Wat een berg onzin
@Trium.
Sanca heeft al meermaals gezegd dat degene met een kloon(s) een sanctie heeft gekregen. Dat Sanca diens privacy respecteert vind ik vanzelfsprekend, zeker als het om iets triviaals gaat als een forum contest. De enige reden dat Hill en Pun 'openbaar' gestraft worden, is omdat ze in de top 3 stonden en het dus wel vermeld
moest worden om de diskwalificatie uit te leggen. Een beetje een hele domme redenering van je dus, op dat punt. Het probleem lag bij de oproep om op hun twee te stemmen
en verder niemand. Ik kan me zo voorstellen dat een oproep om óók op hun twee te stemmen in je top 3, een veel minder groot probleem opgeleverd zou hebben. (if at all)
Daarnaast heb je het over 'wetten die hij ter plekke verzint' maar verzuim je om rekening te houden met algemeen fatsoen. Dat er geen verbod in de huisregels van de AH gespecificeerd staat, betekent niet dat je er op de vloer mag schijten. Voordat je nogmaals een dergelijk relaas plempt kun je misschien beter even tot 10 tellen. Tenzij je een IQ hebt van minder dan de helft van je lengte in centimeters, mag het toch vanzelfsprekend heten.
En dat Sanca meedeed als mod lijkt me vrij irrelevant gezien hij zijn kandidaatschap introk zodra duidelijk werd dat hij in de finale zou staan. Dat hij genomineerd werd is buiten zijn macht, lijkt me.