XXL Nutrition

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

To be honest. Die stem op illoyd was heel erg ongelukkig... Ik had de game nog niet doorgenomen en was gewoon op zoek gegaan naar hints... Heel erg ongelukkig dat illoyd net op stefa heeft gestemd, en andersom ook... Had ik eerst de historie doorgenomen had ik ofc nooit zo'n stem uitgebracht. Dus door het toeval heb ik mezelf de das omgedaan... Was best klote. Ik kon natuurlijk niet toegeven dat ik gemist was, anders werd het meteen duidelijk...

Komt goed.

Het topic verschijnt aankomende maandag.
Wilde hem vanavond al plaatsen, maar ben in gesprek met een 2e sponsor, dus moet nog even wachten.

Ben zoiezo van plan om weer een goede game neer te zetten.

Ik hou DBB extra goed in de gaten maandag! Klinkt iig al erg goed :D

Komt goed.

Het topic verschijnt aankomende maandag.
Wilde hem vanavond al plaatsen, maar ben in gesprek met een 2e sponsor, dus moet nog even wachten.

Ben zoiezo van plan om weer een goede game neer te zetten.

Haha 2de sponser! Goed bezig jij!

Oppassen dat er niet teveel gelukzoekers op af komen.

Oppassen dat er niet teveel gelukzoekers op af komen.

Snap wat je bedoelt. Maar zie het meer als een extra motivatie om actief te blijven spelen. Daarnaast zijn de gelukzoekers in dit geval dan onervaren spelers en de kans dat hun dan als beste speler gekozen worden is nihil, dus maak me er niet zo druk om.;)

winnen kan alleen als je redelijk/heel actief bent en wie dat ook zijn het zal positief zijn...

ben benieuwd naar de opzet :)

Hopelijk begint hij maandag, dan kan ik ook waarschijnlijk wel nog meedoen :D Vertrek namelijk de 29ste op reis :p

Ik wacht in spanning :D

Ik snap dat ik een van de beste spelers ooit ben en dat jullie misschien niet willen dat ik mee doe. Maar als het mag wil ik graag mee spelen volgende potje.

Ik snap dat ik een van de beste spelers ooit ben en dat jullie misschien niet willen dat ik mee doe. Maar als het mag wil ik graag mee spelen volgende potje.

Moet ik nog even over nadenken, wil de rest graag een eerlijke kans geven om de prijs te winnen en met jou erbij lukt dat waarschijnlijk niet dus je hoort nog van me.

Ik begrijp het. Anders is het ook niet leuk voor de rest.

De prijs boeit me niet zoveel, spelplezier vind ik belangrijker :)

Heb je weleens eerder meegedaan dan? Je bent me nooit opgevallen.

Terug
Naar boven