MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

--

Laatst bewerkt:

Dont care jij en orgineel mogen het spel verder spelen for all I care. Iedereen heeft jullie nu ondertussen wel herkend. Ik weet wel hoe het gaat op het laatste moment even met ze allen op mij. Stem morgen remi en orgi er maar uit scheelt weer wat cults.

Ik verander mijn stem niet.

Gewoon Maxi er uit nu, prima toch. Ipv de stemronde?

Dont care jij en orgineel mogen het spel verder spelen for all I care. Iedereen heeft jullie nu ondertussen wel herkend. Ik weet wel hoe het gaat op het laatste moment even met ze allen op mij. Stem morgen remi en orgi er maar uit scheelt weer wat cults.

:roflol: kom op kerel... degene die in t begin ergens zei " kom op t is maar een spellie " laat zich nu zo opfocken :roflol:

pff lekker dan. iemand tssnstand?

Neuh zo werken de spelregels niet. Ik ben gediskwalificeerd degene die eruit gestemd wordt, word ook gehangen.

Gast jij speelt niet meer mee dus ga ergens anders huilen dat je geen toffe rol hebt, gayboy.

Prima om nog een stemronde te doen, Lork moet het maar zeggen.

Wtf kerel... Zou wat zijn als iedereen die burger is er gewoon mee stopt omdat ze liever iets anders waren. Op deze manier verziek je gewoon het spel. Doe dan de volgende keer gewoon niet meer mee.

Terug
Naar boven