Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.575
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Uhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?
![]()
Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor t**ten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere t**ten trouwens).
Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988
Succes allemaal nog!
Dat "alleen op HillR en Punjab, verder niemand graag" kan ik niet negeren

Het was de bedoeling om een top 3 te kiezen, dan ga je oude vrienden aka slapende accounts wakker maken om te stemmen of zoals Marvin oproep doen op FB naar zijn Dbb-vriendjes, daar kon ik mee leven.
Maar als ik dan zie dat je random mensen gaat aanspreken en dan ook nog verzoekt om enkel en alleen op jullie te stemmen is een brug te ver, dit gaat in tegen de hele opzet van dit spelletje en heeft alles alleen maar verziekt.
No more Mr. nice guy, een diskwalificatie is hier wel op z'n plaats.

Die shitstorm heb je aan jezelf te danken en niet omdat ik er volgas in ben gegaan.. Dit is DBB, je zit hier 10 jaar, je had toch wel kunnen indenken dat... ?

zondag