Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit net de boel een beetje bij te lezen maar jezus wat kinderachtig dit. Weer een nieuwe verkiezing en Hill er uit gegooid. @Sanca ik had om een of andere reden echt beter verwacht van je man. Je hebt jezelf echt onwijs laten kennen zo. Je hebt jezelf echt in allerlei bochten gewrongen om richting Pun en Hill je onvrede publiekelijk bekend te maken, maar ondertussen hou je de rest van de valsspelende deelnemers uit de wind.
Iemand ronselde op FB en iemand anders haalde er schijnbaar zelfs kloontjes bij, maar iemand die hier op DBB ronselt (waarmee ze dus impliciet slechts DBBers aanspreken) speelt vals? Sorry hoor, maar als we op zoek zijn naar fraudeurs dan vind ik het kloontjes verhaal écht cheaten en rondmailen op DBB eigenlijk normaal. Op zn allerminst verwacht ik dan dat je die kloon cheater ook diskwalificeert en publiekelijk aan de schandpaal nagelt. Iets met gelijke monnikken, gelijke kappen.
OT: Voted for Pallas
kon er wel om lachen eigenlijk@Sanca lief dat je het weghaald, maar het boeit me daadwerkelijk geen moer die afbeeldingkon er wel om lachen eigenlijk
Het ging er niet om dat ze stemmen ronselden, het ging erom dat ze random (niet alleen hun vrienden!) berichtjes begonnen rond te sturen waarin ze opriepen op niemand anders te stemmen. Tot 5 minuten voor ik de finale topics poste stonden ze er allei nog in maar genoeg is genoeg. Er was 1 (één) kloon account gevonden maar die had tenminste het fatsoen om op een top 3 te stemmen en niet op zichzelf.
Het kloon profiel was aangemaakt om privacy redenen en die respecteer ik, stop nu maar met huilen, ik heb in eer en geweten gehandeld.
Ach kom op Sanca, dit is cherry-picking at its finest. Je bevestigt hiermee alleen maar wat ik zeg: het vragen om stemmen middels PB berichten op DBB is veruit de meest lichte vorm van de stemming beinvloeden. Ze stelden simpelweg een vraag, nota bene aan DBB leden. Dit is echt met afstand het meest lichte vergrijp ever invented. Het aanmaken van een kloon is natuurlijk een veel grovere schending van de 'eer'. Dat jij er woorden als 'fatsoen' en 'privacy' aan verbindt moet je zelf weten, maar je bent zelf degene die het luidst loeit over vals spel in deze wedstrijd. Verder is het natuurlijk een beetje een zwaktebod dat je het 'huilen' noemt als iemand je beroept op je eigen handelen.
Wat ik namelijk nog niet eens heb aangehaald is dat jij meespeelde als kandidaat terwijl je de wedstrijd ook modereert. Wat je allemaal achter de coulissen uitspookt moeten wij maar van jou aannemen. Ik geloof ook niet dat je er vet misbruik van maakt, maar je moet toegeven dat wij het niet kunnen zien als je het wel zou doen. Ook het gegeven dat er maar 1 kloon is geweest moeten we maar van je aannemen. En overigens sprak je eerder in meervoud over de inzet van kloontjes. Dus wat is het nou? Was het er maar 1 of waren het er meer? En omdat het er maar 1 was, is het dus okee? Wanneer is het dan niet meer okee? Hoe vaak moet iemand het doen voordat je de naam wel openbaart en stopt met het publiekelijk affakkelen van 2 specifieke andere leden?
Je kunt niet selectief wetten uitvoeren die je net ter plekke verzint en het dan fair handelen noemen Sanca.
inb4 gele kaart voor ingaan tegen de mods
+1, belachelijk laag aantal stemmen! Meer campagne voeren!
Dat begrijp ik, maar geef er nou eens inhoudelijk reactie op dan?
Dat begrijp ik, maar geef er nou eens inhoudelijk reactie op dan?

Het probleem lag bij de oproep om op hun twee te stemmen. Ik kan me zo voorstellen dat een oproep om óók op hun twee te stemmen in je top 3, een veel minder groot probleem opgeleverd zou hebben.
En dat Sanca meedeed als mod lijkt me vrij irrelevant gezien hij zijn kandidaatschap introk zodra duidelijk werd dat hij in de finale zou staan
Heb ik gedaan maar je lijkt het niet te kunnen/willen snappen.
Doe geen moeite want dat is blijkbaar geen reden voor diskwalificatie.
Wat een berg onzin @Trium.
Sanca heeft al meermaals gezegd dat degene met een kloon(s) een sanctie heeft gekregen. Dat Sanca diens privacy respecteert vind ik vanzelfsprekend, zeker als het om iets triviaals gaat als een forum contest. De enige reden dat Hill en Pun 'openbaar' gestraft worden, is omdat ze in de top 3 stonden en het dus wel vermeld moest worden om de diskwalificatie uit te leggen. Een beetje een hele domme redenering van je dus, op dat punt. Het probleem lag bij de oproep om op hun twee te stemmen en verder niemand. Ik kan me zo voorstellen dat een oproep om óók op hun twee te stemmen in je top 3, een veel minder groot probleem opgeleverd zou hebben. (if at all)
Daarnaast heb je het over 'wetten die hij ter plekke verzint' maar verzuim je om rekening te houden met algemeen fatsoen. Dat er geen verbod in de huisregels van de AH gespecificeerd staat, betekent niet dat je er op de vloer mag schijten. Voordat je nogmaals een dergelijk relaas plempt kun je misschien beter even tot 10 tellen. Tenzij je een IQ hebt van minder dan de helft van je lengte in centimeters, mag het toch vanzelfsprekend heten.
En dat Sanca meedeed als mod lijkt me vrij irrelevant gezien hij zijn kandidaatschap introk zodra duidelijk werd dat hij in de finale zou staan. Dat hij genomineerd werd is buiten zijn macht, lijkt me.
Het gebruik van kloontjes en het ronselen van stemmen via FB is blijkbaar ook geen reden voor diskwalificatie. Waarom berichten via DBB wel?
Copy paste uit onze pm dan maar:
Ik weet niet eens wie allemaal in die app zit bro. Ze zullen heus zelf ook wel weten dat dit niet kon. Gemiddeld 25 stemmen bij de mannen en Punjab over nacht 50 stemmen erbij, seems legit, zeker aangezien hij, geef toe, alles behalve een hunk is
Hadden ze opgeroepen op hun te stemmen in de top 3 zaten ze er nog bij, als ze aan hun vrienden vroegen enkel op hun te stemmen misschien zelfs ook nog maar random naar vreemden sturen om niet op anderen te stemmen, neen, dat kan niet.
Skyblazer heeft trouwens ook een weekban gekregen van mij, ik hou echt niemand een hand boven het hoofd, jammer dat het zo overkomt. Ik heb zelf ruzie gehad met de vriendin voor al de tijd die ik erin pomp en dan stank voor dank, enkel op Dbb.
OMDAT HET NAAR LEDEN WAREN DIE ZE NIET EENS KENNEN, NIET OP IEMAND ANDERS STEMMEN, Jezus, zitten hun nu langs je of zo ?!
Ik heb alle accounts laten checken die 0 posts hadden en er zat welgeteld 1 (één) kloontje tussen én die heeft daar ook een sanctie voor gekregen.