XXL Nutrition

Aankondiging Stemtopic Forum Chick van het jaar 2016 (1 bezoeker)

Kies je favoriete top 3 voor Forum Chick van het jaar 2016


  • Totaal stemmers
    276
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is allemaal prima, maar jouw vriendin zegt toch duidelijk dat het jullie niets uit maakt wie er wint. Waarom je tijd verdoen aan PB's versturen als het jullie niets uitmaakt? Dat is de boel belazeren. Zeg dan gewoon dat je er alles aan wil doen om de eer te hebben hunk/chick van DBB te worden.

:roflol: who cares
 
Ik heb toch niets gedaan wat niet mocht? Dat je leden OP DBB gaat vragen om je stem is toch niets raars?

Oproepen om enkel op jullie te stemmen is not done, de finale topics stonden al klaar om gepost te worden met jullie beiden erin maar zoals ik al zei, dit verziekt de boel en kan ik niet toelaten. Iets met fairplay en zo.

Maar til er niet te zwaar aan, het is maar een forumcontest.
 
Heerlijk thuiskomen dit:popcorn:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
weet niet wat zieliger is trouwens, kan die per se willen winnen mentaliteit op zich wel waarderen maar dan kijk ik naar de tijd en zie dat de pm van 06:50 is :roflol: dat vind ik dan wel weer kansloos
 
Oproepen om enkel op jullie te stemmen is not done, de finale topics stonden al klaar om gepost te worden met jullie beiden erin maar zoals ik al zei, dit verziekt de boel en kan ik niet toelaten. Iets met fairplay en zo.

Maar til er niet te zwaar aan, het is maar een forumcontest.

Het gaat me niet om de contest, wel om de butthurt jongetjes en het feit dat met je kloontje stemmen op jezelf en om de damespoll te beinvloeden kennelijk WEL fair play is.. Wees dan een kerel en zet ook hem op zijn plaats...
 
Ik heb toch niets gedaan wat niet mocht? Dat je leden OP DBB gaat vragen om je stem is toch niets raars? En dat je die dan vraagt om alleen op jou stemmen toch ook niet? Het is niet alsof ze het MOETEN doen... Sanca Saxon bepaalde de regels, maar die waren er niet.. En daar moeten wij het onderspit voor delven.. Geeft niet, no hard feelings :kiss:

Klopt inderdaad, jullie hebben niks verkeerd gedaan. Blijf voorel jezelf voor de gek houden!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Finale topic https://forum.bodybuilding.nl/topic...ar-2016-the-final-battle.401429/#post-9621788

Het gaat me niet om de contest, wel om de butthurt jongetjes en het feit dat met je kloontje stemmen op jezelf en om de damespoll te beinvloeden kennelijk WEL fair play is.. Wees dan een kerel en zet ook hem op zijn plaats...

Heb ik gedaan, ban voor de kloon en sanctie voor de account maar exposen doen we niet ivm privéredenen (waar het kloontje in de 1ste plaats voor was aangemaakt)
 
Finale topic https://forum.bodybuilding.nl/topic...ar-2016-the-final-battle.401429/#post-9621788



Heb ik gedaan, ban voor de kloon en sanctie voor de account maar exposen doen we niet ivm privéredenen (waar het kloontje in de 1ste plaats voor was aangemaakt)

Ja een kloontje bannen is toch geen sanctie? De wedstrijd op die manier naar je eigen hand zetten is imo net zo onetisch als het sturen van een PB en vragen om een single stem.. Just sayin dat je met twee maten meet.. :rolleyes:
 
Uhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?

evprvj7kl6xp2.png

Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor tieten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere tieten trouwens).

Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988

Succes allemaal nog!
'

:roflol:

punjab harde tjast
 
Ja een kloontje bannen is toch geen sanctie? De wedstrijd op die manier naar je eigen hand zetten is imo net zo onetisch als het sturen van een PB en vragen om een single stem.. Just sayin dat je met twee maten meet.. :rolleyes:

Onzin, er is ingegrepen en een gepaste straf gegeven en die wordt niet herroepen.

Zoals ik dus al dacht, je kunt nooit voor iedereen goed doen, het is altijd wel iets ik wil hier roflol bij typen maar het is eerder om te huilen.
 
Het gaat me niet om de contest, wel om de butthurt jongetjes en het feit dat met je kloontje stemmen op jezelf en om de damespoll te beinvloeden kennelijk WEL fair play is.. Wees dan een kerel en zet ook hem op zijn plaats...
'Ja maar hij deed het ook'. Nivootje hoorrr.
Volgens mij is er hier maar één die 'zijn ware aard laat zien' in dit topic, nadat dit aan het licht is gekomen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Liegbeest, alsof jij niet weet waar jouw vriendje mee bezig is... Kennelijki maakt het jullie heel veel uit wie die prijs wint.

Natuurlijk winnen we die het liefste zelf :roflol: duh. Dat sluit echter niet uit dat je het de andere net zo gunt. Het lijkt me logisch dat je geen campagne voert voor een ander. Daarnaast is Pun mijn vriend, natuurlijk ziet hij mij het liefst winnen, surprise surprise.

Verder is het natuurlijk wel zo dat we niets hebben gedaan tegen de regels in, want die waren er niet.. Anderen hadden precies dezelfde campagne kunnen en mogen voeren.

Blijkbaar mochten we dat (achteraf) niet zo doen.. Maar met je eigen kloontje op jezelf stemmen en proberen de stemming bij de vrouwen te beinvloeden zoals LeonM deed heeft geen gevolgen voor de deelname aan de contest.

Dat dere fairplay.
 
'Ja maar hij deed het ook'. Nivootje hoorrr.
Volgens mij is er hier maar één die 'zijn ware aard laat zien' in dit topic, nadat dit aan het licht is gekomen.

Iets met karma, zijn tijd komt nog wel :haha:
 
Natuurlijk winnen we die het liefste zelf :roflol: duh. Dat sluit echter niet uit dat je het de andere net zo gunt. Het lijkt me logisch dat je geen campagne voert voor een ander. Daarnaast is Pun mijn vriend, natuurlijk ziet hij mij het liefst winnen, surprise surprise.

Verder is het natuurlijk wel zo dat we niets hebben gedaan tegen de regels in, want die waren er niet.. Anderen hadden precies dezelfde campagne kunnen en mogen voeren.

Blijkbaar mochten we dat (achteraf) niet zo doen..

Verkeerd begrepen, dat kan. Maar het oneerlijke is sowieso dat jullie heel fanatiek stemmen ronselen en iig jij voor deed komen alsof dat niet zo was.
 
vermakelijk dit
 
Ik snap het ook wel, die HGH is niet bepaald het goedkoopste wat er is naast wat eiwitten en AAS. De ene neukt er een grapefruit voor en de ander vraagt wat stemmen, tja, in zo'n situatie zou ik ook liever voor het tweede gaan.
 
Ik snap het ook wel, die HGH is niet bepaald het goedkoopste wat er is naast wat eiwitten en AAS. De ene neukt er een grapefruit voor en de ander vraagt wat stemmen, tja, in zo'n situatie zou ik ook liever voor het tweede gaan.
hardoplachs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven