XXL Nutrition

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016


  • Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sanca zit ons allemaal te trollen. Hij heeft helemaal niks bedacht.
 
Sanca zit ons allemaal te trollen. Hij heeft helemaal niks bedacht.

13.jpg
 
Boys & girls, ik heb een goede oplossing gevonden waar zowel de haters, de liefhebbers als de deelnemers zelf mee gaan kunnen leven, hierover later meer. #keepf5'ing

Het maakt mij echt helemaal niks uit en het interesseert me echt niet, ik care totaal niet maar ik zit nu wel al een uur te f5'en WAAR BLIJFT DIE OPLOSSING AARGHHH WRAAGH get to the choppaaaa

Gelukkig interesseert het me niet echt
 
Het maakt mij echt helemaal niks uit en het interesseert me echt niet, ik care totaal niet maar ik zit nu wel al een uur te f5'en WAAR BLIJFT DIE OPLOSSING AARGHHH WRAAGH get to the choppaaaa

Gelukkig interesseert het me niet echt
Dit is het meest spannende topic van dbb sinds tijden anders.
 
I wish man, I wish, ik win hier niets bij, verlies alleen ontzettend veel tijd. Ik heb op bepaalde momenten zelfs nog even nagedacht why the hell ik er nog zoveel tijd insteek en of het het wel allemaal waard is. Dat deed ik voorheen zonder nadenken.

Maak een nieuwe member group aan met alleen de privilege om topics te verplaatsen en zet mij erin? Zie best vaak dat topics in het verkeerde forum staan, minder workload voor jou dan.
 
Maak een nieuwe member group aan met alleen de privilege om topics te verplaatsen en zet mij erin? Zie best vaak dat topics in het verkeerde forum staan, minder workload voor jou dan.

Zo diep ligt het heus niet hoor :roflol: maar bedankt voor het aanbod.

Straks zit ik lekker relaxed achter het scherm met een goede dram single malt en een dikke sigaar om het verdere verloop van de contest te volgen :D
 
maar bedankt voor het aanbod.

was eigenlijk niet om jou te ontlasten dat maakt me niet zoveel uit ik ben gewoon power-hungry maar bedankt voor het (al dan onterecht) geloven in mij als persoon :aai:
 
Straks zit ik lekker relaxed achter het scherm met een goede dram single malt en een dikke sigaar om het verdere verloop van de contest te volgen :D
Klinkt goed, gaat de poep de ventilator raken?
 
Klinkt goed, gaat de poep de ventilator raken?

Neen, net niet, zoals ik al zei zal er een oplossing komen waar iedereen mee gaat kunnen leven :D
 
Zo diep ligt het heus niet hoor :roflol: maar bedankt voor het aanbod.

Straks zit ik lekker relaxed achter het scherm met een goede dram single malt en een dikke sigaar om het verdere verloop van de contest te volgen :D

Echte baardmannen drinken Islay
 
Zo diep ligt het heus niet hoor :roflol: maar bedankt voor het aanbod.

Straks zit ik lekker relaxed achter het scherm met een goede dram single malt en een dikke sigaar om het verdere verloop van de contest te volgen :D
Ik doe wel mee met die single malt. :D even genieten!
 
Dacht trouwens zelf dat piraten rum dronken
 
Mooi mooi het leger van skinniemaniacs groeit nog steeds, maar let op! zondag 19.55 een stemexplosie van skinniebeliebers die de enige echte DBB hunk van 2016 zullen euh.. Dingesen ( weet niet zo snel een woord ervoor)
 
Neen, net niet, zoals ik al zei zal er een oplossing komen waar iedereen mee gaat kunnen leven :D
Maakt niet uit als ik maar win, ben helemaal bezeten om te winnen, ga echt over lijken als het moet, de verkiezing winnen zal een kroon op mijn leven zijn.
Wat zullen mijn ouders trots zijn... Hun kleine skinnie.. Wereldkampioen Hunk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven