Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Het staat er dus echt,
Maar die B idd is dat een hint over de hint?

die B staat voor Burger of voor Burgemeester.... en de naam is woopster

dude... er staat W O O P Y. print het uit en trek met je potlood een streepje door de negens.

Best simpel als je der zo over nadenkt.

Ik was helemaal bezig met alles bij elkaar optellen, door 3 delen en dan een nummer van t alfabet eraan te verbinden etc etc.. Had zelfs gekeken naar nummerieke codes van de politie

Mogelijke cominaties waren 66, 96, 69 en 99, die stonden voor....

66 Message cancellation
69 Message received
96 Mental subject
99 Wanted/stolen indicated

Ook land codes had ik gecheckt die begonnen met 969

Ik denk dat markrot en woopy samenwerken

De detective aka Jager, weet tenminste wie die beschermen moet

Ik denk dat markrot en woopy samenwerken

Waarom? Als hij burger of burgemeester is, dan is mijn enige manier van samenwerking die van burgers onder elkaar. Of hij moet een evil rol hebben, maar gezien het verhaal en die hint heb ik een sterk vermoeden dat dit niet het geval is. Als je denkt dat dit toch zo is zou ik graag je argumentatie horen.

Best simpel als je der zo over nadenkt.

Ik was helemaal bezig met alles bij elkaar optellen, door 3 delen en dan een nummer van t alfabet eraan te verbinden etc etc.. Had zelfs gekeken naar nummerieke codes van de politie

Mogelijke cominaties waren 66, 96, 69 en 99, die stonden voor....

66 Message cancellation
69 Message received
96 Mental subject
99 Wanted/stolen indicated

Ook land codes had ik gecheckt die begonnen met 969

lork is belg toch? waarom moeilijk denk dan :p

lork is belg toch? waarom moeilijk denk dan :p

:roflol: idd.. zal effe wat simpeler denken idd...

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 15:52 ----------

Waarom? Als hij burger of burgemeester is, dan is mijn enige manier van samenwerking die van burgers onder elkaar. Of hij moet een evil rol hebben, maar gezien het verhaal en die hint heb ik een sterk vermoeden dat dit niet het geval is. Als je denkt dat dit toch zo is zou ik graag je argumentatie horen.

Hmmm ik vertrouw je nu al voor geen meter

Markrot

Ben jij nu alweer Evil?

Jouw vertrouw ik ook niet orgi ;)

Jouw vertrouw ik ook niet orgi ;)

Tuurlijk niet, niemand is te vertrouwen.
Jij ook niet. Maar Mark speelt zichzelf wel in het verdachtebankje.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:01 ----------

We moeten er wel voor waken dat we niet dezelfde fout maken die de burgers in de vorige ronde(s) maakten. De actieve goede spelers eruit stemmen.
Zou weer goed kunnen dat de inactieve en evil spelers de boel een beetje ophitsen en de goede elkaar gek laten maken.

Haha heel verhaal dat bedoel ik nou. Relax is ;) iets te verbergen?

Ben ik verdacht als ik de feiten op een rijtje wil zetten :roflol:

Het is maar goed dat incidenten als deze ontstaan, geeft gelijk weer een hoop info over potentiele cults. Hopen dat we er de eerste ronde niet gelijk een burger uitstampen, ook al is dat haast onmogelijk als niemand nog weet wie de cults zijn :/

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:06 ----------

1 ding is duidelijk en dat is dat in de eerste ronde vaak de burgers tegen elkaar uitgespeeld worden. Zelfs op Maxiamento durf ik haast niet te stemmen :o

Lol als we nou op jou stemmen markrot zijn we in ieder geval een cult armer :)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:25 ----------

Zelfs op mij ?? :roflol: goeie man, stem alsjeblieft op mij ik heb toch een k*trol :roflol:

Lol als we nou op jou stemmen markrot zijn we in ieder geval een cult armer :)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:25 ----------

Zelfs op mij ?? :roflol: goeie man, stem alsjeblieft op mij ik heb toch een k*trol :roflol:

Oh echt, vorige keer vond je het erg leuk om cult te zijn :D

mooie tactiek jongens...

Ach, whatever :roflol:

Terug
Naar boven