MuscleMeat

Peiling Forum Contest 2019

Peiling Peiling Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Proficiat allemaal :)

Volgend jaar misschien contest onderverdelen in :

- natty
- niet natty / aas kuurders
- dames

Als ik kijk naar afgelopen contest dan zou het voor nieuwe leden demotiverend kunnen zijn om te strijden tegen Oa Marvin en punjab

Zomaar een brainfart en misschien is dit allang een keer geopperd ..

Volgend jaar misschien contest onderverdelen in :

- natty
- niet natty / aas kuurders
- dames

Als ik kijk naar afgelopen contest dan zou het voor nieuwe leden demotiverend kunnen zijn om te strijden tegen Oa Marvin en punjab

Zomaar een brainfart en misschien is dit allang een keer geopperd ..
Lol. Dit is al vaker voorgesteld, maar onmogelijk te controleren. Op het internet is immers iedereen natty. :P
Er was een aparte categorie voor dames, maar als er maar één of twee dames overblijven, heeft dit toch geen zin.

Bovendien heeft het toch geen zin om bij zo weinig animo (7 deelnemers in totaal) een opsplitsing in 3 categorieën te maken.

Bovendien noem je @Skatermarvin , waarom begrijp ik niet. Hij is toch gewoon natty. :dunno:

Idd. Voor het aantal deelnemers vind ik het goed verlopen zoals het nu is.

We hopen volgend jaar dan ook op meer deelnemers door het een paar maanden eerder te doen. Interesse was er voldoende zoals je kan zien in de peiling.

We hopen volgend jaar dan ook op meer deelnemers door het een paar maanden eerder te doen. Interesse was er voldoende zoals je kan zien in de peiling.
Ik ben van plan volgend jaar wel mee te doen. En nee, dit zeg ik niet net als sommigen ieder jaar weer. ;) 2 jaar geleden ook meegedaan. Ik vind de periode nu juist ideaal, eerder hoeft van mij niet. Ik snap dat voor mensen met het doel in juni-juli-augustus met een sixpack op het strand te lopen iets vroeger wel wenselijk is. :P

Je kan bv. 1 maand in mei dan loggen? Als we het laten doorlopen tot juni krijgen we zeker meer afvallers.

Ik ben van plan volgend jaar wel mee te doen. En nee, dit zeg ik niet net als sommigen ieder jaar weer. ;) 2 jaar geleden ook meegedaan. Ik vind de periode nu juist ideaal, eerder hoeft van mij niet. Ik snap dat voor mensen met het doel in juni-juli-augustus met een sixpack op het strand te lopen iets vroeger wel wenselijk is. :P
Het gaat niet alleen om wat jij vindt egoïst!!!!!!

Ik was ook van plan mee te doen aan volgende contest. Loggen zal alleen niet mijn sterkste kant zijn en denk niet dat ik veel mensen zal trekken, vandaar dat ik nog twijfel

Ik ben in voor 10 mensen of meer in de contest.
Ik als dikke natty ga ook weer meedoen als ik deze gedachte vast houd.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven