XXL Nutrition

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016


  • Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
internet-fight_o_2051223.jpg
 
Laat anders de top 3 een duidelijke foto van hun gezicht posten, dan gaan we die facial esthetics even bekijken. Dat lijkt me toch wel belangrijk voor 'forum hunk'.
 
Mocht ik 3e eindigen, vind ik dat Sanca Saxon de pot whey wel verdient voor alle moeite die hij in deze geframede clusterfuck heeft gestopt.
 
Laat anders de top 3 een duidelijke foto van hun gezicht posten, dan gaan we die facial esthetics even bekijken. Dat lijkt me toch wel belangrijk voor 'forum hunk'.

Ik was aan het denken om de top 3 eruit te halen en opnieuw op de top 3 te laten stemmen maar dan zitten we evenzeer weer met ongefilterde stemmen en ik heb er echt al wel genoeg tijd ingestoken dacht ik zo (straks ook weer een uurtje zoet denk ik)
 
De poll zal vandaag sluiten om 18u26
 
Ik hoop toch voor je dat je wel betaald krijgt voor deze jobba sanca

I wish man, I wish, ik win hier niets bij, verlies alleen ontzettend veel tijd. Ik heb op bepaalde momenten zelfs nog even nagedacht why the hell ik er nog zoveel tijd insteek en of het het wel allemaal waard is. Dat deed ik voorheen zonder nadenken.
 
Boys & girls, ik heb een goede oplossing gevonden waar zowel de haters, de liefhebbers als de deelnemers zelf mee gaan kunnen leven, hierover later meer. #keepf5'ing
 
Boys & girls, ik heb een goede oplossing gevonden waar zowel de haters, de liefhebbers als de deelnemers zelf mee gaan kunnen leven, hierover later meer. #keepf5'ing
er komt een loser prijs ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven