- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dude... er staat W O O P Y. print het uit en trek met je potlood een streepje door de negens.
Best simpel als je der zo over nadenkt.
Ik was helemaal bezig met alles bij elkaar optellen, door 3 delen en dan een nummer van t alfabet eraan te verbinden etc etc.. Had zelfs gekeken naar nummerieke codes van de politie
Mogelijke cominaties waren 66, 96, 69 en 99, die stonden voor....
66 Message cancellation
69 Message received
96 Mental subject
99 Wanted/stolen indicated
Ook land codes had ik gecheckt die begonnen met 969

idd.. zal effe wat simpeler denken idd...Waarom? Als hij burger of burgemeester is, dan is mijn enige manier van samenwerking die van burgers onder elkaar. Of hij moet een evil rol hebben, maar gezien het verhaal en die hint heb ik een sterk vermoeden dat dit niet het geval is. Als je denkt dat dit toch zo is zou ik graag je argumentatie horen.

Waarom? Als hij burger of burgemeester is, dan is mijn enige manier van samenwerking die van burgers onder elkaar. Of hij moet een evil rol hebben, maar gezien het verhaal en die hint heb ik een sterk vermoeden dat dit niet het geval is. Als je denkt dat dit toch zo is zou ik graag je argumentatie horen.

Lol als we nou op jou stemmen markrot zijn we in ieder geval een cult armer
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:25 ----------
Zelfs op mij ??goeie man, stem alsjeblieft op mij ik heb toch een k*trol
![]()