AndroidHealthClinic

Aankondiging Stemtopic Forum Chick van het jaar 2016

Kies je favoriete top 3 voor Forum Chick van het jaar 2016


  • Totaal stemmers
    276
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?

evprvj7kl6xp2.png

Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor tieten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere tieten trouwens).

Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988

Succes allemaal nog!

Dat "alleen op HillR en Punjab, verder niemand graag" kan ik niet negeren :mad:

Het was de bedoeling om een top 3 te kiezen, dan ga je oude vrienden aka slapende accounts wakker maken om te stemmen of zoals Marvin oproep doen op FB naar zijn Dbb-vriendjes, daar kon ik mee leven.
Maar als ik dan zie dat je random mensen gaat aanspreken en dan ook nog verzoekt om enkel en alleen op jullie te stemmen is een brug te ver, dit gaat in tegen de hele opzet van dit spelletje en heeft alles alleen maar verziekt.

No more Mr. nice guy, een diskwalificatie is hier wel op z'n plaats.
 
Weet in ieder geval wel wie de mod van het jaar verkiezing wint nu.
 
Dat "alleen op HillR en Punjab, verder niemand graag" kan ik niet negeren :mad:

Het was de bedoeling om een top 3 te kiezen, dan ga je oude vrienden aka slapende accounts wakker maken om te stemmen of zoals Marvin oproep doen op FB naar zijn Dbb-vriendjes, daar kon ik mee leven.
Maar als ik dan zie dat je random mensen gaat aanspreken en dan ook nog verzoekt om enkel en alleen op jullie te stemmen is een brug te ver, dit gaat in tegen de hele opzet van dit spelletje en heeft alles alleen maar verziekt.

No more Mr. nice guy, een kwalificatie is hier wel op z'n plaats.

Ik snap waar je vandaan komt.. Echter jij bent diegene die een verkiezing begint zonder regels.. Vervolgens mag je campagne voeren en stemmen "ronselen" (zijn jouw woorden) en zijn ook daar geen "richtlijnen" voor. Dat mensen daar dan creatief mee omgaan en andere leden gaan pb'en, tja.. De rest is mad omdat... vul zelf maar in ;) Die shitstorm heb je aan jezelf te danken en niet omdat ik er volgas in ben gegaan.. Dit is DBB, je zit hier 10 jaar, je had toch wel kunnen indenken dat... ?

Iemand diskwalificeren terwijl er geen regels zijn en de hele verzieking euhm verkiezing arbitrair is.. :o
 
Wat ik nog het ergste hieraan vind is dat een sponsor zich misschien wel een paar keer bedenkt om prijzen voor zoiets beschikbaar te stellen. Dat is wel jammer!
 
Ik snap waar je vandaan komt.. Echter jij bent diegene die een verkiezing begint zonder regels.. Vervolgens mag je campagne voeren en stemmen "ronselen" (zijn jouw woorden) en zijn ook daar geen "richtlijnen" voor. Dat mensen daar dan creatief mee omgaan en andere leden gaan pb'en, tja.. De rest is mad omdat... vul zelf maar in ;) Die shitstorm heb je aan jezelf te danken en niet omdat ik er volgas in ben gegaan.. Dit is DBB, je zit hier 10 jaar, je had toch wel kunnen indenken dat... ?

Iemand diskwalificeren terwijl er geen regels zijn en de hele verzieking euhm verkiezing arbitrair is.. :o

Had dan gewoon de ballen gehad eerder open kaart te spelen.
 
Hoihoi ik kreeg een appje dat er een rel bezig was?!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Wat ik nog het ergste hieraan vind is dat een sponsor zich misschien wel een paar keer bedenkt om prijzen voor zoiets beschikbaar te stellen. Dat is wel jammer!

Ik ben sponsor en ik bedenk me iig. niet, dit is prachtig.

En anders stel ik nog wel een paar B&F cadeaubonnen beschikbaar de volgende keer



Vonk HillR Ook gewoon posten dat ze iedereen de overwinning gunnen etc etc bla bla en dan gewoon expliciet vragen om niet op andere te stemmen :roflol: Is gewoon dikke finger naar iedereen die aan de contest mee doet en niemand wat gunnen
 
Had dan gewoon de ballen gehad eerder open kaart te spelen.

Ik heb toch niets gedaan wat niet mocht? Dat je leden OP DBB gaat vragen om je stem is toch niets raars? En dat je die dan vraagt om alleen op jou stemmen toch ook niet? Het is niet alsof ze het MOETEN doen... Sanca Saxon bepaalde de regels, maar die waren er niet.. En daar moeten wij het onderspit voor delven.. Geeft niet, no hard feelings :kiss:
 
Dat iets technisch gezien mag betekent niet dat het daarmee niet ethisch verwerpelijk is.
 
Like I said before, ik care niet wie de prijs wint, ik gun het de anderen net zo goed. Zijn stuk voor stuk toffe chicks die het verdienen.

Ondanks dat het allemaal maar internet is en alle stoere eheroes mij echt geen reet kunnen interesseren is het toch wel jammer dat sommige mensen hier, waarvan je dacht dat ze enigszins normaal waren, hun ware aard laten zien. Ja, het heeft me allemaal geraakt, maar hey ik ben ook maar een mens en zeker niet van steen.

Zolang het jullie dag maar goed maakt.

Liegbeest, alsof jij niet weet waar jouw vriendje mee bezig is... Kennelijki maakt het jullie heel veel uit wie die prijs wint.

4ytnp1.jpg
 
Ik heb toch niets gedaan wat niet mocht? Dat je leden OP DBB gaat vragen om je stem is toch niets raars? En dat je die dan vraagt om alleen op jou stemmen toch ook niet?

Is allemaal prima, maar jouw vriendin zegt toch duidelijk dat het jullie niets uit maakt wie er wint. Waarom je tijd verdoen aan PB's versturen als het jullie niets uitmaakt? Dat is de boel belazeren. Zeg dan gewoon dat je er alles aan wil doen om de eer te hebben hunk/chick van DBB te worden.
 
Is allemaal prima, maar jouw vriendin zegt toch duidelijk dat het jullie niets uit maakt wie er wint. Waarom PB's versturen als het jullie niets uitmaakt. Dat is de boel belazeren.

Hey, ik wilde wel winnen... Nooit gezegd van niet..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven