MuscleMeat

Peiling Forum Contest 2019 (1 bezoeker)

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik was ook van plan mee te doen aan volgende contest. Loggen zal alleen niet mijn sterkste kant zijn en denk niet dat ik veel mensen zal trekken, vandaar dat ik nog twijfel
Viezerik, ik trok alleen mezelf (nu niet meer).
 
Ik was ook van plan mee te doen aan volgende contest. Loggen zal alleen niet mijn sterkste kant zijn en denk niet dat ik veel mensen zal aantrekken, vandaar dat ik nog twijfel
 
Volgend jaar misschien contest onderverdelen in :

- natty
- niet natty / aas kuurders
- dames

Als ik kijk naar afgelopen contest dan zou het voor nieuwe leden demotiverend kunnen zijn om te strijden tegen Oa Marvin en punjab

Zomaar een brainfart en misschien is dit allang een keer geopperd ..
Vond ik juist leuk om met die personen dezelfde contest te doen, en (volgens mij) doe je het vooral voor jezelf en is de contest meer een stok achter de deur/ voor de uitdaging. Denk dat de meeste mensen niet per se meedoen om te winnen (al is het natuurlijk wel leuk) (of je bent Skatermarvin en eindigt altijd op plaats 4)
Ik was ook van plan mee te doen aan volgende contest. Loggen zal alleen niet mijn sterkste kant zijn en denk niet dat ik veel mensen zal trekken, vandaar dat ik nog twijfel
Gewoon meedoen. Loggen was ook niet mijn sterkste kant en mensen worden altijd aangetrokken door een contestlog.
Ik ben in voor 10 mensen of meer in de contest.
Ik als dikke natty ga ook weer meedoen als ik deze gedachte vast houd.
Doe mee:D Wordt het nog een beetje gezellig volgende keer
 
Je moet toch ergens je geld mee verdienen? :D
 
Wanneer was het volgend jaar nou? ben het ff kwijt en kan het niet meer vinden:p..
Maart 2020 t/m mei 2020 toch?
 
Wanneer was het volgend jaar nou? ben het ff kwijt en kan het niet meer vinden:p..
Maart 2020 t/m mei 2020 toch?
Dat hoop ik niet. Zie de poll hierboven. Ik hoop dat begin volgend jaar de pol nogmaals wordt herhaald om te kijken of het animo dan nog steeds hetzelfde is voor dezelfde periode.
 
Animo is spijtig genoeg niet gelijk aan aantal deelnemers/volhouders.
 
Ik vind maart/mei ook erg vroeg. Juli/augustus vind ik logischer (zag dat de stemming middels gesloten is, excuus).
 
Ah ik dacht dat dat juist was besloten aangezien je dan niet hebt dat mensen niet meedoen om de vakantie. Ach dan zien we het volgend naar wel
 
Maar bodybuilding.nl nemen jullie deze (raadgevende) peiling als leidraad of gooien jullie deze gewoon uit het raam zoals D66? :p
 
Ik denk dat het dit jaar ook mede komt omdat de contest best laat werd aangekondigd, halverwege mei werd er gevraagd naar eventuele animo en wanneer de contest dan plaats zou moeten vinden, waarbij de startdatum normaliter 1 juni was. Meedoen aan zo'n contest waarbij je gedurende 4 - 8 - 12 weken volledige inzet moet tonen op gebied van bodybuilding en de tijd / inspanning e.d. die daar mee gepaard gaat beslis je niet even 1 á 2 weken voordat het begint. Het vergt namelijk best een omschakeling van je leven als je normaliter gewoon je ding doet zonder tijdslimiet.

Ik denk dat als je het komend jaar ruim van tevoren de beslissingen neemt en de aanmelding opent, mensen (ook nieuwe leden) zich makkelijker voor kunnen bereiden op het eventueel meedoen. Iedereen heeft zijn voorkeur voor een bepaalde periode in het jaar, maar ik denk toch dat de meeste mensen cutten in de maanden april/mei/juni. Daarna vangen de vakanties aan en wordt het al een stuk moeilijker om alles vol te houden.

Met de stemming hebben jullie alle leden die konden stemmen een email gestuurd, meldingen gegeven en een PM gestuurd. Zo kun je de start van de contest misschien ook aankondigen, zodat het een groter bereik heeft. Ik kan me goed voorstellen dat voor leden die niet de hele dag actief zijn op DBB :P niet altijd alles overzichtelijk is en dat alleen de banner (die zie ik bijv. op mijn mobiel niet) niet voldoende is. Zo ook voor nieuwe leden.

Als ik zou mogen kiezen dan zou de contest op zijn vroegst beginnen in april en voor iedere deelnemer 8 weken moeten duren. In die periode (4 is naar mijn mening echt veel te weinig, als iedereen in 4 weken summerproof zou zijn zouden we allemaal wel ripped zijn op DBB) kun je tenminste een decent verschil neerzetten.

Ik ben wel van plan weer mee te doen volgend jaar, dit jaar had ik er al 2,5 maanden cutten opzitten, maar alleen als het niet in de zomer plaatsvindt. Ik heb al 2 keer in die periode meegedaan en je hele zomer(vakantie) gaat er mee heen. Zoals de meeste bodybuilders wil je in de zomer je zomershape klaarhebben, niet pas in de zomer daarmee aan de slag gaan, zodat je er in augustus/september goed bijstaat.
 
Back
Naar boven