Fitness Seller

Formateren wil niet lukken help :D

kamikaza

Competitive Bodybuilder
Waardering
25
Hoi,

Wil me pc nu gaan formateren maar het gaat niet echt volgens plan. Ik heb 2 cd's 1 is een windows installatie cd en die andere is een application cd. Nu heb ik dus de cd in de cd rom speler gedaan en heb de pc opnieuw opgestart en F11 gedaan voor bootmenu. Daar heb ik me cd rom speler gedaan en starten gedrukt. Toen kwam er te staan druk op een knopje of via de de cd rom te starten. Dit allemaal was dus met de Windows install cd.

Daarna heb ik de Application cd gedaan en toen heb weer hetzelfde gedaan. Toen kwam ik wel bij het goeie menu ( namelijk boot cd rom ) Alleen daar heb ik dus een keuze uit 2 dingen Boot via cd rom en via hardeschijf. Nu wil ik dus via cd rom doen alleen heb ik dus 8 seconden om me keuze te maken. En nu komt het , me probleem is dat dan me toetsenbord helemaal niet doet. Dus ik sta als een gek op alle toetsen te drukken maar er gebeurt niks. En dan start die windows gewoon weer normaal.

Ik sta op het moment om me pc het raam uit te gooien dus kan iemand me even helpen? :D

alvast bedankt ! :)

Formateren doe je met de windows installatie cd. Je start de installatiecd zoals je zelf al aangaf en gaat de hele procedure door net zolang totdat windows vraagt op welke harddisk je het wilt installeren en of je het wilt formateren. Dan druk je op ja.
Installeer eerst windows voordat je erna applicaties gaat installeren.

• Topic Starter Topic Starter
Installatie Windows XP

Mja dat wil ik maar ik druk echt op heel veel toetsen maar er gebeurt gewoon niks. Zie die site , zo krijg ik het precies ook. Druk op een knop en zoals hierboven al gezegd doe ik dat ook maar dan gebeurt er niks en start die gewoon op , word er gek van :s

Heb je windows al geinstaleerd? je moet enkel die eerste cd gebruiken..

die application cd is geen opstartbare cd...

Jah die eerste cd gebruik ik nu ( dus niet de application ) maar gewoon windowsinstaller.
Maar die kan ik dus niet installlen voordat ik alles formateer , en daar blijf ik dus hangen...

Hoi,

Wil me pc nu gaan formateren maar het gaat niet echt volgens plan. Ik heb 2 cd's 1 is een windows installatie cd en die andere is een application cd. Nu heb ik dus de cd in de cd rom speler gedaan en heb de pc opnieuw opgestart en F11 gedaan voor bootmenu. Daar heb ik me cd rom speler gedaan en starten gedrukt. Toen kwam er te staan druk op een knopje of via de de cd rom te starten. Dit allemaal was dus met de Windows install cd.
Daarna heb ik de Application cd gedaan en toen heb weer hetzelfde gedaan. Toen kwam ik wel bij het goeie menu ( namelijk boot cd rom ) Alleen daar heb ik dus een keuze uit 2 dingen Boot via cd rom en via hardeschijf. Nu wil ik dus via cd rom doen alleen heb ik dus 8 seconden om me keuze te maken. En nu komt het , me probleem is dat dan me toetsenbord helemaal niet doet. Dus ik sta als een gek op alle toetsen te drukken maar er gebeurt niks. En dan start die windows gewoon weer normaal.

Ik sta op het moment om me pc het raam uit te gooien dus kan iemand me even helpen? :D

alvast bedankt ! :)

Ik begrijp het eigenlijk niet goed, hier zeg je dat het wel lukte met windows cd?

Ok even opnieuw .

Ik probeerde eerst met de windowsinstaller CD. Toen kreeg ik precies hetzelfde scherm als op die site ( Installatie Windows XP ) Zo kreeg ik het ook dus ik druk op een knop , maar er gebeurt niks. Dan start windows gewoon normaal op en ben ik nog niks verder gekomen.

Toen heb ik de Application cd erin gedaan en deed precies hetzelfde als bij de Windowsinstaller CD , en daar kreeg ik wel een scherm waar in stond;

Keuze 1 : Boot cd from cd - rom
Keuze 2 : Boot from harddisk

zoiets.

Ik doe dus keuze 1. Maar ook hier hetzelfde is dat me toetsenbord dan niet reageerd ofzo en dan start die weer gewoon normaal me pc op. En nu zit ik dus vast omdat me toetsenbord het niet doet wanneer het nodig is...

Heb je geen ander toetsenbord liggen? :)
Ik heb dit ooit ook eens voorgehad , dat mijn toetsenbord niet werkte als
ik van cd wou opstarten, 2 dagen later werkte het wel terug ...

Branden die lichtjes rechts op je toetsenbord?

koop een nieuw toetsenbord :)

Eentje brand er ik zal wel even andere toetsenbord testen :p , maar bij de rest doet die het wel gewoon alleen bij dat gedeelte is dat niet een beetje vreemd dan>?

jah hij begint te branden als de pc word opgestart...

Heb ondertussen wat nieuws :p. Heb net met een jonge gesproken die eerst hetzelfde probleem had , en hij zei dat het had te maken dat een bepaalde functie in me toetsenbord niet is ingeschakeld. Dat moest ik dus maken in de Boot gedeelte, maar daar kon ik het niet echt vinden. Hij zei ook iets over numlock....???

Misschien dat iemand hier iets meer over weet?? :)

dan moet het toch werken? drukken op F11 werkt dat dan niet?

Heb ondertussen wat nieuws :p. Heb net met een jonge gesproken die eerst hetzelfde probleem had , en hij zei dat het had te maken dat een bepaalde functie in me toetsenbord niet is ingeschakeld. Dat moest ik dus maken in de Boot gedeelte, maar daar kon ik het niet echt vinden. Hij zei ook iets over numlock....???

Misschien dat iemand hier iets meer over weet?? :)

ja, numlock staat rechts op je toetsenbord, als je daar op drukt gaat dat lichtje aan en uit...

Jahwel , maar daarna lukt het niet. bij dat zwarte scherm....

ja, numlock staat rechts op je toetsenbord, als je daar op drukt gaat dat lichtje aan en uit...

Jah dat heb ik toen gedaan alleen het vreemde is dat die bij het zwarte scherm gewoon heletijd aanbleef , terwijl ik hem uit wil doen ??? . Het word steeds vreemder lol :D

Heb je nu al een ander toetsenbord getest?

Terug
Naar boven