Southpaw
Cool Novice
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw stem is niet geldig want je hebt minder dan 50 posts

Je gaat je hier echt nog eens aan wagen??Helaas niet. Ik zou de poll eventueel even kunnen openzetten zodat jij je stem nog kan veranderen maar dat lijkt me niet heel eerlijk dan. Volgend jaar heb je weer een nieuwe kans![]()

Jouw stem is niet geldig want je hebt minder dan 50 posts![]()
Oh verkeerd begrepenZijn stem telt wel omdat hij, zoals je zelf ook kan zien aan zijn posts, toch wel actief is ondanks het lage aantal posts.
Niet iedereen leeft op dit forum en spamt elke dag, vandaar ook de clausule én/of actief geweest het laatst half jaar.

realiseer me nu pas dat ik waarschijnlijk wel de jongste ben ja

Nou als je deze contest ziet als wie zou ik eens aan mijn speer willen rijgen dan snap ik ook niet dat sommige mensen bepaalde keuzes maken.

Je eerlijkheid wordt gewaardeerd!Nou als je deze contest ziet als wie zou ik eens aan mijn speer willen rijgen dan snap ik ook niet dat sommige mensen bepaalde keuzes maken.
Als je de contest ziet als wie de grootste aanwinst is voor dbb dan is dat imo overduidelijk @marina1975
Maar ik heb natuurlijk voor de 1e optie gekozen.![]()

@Pallas Athene
@marina1975
@MissNuke