AndroidHealthClinic

Peiling Forum Chick van het jaar 2016: The Final Battle

Peiling Peiling Wie is je favoriet forum chick van het jaar 2016 ?

• Totaal stemmers
    152
  • Peiling gesloten .
Ik heb zelf ruzie gehad met de vriendin voor al de tijd die ik erin pomp en dan stank voor dank, enkel op Dbb.
He ik heb je al beloofd al je moeite te belonen he mocht ik iets winnen. Maar al zou je de hele prijzenpot meekrijgen zou het nog een schamel uurloontje zijn :roflol:

Ik heb zelf ruzie gehad met de vriendin voor al de tijd die ik erin pomp en dan stank voor dank, enkel op Dbb
Zeker geen stank voor dank volgens mij dat ik dat namens het hele forum mag en kan zeggen. Maar ruzie met je gf is dit nooit waard natuurlijk.

Overigens had ik in Sanca's plaats ook nevernooit ruzie met mn vriendin overgehad voor DBB. Hulde daarvoor. En dat meen ik.

Voordat types als Walnut een nieuwe rel starten over mij (niet dat me dat boeit, maar het scheelt iedereen tijd en moeite).
Nou nou.. wie de bal kaatst kan hem terugverwachten toch? Het is een openbaar forum en jij had een bepaald standpunt waarmee ik het oneens was. Dat je daarbij enkele overduidelijke dingen mist, vermeld ik er vriendelijk bij. Zoals je nu weer mist dat ik nuanceerde dat Pun opriep om 'even op hem te stemmen en verder op niemand.' Ja, dat vind ik immoreel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ging er van uit dat je onze conversatie prive wilde houden, daarom haalde ik dat hier niet aan. Maar dan kun je die inderdaad net zo goed geheel openbaar maken. Scheelt mij ook weer typen. Enneh, misschien handig om dan ook even te copy/pasten waar ik aangeef dat ik jouw inzet voor DBB enorm waardeer. Voordat types als Walnut een nieuwe rel starten over mij (niet dat me dat boeit, maar het scheelt iedereen tijd en moeite).

True, dat mag ook erbij gezegd worden én dat waardeer ik maar waardeer dan aub ook de situatie waar ik inzat en probeer mijn beslissing te begrijpen/respecteren. Het was zeker en vast niet mijn bedoeling beiden door het slijk te halen, nogmaals, tot de laatste 5 minuten voor de finale topics stonden ze er beiden gewoon nog ertussen, tot ik dat berichtje zag van iemand die Punjab niet eens kent, sorry maar toen kookte mijn bloed, als ik dat had toegelaten zat ik nu niet met alleen met jou maar met heel Dbb in discussie.

Edit, privébericht verwijderd om redenen.

Laatst bewerkt:
He ik heb je al beloofd al je moeite te belonen he mocht ik iets winnen. Maar al zou je de hele prijzenpot meekrijgen zou het nog een schamel uurloontje zijn :roflol:

@Galen heeft me ook al beloofd een boek op te sturen voor al de moeite :D

Zeker geen stank voor dank volgens mij dat ik dat namens het hele forum mag en kan zeggen. Maar ruzie met je gf is dit nooit waard natuurlijk.

Overigens had ik in Sanca's plaats ook nevernooit ruzie met mn vriendin overgehad voor DBB. Hulde daarvoor. En dat meen ik.

Als ik me voor iets inzet is het voor 100% of niet :o

Nou nou.. wie de bal kaatst kan hem terugverwachten toch? Het is een openbaar forum en jij had een bepaald standpunt waarmee ik het oneens was. Dat je daarbij enkele overduidelijke dingen mist, vermeld ik er vriendelijk bij. Zoals je nu weer mist dat ik nuanceerde dat Pun opriep om 'even op hem te stemmen en verder op niemand.' Ja, dat vind ik immoreel.

Over mn IQ beginnen terwijl ik juist een discussie voer op louter de feiten is niet bepaald vriendelijk te noemen. Nogmaals, ik had er geen emoties bij. Ik zie gewoon logische inconsistenties en daar reageerde ik op.

