Fitness Seller

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar inderdaad, toen ik zondag bijgelezen was was er al een hoop duidelijk en zondagavond nog meer. Alleen met Woopy zat ik mis, dacht echt dat die cult was.

Snap ik. Je redenatie was ook gewoon goed en was ook de hoofdreden waarom ik voor guts en suus ging. Ik kon alleen vrijwel onmogelijk aantonen dat met dezelfde redenering ik onschuldig was en guts niet :p

Btw: als jullie kunnen wachten tot maandag 2 september, dan begin ik dan het spel dat ik eerder voorstelde. Zondag ben ik normaal thuis dus dan kan ik rollen verdelen en verhaal voorbereiden. De inschrijvingen zouden dan wel moeten starten voor ik terug ben uit vakantie, dus daar moet iemand anders dan een topic voor starten (of ik start er zelf al eentje, maar ik vond het zelf ook niet echt fijn toen bij dat ene weerwolf-in-een-bus-met-zorro spel het topic al 2 weken op voorhand er was en we dan met z'n allen mochten wachten.
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel ook hard aan jou omdat ik niet verwacht dat jij zo'n fout zou maken. Nadat je hints naar guts blootlegde was je rol wel duidelijk.
 
Die hint was blijkbaar geen bedoelde hint, maar ik vond hem wel mooi :p
 
Die hint was blijkbaar geen bedoelde hint, maar ik vond hem wel mooi :p

Dacht ik ook aan maar tesamen met de hint die Alley cat bloot legde paste het wel. Guts was dan slecht en jij zou op dat moment in de fase niet nog iemand opofferen.
 
Ik twijfel ook hard aan jou omdat ik niet verwacht dat jij zo'n fout zou maken. Nadat je hints naar guts blootlegde was je rol wel duidelijk.
Of hij wilde zichzelf redden door een cult aan te wijzen. Maar ik had wel rotsvast vertrouwen in de hint met de beitel, toen was het duidelijk. Anders was hij normaliter de volgende geweest.

Woopy wist dus in feite als eerste zeker wie de cults waren. Ik vermoedde twee cults in een groepje van drie (Suus, Woopy en Guts) en Woopy wist zeker dat hij er geen was.
 
Of hij wilde zichzelf redden door een cult aan te wijzen. Maar ik had wel rotsvast vertrouwen in de hint met de beitel, toen was het duidelijk. Anders was hij normaliter de volgende geweest.

Woopy wist dus in feite als eerste zeker wie de cults waren. Ik vermoedde twee cults in een groepje van drie (Suus, Woopy en Guts) en Woopy wist zeker dat hij er geen was.

Woopy is slim genoeg om in de fase waarin het spel zich toen bevond geen cult meer op te offeren als hij er zelf één is om zelf er wat langer in te blijven.

Kan een wolf trouwens als enige in het spel blijven?

Ik denk trouwens dat z1000 de hint van de beitel er bewust heeft ingestoken om ervoor te zorgen dat het spel woensdag toch gedaan was.
 
Laatst bewerkt:
Woopy is slim genoeg om in de fase waarin het spel zich toen bevond geen cult meer op te offeren als hij er zelf één is om zelf er wat langer in te blijven.

Kan een wolf trouwens als enige in het spel blijven?

Ik denk trouwens dat z1000 de hint van de beitel er bewust heeft ingestoken om ervoor te zorgen dat het spel woensdag toch gedaan was.
Wel als hij zelf de wolf was. Trouwens, ik zou ook best een andere cult offeren als dat mezelf zou redden. Zonder aarzelen.
Wolf kan volgens mij gewoon alleen overblijven. In het spel van Rob G was dat ook zo, maar dat spel was wel iets anders qua opzet.

Probeer je nou mijn trots over het oplossen van een hint weg te nemen? Nou, dat lukt je toch niet. :cool:
 
Wel als hij zelf de wolf was. Trouwens, ik zou ook best een andere cult offeren als dat mezelf zou redden. Zonder aarzelen.
Wolf kan volgens mij gewoon alleen overblijven. In het spel van Rob G was dat ook zo, maar dat spel was wel iets anders qua opzet.

Probeer je nou mijn trots over het oplossen van een hint weg te nemen? Nou, dat lukt je toch niet. :cool:

Nee, best goed gevonden die hint poesje;) Ik heb dit spel eigenlijk vooral op mijn gevoel gespeeld en is vrij aardig gelukt.

Ik zou dan als wolf eens proberen van overdag altijd mee te stemmen op goeie en snachts dan altijd er eentje killen. De goeie moeten zich dan rotdenken wie de wolf is :D
 
jezus heb ik deze effe lekker gemist, excuses mensen had prive effe te druk en zodoende heel de game vergeten, srry.
 
  • Like
Waarderingen: X.
in before unknowndbb wordt gebanned halverwege zijn eigen game :D
 
Had idd een weekban te pakken. Werkte Big T blijkbaar op z'n zenuwen.


Ik zal over 1 a 2 weken een topic starten met de nieuwe game. Ook zal er dan weer een prijs zijn voor de 1ste plaats.

Ben natuurlijk in. Verstop dit keer geen hint die direct naar mij gaat in het openingsverhaal.
 
Yessss een game van remi, nog wat oude bekenden optrommelen dan?
 
in before unknowndbb wordt gebanned halverwege zijn eigen game :D

Nah, zal me zoiezo wat inhouden tot de game is afgelopen:D

Ben natuurlijk in. Verstop dit keer geen hint die direct naar mij gaat in het openingsverhaal.

:D, Don't worry, zo makkelijk zijn m'n hints niet...toch?
Zal ook even een nieuwe manier bedenken om hints te verstoppen om het wat leuker en duidelijker te maken.

Yessss een game van remi, nog wat oude bekenden optrommelen dan?

Ja, ik wil zoiezo dat Rob G meedoet. Dus de game zal zoiezo nog 2 weken op zich laten wachten.
Daarnaast zal de game worden Duivel vs Burgers. Was een oud idee van Maxiamento en lijkt me wel leuk.

Zoiezo wil ik een minimum van 25 spelers hebben, spelers die het in de vorige games veelvuldig lieten afweten zullen uitgesloten zijn van deelname & voor degene die het beste speelt zal er een prijs te winnen zijn eveneens weer gesponsord door Bodylab
 
Ik ben sowieso in Remi...,
 
als t over week of 2 gaat starten ben ik ook vast wel in
 
Ik ben ook sowieso in unknowndbb :)
 
Ook weer in dan.
Laat maar weten tegen die tijd.
 
Zoiezo wil ik een minimum van 25 spelers hebben, spelers die het in de vorige games veelvuldig lieten afweten zullen uitgesloten zijn van deelname & voor degene die het beste speelt zal er een prijs te winnen zijn eveneens weer gesponsord door Bodylab
Kom maar op met die prijs ... :cool:
 
Back
Naar boven