AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°17 Burpees

Borst moet volledig naar de grond

  • Ja

    Stemmen: 13 72,2%
  • Neen

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic


Gefilmd met de tablet had niet verwacht dat mijn handen net buiten beeld zouden komen. In hoe verre is het overtuigend genoeg?
Beetje ongelukkig gefilmd maar toch 32 reps, ik keur ze goed :thumbs:
 
:popcorn:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wauw! Ik ga mijn tijd en recovery er niet meer aan verspelen vandaag xD ben nog goed stijf van men training en ik ging voor een Max 27 gezien ik al dood was bij 23-24ofzo xD. Niet gedacht dat we hier 30+reps gingen zien damn
 
Toch nog echt veel filmpjes op het einde
 
Hard, harder, hardst.
 
Beowulf 33 moet lukken toch

Zou inderdaad wel lukken om in de buurt te komen normaliter, maar nog steeds niet goed hersteld van mijn blessure. Ben nu al zo lang uit de roulatie dat ik geen onverantwoorde risico's aandurf.
Met pijn in mijn hart zal ik deze challenge moeten laten schieten...:sad:
 
De challenge duurt tot 20:00? Ik zal direct na het avondeten een laatste poging doen en uploaden. Gisteren kwam ik tot 30 maar nog met een paar seconden over, 33 zou haalbaar moeten zijn.
 
De challenge duurt tot 20:00? Ik zal direct na het avondeten een laatste poging doen en uploaden. Gisteren kwam ik tot 30 maar nog met een paar seconden over, 33 zou haalbaar moeten zijn.

Direct na het avondeten :roflol: zou het toch er voor doen voor heel je avondeten uitgekotst op de grond ligt
 
De challenge duurt tot 20:00? Ik zal direct na het avondeten een laatste poging doen en uploaden. Gisteren kwam ik tot 30 maar nog met een paar seconden over, 33 zou haalbaar moeten zijn.
Ik wacht dan tot jouw inzending, succes!
 

Mocht Jaap er meer doen probeer ik het nog 1x, maar ik hoop het niet.
36 maar -2 omdat net buiten de tijd... met 34 reps wel de 1ste plaats!
 
Ik ga het niet meer redden nog een poging te doen, ben helaas aan het werk.
34 een zeer scherpe tijd, dacht niet dat je het zou redden door de te langzame pushups van eerdere pogingen.
Ben benieuwd of Jaap er aan komt.
Voor mij gaat het lastig worden met mijn houten klaas motoriek verlies ik te veel tijd na het sprongetje moet ik weer goed klaar gaan staan, pushups gaan makkelijker dan het springen :D conditie is door deze challenge wel weer even wat vooruit gegaan, blijf er toch een hekel aan hebben.
 
Netjes man Webby! Helaas zul je misschien nog een poging moeten doen...
Ik mikte op 33, gezien de tijd had er nog wel 1 burpee in gezeten maar no way dat ik nog een poging ga doen vandaag.
 
35! Clash of the titans :D
 
Netjes man Webby! Helaas zul je misschien nog een poging moeten doen...
Ik mikte op 33, gezien de tijd had er nog wel 1 burpee in gezeten maar no way dat ik nog een poging ga doen vandaag.
Wow ziek man! Snelheid blijft ook bijna constant damn
 
Haha Fuck! Zijn dat er 35 of 36 binnen de tijd?
Als ik groen licht van de mods krijg wil ik best nu nog snel een poging doen, staat ie er binnen een half uur op:o
 
36 in de tijd. Ik wacht het mod antwoord ff af voordat ik ga trainen dan :)
 
Back
Naar boven