- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanca zit ons allemaal te trollen. Hij heeft helemaal niks bedacht.
Boys & girls, ik heb een goede oplossing gevonden waar zowel de haters, de liefhebbers als de deelnemers zelf mee gaan kunnen leven, hierover later meer. #keepf5'ing
Dit is het meest spannende topic van dbb sinds tijden anders.Het maakt mij echt helemaal niks uit en het interesseert me echt niet, ik care totaal niet maar ik zit nu wel al een uur te f5'en WAAR BLIJFT DIE OPLOSSING AARGHHH WRAAGH get to the choppaaaa
Gelukkig interesseert het me niet echt
I wish man, I wish, ik win hier niets bij, verlies alleen ontzettend veel tijd. Ik heb op bepaalde momenten zelfs nog even nagedacht why the hell ik er nog zoveel tijd insteek en of het het wel allemaal waard is. Dat deed ik voorheen zonder nadenken.
Maak een nieuwe member group aan met alleen de privilege om topics te verplaatsen en zet mij erin? Zie best vaak dat topics in het verkeerde forum staan, minder workload voor jou dan.
maar bedankt voor het aanbod.

Klinkt goed, gaat de poep de ventilator raken?Straks zit ik lekker relaxed achter het scherm met een goede dram single malt en een dikke sigaar om het verdere verloop van de contest te volgen![]()

Zo diep ligt het heus niet hoormaar bedankt voor het aanbod.
Straks zit ik lekker relaxed achter het scherm met een goede dram single malt en een dikke sigaar om het verdere verloop van de contest te volgen![]()
Ik doe wel mee met die single malt.Zo diep ligt het heus niet hoormaar bedankt voor het aanbod.
Straks zit ik lekker relaxed achter het scherm met een goede dram single malt en een dikke sigaar om het verdere verloop van de contest te volgen![]()
even genieten!Mooi mooi het leger van skinniemaniacs groeit nog steeds, maar let op! zondag 19.55 een stemexplosie van skinniebeliebers die de enige echte DBB hunk van 2016 zullen euh.. Dingesen ( weet niet zo snel een woord ervoor)
Graag

26?!?!
WAAROM NIET GEWOON 30!!!!!!!!!
ik kan hier zo slecht tegen![]()
Maakt niet uit als ik maar win, ben helemaal bezeten om te winnen, ga echt over lijken als het moet, de verkiezing winnen zal een kroon op mijn leven zijn.Neen, net niet, zoals ik al zei zal er een oplossing komen waar iedereen mee gaat kunnen leven![]()