Enneh, ik miste die nuance in het geheel niet, ik vond het gewoon feitelijk irrelevant. Zoals ik ook onderbouwd heb ;)

Laat het rellen aub voor niet gesponsorde topics. Iedereen heeft zijn zegje wel gezegd nu, kan iedereen nu terug verder met z'n leven ?

En stemmen op je favoriet :D

Over mn IQ beginnen terwijl ik juist een discussie voer op louter de feiten is niet bepaald vriendelijk te noemen. Nogmaals, ik had er geen emoties bij. Ik zie gewoon logische inconsistenties en daar reageerde ik op.
Klopt, 'vriendelijk' was dan ook bij wijze van spreken. Dat mag toch vanzelfsprekend heten? of

Enneh, ik miste die nuance in het geheel niet, ik vond het gewoon feitelijk irrelevant. Zoals ik ook onderbouwd heb ;)
Dan zullen we het nooit met elkaar eens worden omdat juist daar, mijns inziens de crux van de gehele situatie ligt.

Het lijkt me verstandiger als forumbeleid en sancties gewoon helemaal niet in het openbaar besproken worden, net als vroegah. Dit maakt t er allemaal niet beter op zo.

-

ban_hammer.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb gestemd voor Marina, Pallas en MissNuke behoren sowieso in de top 3 al is het alleen al vanwege hun fysiek (en omdat ze gewoon hot zijn).. Maar we weten allemaal dat zij er sowieso wel inkomen dus is mijn stem voor hen overbodig. Marina verdient het ook zeker om in de prijzen te vallen, gewoon om wie ze is en hoeveel doorzettingsvermogen ze heeft.

Wat een berg onzin @Trium.

Sanca heeft al meermaals gezegd dat degene met een kloon(s) een sanctie heeft gekregen. Dat Sanca diens privacy respecteert vind ik vanzelfsprekend, zeker als het om iets triviaals gaat als een forum contest. De enige reden dat Hill en Pun 'openbaar' gestraft worden, is omdat ze in de top 3 stonden en het dus wel vermeld moest worden om de diskwalificatie uit te leggen. Een beetje een hele domme redenering van je dus, op dat punt. Het probleem lag bij de oproep om op hun twee te stemmen en verder niemand. Ik kan me zo voorstellen dat een oproep om óók op hun twee te stemmen in je top 3, een veel minder groot probleem opgeleverd zou hebben. (if at all)

Daarnaast heb je het over 'wetten die hij ter plekke verzint' maar verzuim je om rekening te houden met algemeen fatsoen. Dat er geen verbod in de huisregels van de AH gespecificeerd staat, betekent niet dat je er op de vloer mag schijten. Voordat je nogmaals een dergelijk relaas plempt kun je misschien beter even tot 10 tellen. Tenzij je een IQ hebt van minder dan de helft van je lengte in centimeters, mag het toch vanzelfsprekend heten.

En dat Sanca meedeed als mod lijkt me vrij irrelevant gezien hij zijn kandidaatschap introk zodra duidelijk werd dat hij in de finale zou staan. Dat hij genomineerd werd is buiten zijn macht, lijkt me.

Niiet vergeten dat iemand compleet anders die pm openbaar heeft gemaakt die hij had ontvangen waarin staat dat ze expliciet vroegen om niet op andere te stemmen. Sanca heeft het als mod netjes en onpartijdig gehouden, als super mod had hij zelf al eerder de pms kunnen checken om te zien of er geronseld werd maar dit heeft hij niet gedaan. Dus als die ene zijn ontvangen pm niet had gepost was er niet veel aan de hand. @Trium even die rozebril afzetten man

Beste beslissing ooit om hier wat actiever te worden en meer te lezen dan enkel de hoofdfora :popcorn2:

Ik vind dat we collectief bacon moeten sturen naar Sanca als dank voor zijn inzet :cool:

Terug
Naar boven