- Waardering
- 591
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of we stemmen vandaag op jou max, en morgen op Mark als jij goed bent!
vertel me is wat daar het nut van is. Gaat je gewoon een extra dag kosten. Laten we maar gewoon op jou stemmen orgiOf we stemmen vandaag op jou max, en morgen op Mark als jij goed bent!
Misschien orgineel beter?
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:52 ----------
Orgineel had wel een super debiele reactie op toen ik zei waarom hij meelas en niks zei. Gevoelsmatig lijkt hij iets te verbergen te hebben. Vorige potje als cults met ze gespeeld en toen reageerde ze ook op iedere beschuldiging precies hetzelfde en doorzichtig
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:53 ----------
Ik durf er bijna geld op te zetten dat 1 van de 2 misschien cult is of allebei. Gokje wel waard vind ik daarna mag je mij wel hangen vibd niet zo erg dit potje, maar dan heeft me dood nog een doel gediend.
Of ze zijn gewoon weer allebei goed zoals bij de vorige game en halen de cults werk uit handen![]()
Moet ik nou uitleggen wat ik bedoel met 'goed' in dit spel?
Misschien orgineel beter?
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:52 ----------
Orgineel had wel een super debiele reactie op toen ik zei waarom hij meelas en niks zei. Gevoelsmatig lijkt hij iets te verbergen te hebben. Vorige potje als cults met ze gespeeld en toen reageerde ze ook op iedere beschuldiging precies hetzelfde en doorzichtig
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:53 ----------
Ik durf er bijna geld op te zetten dat 1 van de 2 misschien cult is of allebei. Gokje wel waard vind ik daarna mag je mij wel hangen vibd niet zo erg dit potje, maar dan heeft me dood nog een doel gediend.
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:57 ----------
Wat ik ook raar vind is dat markrot zo ze best deed om iets goeds te zien in woopy. Burgers doen dat imo niet zo snel
Moet ik nou uitleggen wat ik met bedoel met 'goed' in dit spel?
Hou toch op met je beschuldigingen die nergens over gaan.
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:58 ----------
Met de redenaties tegen Mark wil ik nog wel in meegaan trouwens.
Ik bedoelde dat vorige game in het begin van het spel burgers elkaar er uit stemden. Dus ik refereerde niet naar markrot en maxiamento specifiek, maar naar burgers in het algemeenNee maar je zei "weer" dus "weer goed"... dit betrof maxiamento en markrot?
Beide waren cultist vorige spel dus weet niet waar goed op slaat dan
Ja tuurlijk wil je daar in mee gaan. Om je eigen nek te redden.
Je kan maar een reden hebben om mij eruit te willen, dat is dat jij weet dat ik goed ben. Dat kan jij alleen weten als jezelf evil bent.
Zullen we nu even op houden met dat gebitch naar elkaar en logisch kijken naar de echte verdachten?

Ik vertrouw jou gewoon niet man
Ik kan maar 1 reden hebben en dat is het idee hebben dat jij evil bent.
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 17:14 ----------
Orgi is cult
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 17:15 ----------
Ik zag hem net op FB van het vorige groepje die we gemaakt hadden. You fail orgi![]()
Lol, wat deed jij daar dan?
Nou?
Waarom die haat, Maxje?
Concentreer je liever op het spel.
... ben je nu goed of slecht.. Ik verwacht een eerlijk antwoord 
Lol, wat deed jij daar dan?
Nou?
Waarom die haat, Maxje?
Concentreer je liever op het spel.
denk alleen dat je een cult bent.Zullen we gwn effe voor t gemak iedereen beschuldigen...
Ik verdenk Rob G
Ey woopy vuile ex draak... ben je nu goed of slecht.. Ik verwacht een eerlijk antwoord
![]()