet natuurlijk iedereen zelf weten wat hij doet.

Maar ik lig wel in een scheur als er bij ons weer een gast binnenkomt met handschoentjes en een hempje aan en dan met 9kg dumbbells gaat curlen. Of 40kg benchpress. En natuurlijk uberzwaar chestpressen (60kg) met een technogym apparaat waar al een laag rubber om het handvat zit...

haha...tsja.. dan moet je m maybe nog helpen ook :P

Ik gebruik wel handschoenen. Eigenlijk niet echt voor de grip. Alleen bij onze dumbbells is het wel handig want die hebben plastic omhulsels wat heel erg glad is als je zweet handen hebt. Ik gebruik ze meer voor mijn polsen omdat ik altijd fuking last heb van me polzen (zit een lang klitteband aan me handschoenen die ik om me pols kan wikkelen).

Handschoentjes zijn zooo GAY!
Wanneer ge u eelt losgetrokken hebt of eender wa er bestaat zoiets als tape...
Wanneer u polsen pijn doet er bestaat zoiets als polsbanden...
Wanneer ge zweet er bestaat zoiets als magnesium...

Als je gaat spitten, trek je toch ook een paar werkhandschoenen aan? Of ben je pas een hardcore tuinier wanneer je de spade zonder handschoenen durft te hanteren? Kap toch met die onzin. Workout gloves horen er gewoon bij.

Ik hou gewoon mijn huishoudhandschoenen aan.

Sorry guy's maare.. ik.. vrouw.. draag graag handschoentjes hoor!!:cool:
Heb een tijd zonder geprobeerd maar in no time leken mijn handen wel die van een bouwvakker!!!! Moet nog wel vrouwelijk blijven hoor:D
Maar daarentegen.... mannenhanden hoeven niet zo smooth te zijn hoor!!:D :D Beetje grof.. veel lekkerder!!

Maar dan heb je ook nog altijd van die mannen die van die wielrenners handschoentjes aan trekken.. absolutly a big NO!!

ik voelde me vroeger stoer met men handschoentjes!
Maar was zo dom, eelt staat voor mannelijkheid, je kreeg die klotedingen amper uit, je zweet word erdoor opgenomen waardoor je stinkendehandschoenen kreeg en die klote dingen gaan na drie maanden al stuks mits je deftige gewihten gebruikt.

Wie weet kun je met trainingshandschoentjes dit soort verwondingen aan de handen voorkomen:

Toch maar handschoentjes? :D

Is gay:D

Wel handschoen, geen handschoenen, doe gewoon wat je het prettigst vind en waarmee je training het lekkert gaat.

Voor mijzelf, bij de meeste rugoefeningen gebruik ik ze niet, bij de meeste duwende bewegingen wel.

Reden, handschoentjes zorgen ervoor dat m'n handen niet over de stang glijden als ik bezweet raakt (ja ik weet, magnesium helpt ook, maar vind ik bij banken edd teveel gedoe) Verders gebruik ik gewichten die niet regelmatig gebruikt worden waardoor de stangetjes vaak roestig zijn en ik vind het wel handig dat je met de bovenkant (als je van die badstofdingen heb) ff snel je voorhoofd af kan drogen

bij de meeste rugoefeningen vind ik het gewoon niet prettig aanvoelen als ze "opstropen" en gebruik ik ze niet.

Vind daar niets gays aan, gewoon slim gebruik van een hulpmiddel. Vind het eerder gay als ik iemand z'n riem aan zie trekken om te gaan banken :D

Heb vanaf mijn 15e geleerd om met die dingen rond te lopen, uit hygiënische redenen op de sportschool.

De regel is sindsdien veranderd, maar heb ze toch liever wel aan. Halters bij ons hebben van die bobbeltjes, en ik heb gauw genoeg zweethandjes, dus dat gaat glijden en pijn doen.

Terug
Naar boven